Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Találkozás

2008.03.08. 22:09 - Doris, a komisz

Címkék: blog család gyerek szerelem gondolatok napló életem


Megbeszéljük. Találkozunk.
Már régen várom. Ritkán van ilyen, csak néha levél az iwiw- en, mi van veled?... vagyok...jól vagyok.

Odaérek, mikorra beszéltük, ő már ott van.
A kávézó félhomályában szinte ragyog a márványszínű arca.
Felderül, mikor meglát.

Kapaszkodunk az utolsó infókba, amiket egymásról tudunk.
Még mindig? Vagy azóta mit? És ugyanott?
Elmondja, hogy mennyire nem jó itt, és örül, hogy már Pesten él.
Lakberendez, fest és tetovál.
Tavaly kigyulladt a kispolszkija, miután már bejárta vele az országot és Szlovákiát.
Hm...ennyi volt a kiskocsi élete...nekem nem kell magyarázni, volt nekem is. :-). Azóta busszal jár. Egyszer csalánkiütése lett rajta, mert allergiás rohamot kapott egy fájdalomcsillapítótól...ciki volt, mert lángolt a feje, és annyira viszketett, hogy sikítani tudott volna...a polszkiban kevésbé feltűnő lett volna....
Egy hónap múlva megy Mallorcára.
Melózni.
Élni.
Jutni valamire.

Olyan szép most is, mint kislánykorában. Olyan finom, és áttetsző.

Persze megint beszélünk a régi időkről- mindig beszélünk róluk...
Mikor a fűzfák alatt tartottuk a tanórát, és az válaszolhatott a kérdésekre, akinek a labdát dobtam....amikor a testükkel összekapaszkodva formáltak hajót, erdőt, vihart...mikor eljátszottuk a honfoglalást, a vérszerződést...mikor nap nap után készültünk a fesztiválokra...mikor egy félnapos beszélgetést szántunk rá, hogy valakit- aki kirekesztette magát a közösségből- "visszahozzunk" a csapatba....
nevetünk nagyokat, és azt veszem észre, hogy megemelem a hangomat, és egyre felszabadultabb vagyok...mintha ittam volna.
Mikor elbúcsúzunk, még mindig jönnek az emlékek.

Soha semmit nem úgy csináltunk, ahogy mások; soha nem volt annyi lecke, mint máshol; soha nem haladtunk úgy, ahogy a tanmenet (ez a varázsszó az iskolában: TANMENET) előírta.
És mégis mindig végeztünk, mégis mindig tudták, amit kell, mégis ment minden klasszul.
Azóta sem volt ott olyan csapat, mit ők.


Ha becsuktuk az ajtót, egy hermetikusan elzárt világban éltünk.

Nem ŐK és ÉN, hanem MI.

Csodás volt. Művészet volt.
Hálás vagyok nekik azért a néhány évért.






A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr3371828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ruszkibaka · http://ruszkibaka.blog.hu 2008.03.09. 05:20:55

olyan sok szép emlék füz oda..miért nem próbálod újra?

cesztina68 · http://cesztina68.blogol.hu 2008.03.09. 07:54:15

Doris megkérdezhetem hány éves vagy, és hány évig tanítottál?

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.03.09. 11:46:46

Rb: Próbáltam. Nem ment már úgy. Változtam sokat, változott a világ is. Ilyen csak egyszer van szerintem. Ez az osztály volt nekem az első, és valahogy annyira szerencsésen remek gyerekek voltak, és én is annyira beleadtam mindent...ez a kettő akkor valahogy nagyon összejött. Egyébként átlagon felül több "művész", illetve sikeres ember került ki közülük, mint általában más közösségekből.

Cesz: 38 vagyok, 5 évet tanítottam, aztán közel tíz év gyes, aztán fél év újra próbálkozás a suliban...megcsömörlés, csalódás...emlékek.

csicseriborsó 2008.03.10. 11:07:26

:-) azt hittem, hogy tudok majd ide írni valami okos és szépen hangzó gondolatot
de ez így kerek, ahogy van, mert magunkban őrizzük mindezt és még annyi mindent amiről nem is beszéltünk
mégegyszer köszönöm (sokak nevében is írhatom azt hiszem) köszönjük, hogy "idióták" lehetünk


süti beállítások módosítása