Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Kristályharang

2008.03.14. 12:20 - Doris, a komisz

Címkék: blog család gyerek szerelem gondolatok napló életem


Mostmár muszáj ezt megírnom, mert napok óta forog bennem, és nem hagy nyugton.

Nagyfiamról ritkán írok.
Nem azért, mert nem fontos, inkább azért, mert a kicsik sokkal pörgősebbek.
Ő inkább a háttérben marad.

Sok szép történetem van vele.


Mikor baba volt, mindenki csodálta a nyugalmát.
Nálunk sose volt balhé, vagy ok nélküli visítás...üldögélt a székében, és nézelődött.
Óriási kék szemei vannak...amolyan merengők. Figyelte velük a világot, és persze fogalmunk sem volt, mi jár a fejében.
Akkoriban nagyon fejfájós voltam. Néha olyan migrénes rohamom volt, hogy élni sem volt kedvem.
Egyszer, mikor éppen gyötrődtem, és tisztába tettem, kínomban megfogtam a párnás kis lábait, és a lüktető homlokomra tettem. A sarkait a szememre illesztettem, a talpacskái a fejemen nyugodtak.
Isteni hűvös érzés áradt szét a fejemben, és egyszerűen azt éreztem, hogy szinte szívja ki belőlem a fájdalmat.
Végtelen megnyugtató érzés volt.

Ahogy nőtt, láttuk, hogy furcsa gyerek. Kicsit koravén, túl komoly...ritkán felszabadult igazán.
Ezzel együtt értelmes.

Két héttel az első osztály előtt egyedül megtanult olvasni- ma sem tudom, hogyan.
Aztán ugyanígy írni.
Most jól van, jól tanul, de (szerencsére) nem a zseniális kategória.

Néha, ha "megőrülök", és vadul táncolok, vagy villogtatom a szarkasztikus humoromat, olyan elnézően figyel...elszégyellem magam.
Ha elönt az indulat, és joggal vagy jogtalanul megbántom, bezárkózik magába, és  sír- amúgy férfiasan, méltósággal.
Néha kitör, és döbbenten látom, milyen erők dolgoznak benne.

Keresi a helyét.
Burokban él.


De most talált egy utat, amin elindulhat.
Egy érintetlen zöld ösvényt, ami csak az övé, és amelyen tulipán jelöli ki az irányt.
Köszönet érte neki és minden segítőjének.
Mert most megnyugodott.
Nyíltabb és mosolygósabb.
De a bölcsessége ugyanúgy ott bujkál a tekintetében.

Ő egy tiszta kristályharang...giling- galang...giling- galang...

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr52380579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ruszkibaka · http://ruszkibaka.blog.hu 2008.03.14. 13:08:18

pont ilyen voltam,mint a fiad.igy történtek nálam is a dolgok..de az idők során,sokminden elveszett..lehet,hogy indigó...

movhu 2008.03.14. 15:31:08

Sajnos az én fiam nem találta még meg ezt a kiutat. Sokat kell még neki dolgozni ezen, de a legrémítőbb az egészben, hogy magamat látom viszont benne. Kicsi a korkülönbség köztünk, és néha megdöbbenek, amikor végiggondolom, hogy világosan emlékszem arra, mit is csináltam az őr korában.
Ma még küzd, és ettől nekem is nehéz vele. Abban a korban van, amikor ezt tetézi azzal, hogy nem engedi magát szeretni, mert midennel támad. De szeretem, és remélem ő is megtalálja az utat. Remélem gyorsabban, mint én.

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.03.14. 21:16:53

Rb: Nos, nem hinném...vagy remélem, hogy nem. És nem is lényeges szerintem, hogy az- e. A lényeg, hogy a nyugalma meglegyen.

movhu: Miért? Te az utadon vagy? :-)

Gilyankata · http://maezvagyok.blog.hu 2008.03.14. 21:37:43

Olyan szépen mondtad ezt, az én fiam, a nagyobbik egy időben olyan magában huzodó volt és agressziv a külvilággal. Probáltam szeretgetni, hibásnak éreztem magam miatta. De amióta megvan a hörcsöge mintha megváltozott volna. lágyabb, békésebb lett. Órák hosszat tud magyarázni róla, és én csak bologatok, ilyenkor máshol jár az eszem, de ezt nem árulom el neki. Dehogy is bántanám meg lelkesedédében!!!

Gilyankata · http://maezvagyok.blog.hu 2008.03.14. 22:40:00

Ahogy te szoktad mondani "basszus" tényleg nem tudom mi van... mintha valaki szorakozna velem???? De beszóltam a poszthoz, remélem rende jön minden.
Ja és a válasz? Háááááááát ..... egy kicsit minden én vagyok, de nem vagyok benne biztos.


süti beállítások módosítása