Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Mosógépes

2008.02.17. 09:48 - Doris, a komisz

Címkék: blog család gyerek szerelem gondolatok napló életem


Nyilván ma megint betűvetésmenésem van.
Zajlik a zélet, haha.

Mosógépem kinyiffant. Kész, vége lett.
Körbenéztünk a vaterán, zálogházban, erre- arra, végül bementünk egy műszaki boltba, és vettünk egyet.
Minek vegyen az ember egy másik szart?

Az egy dolog, hogy első körben rossz hitelkártyát vittem, aztán a Pin kódot nem találtam, aztán végül este 7- kor férjem ment vissza a gépért, én pedig idegkimerültségben ültem itthon a szennyes tetején.

Éééés meghozta!
És beszerelte!
És elindítottuk!
....
És folyt belőle kifelé a víz alul.....

Nem őrjöngtem.
Nem.
Megbillentettük, és rájöttünk, hogy a vízleeresztő gégecsövet a szállítás folyamán szétnyomták, kilyukasztották, tönkre tették....
Akkor ő szétvágta, összeillesztette, rögzítette, közben kétszer agyvérzést kaptunk, végül fél tízre beállítottuk.

Örömmámorban úszva bepakoltuk a cuccost, elindítottuk, és hát ment is egy darabig minden frankón, mi pedig úgy néztük a drágát, ahogy újszülött gyermekére tekint a boldog szülői pár.

És akkor jött a centrifuga első körben.
Barátom!
Nincs az a száz éves forgótárcsás hajdú szörnyeteg, amely olyan mértékű őrjöngésre, ugrálásra, csapkodásra volna képes, mint ez a vadonatúj A- kategóriás, digitális, megfejthetetlen gépcsoda.

Én rávetettem magam, és egész testemmel igyekeztem megfékezni, férjem pedig énrám feküdt, hogy nehogy ledobjon a hátáról a megvadult "musztáng".
Végül kénytelenek voltunk kihúzni.
Hajhaj...bizonyosan a lábai nem jól állnak. Tekertük, csavartuk, indítottuk újra.
Ugyanaz.
És még másnap is egész nap.

Közben rájöttünk, hogy szexelésre pölö így a legjobb- A módszer megfejtését rád bízom. Na dehát nem mindig akkor szexelünk, amikor mosunk, meg aztán a mosókonyha elég hideg is ilyesféle célokra...szóval maradt a szerelés.
Délután a használati utasítás kb. negyedik tüzetes átolvasása után találtam egy olyan kitételt, miszerint a gép hátulján 4 db csavarral van rögzítve egy pánt, amit el kell távolítani!!!!
Ez utóbbi vastagon szedve.

Eltávolítottuk.

Nos, azóta nyugalom van, tiszta ruha. (szex az ágyban, konyhaasztalon, fürdőkádban, Tesco női mosdójában...mosógépes jó lesz egy kellemes emléknek)

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr73342444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csibike · http://csibike.blogol.hu 2008.02.17. 18:03:47

Mondom én, hogy unalmas mindig ágyban szexelni :D

ruszkibaka · http://ruszkibaka.blog.hu 2008.02.18. 06:10:04

na hát,DORIS!megkacagtattál korán reggel.majd nézd meg a roncsfilm c.magyar filmet.a nyóckerben játszódik."sánta gizi"a sernevál vállalat telefonközpontosa szeretkezik a centrifugán..haláli a film..egyébként egy pin-kód elég mindennek..telefon,kártya stb.4 számot meg lehet jegyezni..én is romantikus vagyok nagyon,csak nem látszik a blogomból..az új gépek meg ilyenek..ami elromolhat el is romlik...szép napot neked..

cesztina68 · http://cesztina68.blogol.hu 2008.02.18. 08:13:15

Huhh, lehetne mesélni....

movhu 2008.02.18. 11:07:52

A modern mosógépek jobbak, mint az Enrgomat. Egyrészt picit magasabbak, ami kétségtelen előnye az Energomathoz képet, ha ilyen funkcióit is igénybe vesszük :)
Bár túl vagy rajta, de azért elmondom, hogy mosógépből a legalapvetőbb a választásnál két tényező. Az egyik, hogy felültöltős legyen, mert nincs az a hátsó csapágyazás, ami felérne azzal, ha a dob két oldalról van csapágyakkal megtámogatva. Ezenkívül jó, ha minél nagyobb fordulatszámú, lehetőleg 1300-as, mert ott már nem lehet gagyi anyagokkal megépíteni a gépet. (Ráadásul a legtöbb ruha majdnem szárazra centrifugálódik, ami odabent szárító társasház lakóknál nagyon előnyös) Lehetőleg digitális és ne tekerőgombos legyen, ma már megbízhatóbbak. Ha ezeknek eleget tesz, akkor típustól függetlenül rossz nem lehet.
Azok a bizonyos csavarok pedig mindegyikbe ott vannak, nem árt néha olvasni, még ha annyira azt hisszük is, hogy egy mosógép nem fog ki rajtunk. Én is elolvastam a miénket mikor vettem. Persze ezen már lehet ilyen egyedi programokat csinálni, hogy mit, mennyi ideig, hány fokon és mittudomén mit csináljon.

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.02.18. 11:37:41

Nem Energomat, felültöltős, 1000- es fordulatos. És elolvastuk. Négyszer.
Ha ez annyira fontos, és vastagbetűvel szedett, kár, hogy az üzembe helyezésnél NEM, csak a hibák felsorolásánál említik. Nyilvánvaló, hogy az új gép indítását nem a lehetséges hibák átolvasásával kezded.

movhu 2008.02.18. 12:31:46

Akkor én jobb gyártótól vettem, mert ott hatalmas matrica, külön papír, nagy felirat és minden volt errő. Ráadásul a könyve ezzel keződik.
A gyártás után igazán elolvastathatnák egy átlgos vevővel is, hogy neki megy-e a beüzemelés, és nem a "bízza szakemberre" szöveget lökni.


süti beállítások módosítása