Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Álmok

2008.03.20. 06:50 - Doris, a komisz

Címkék: blog család gyerek álom gondolatok napló életem


Tegnap este pizsamát váltottam.
Keresgéltem a szekrényben, és kezembe akadt egy "szűz" fehér póló, ami lassan egy éve hever ott érintetlenül.
Az elején mosolygó smile, a hátán felirat:  "Valóra váltjuk álmainkat! Tarts velünk!"
Még hálózatépítős koromban illett megvenni egy parti előtt jó sok pénzért, hogy csapatilag egységesek legyünk. Végül nem vettem fel a bulira (sem), mert egyrészt csinosan akartam kinézni, másrészt nekem akkoriban már igen közel volt az "ébredés", és abszolut nem éreztem magaménak ezt a mondatot.
Nos tegnap elővettem, forgattam, közben elképzeltem, hogy mutat rajtam az ágyban kisnadrággal ez a vigyorgó, sárga fejecske.
Jól.
Jöhet.

No de csak óvatosan!
Akarom én, hogy az álmaim valóra váljanak?

Gyorsan végiggondoltam, szoktam én egyáltalán álmodni?
Elég ritkásan. :-(
Leginkább akkor, ha a tévé előtt meghunyok...olyankor a belém szűrődő hangok állnak össze valami különös történetté...egyébként semmi.
Fekszem, mint a tejbetök- még a lepedőt sem gyűröm össze.
Az egyetlen, amire olykor emlékszem az éjszakából, hogy iszonyúan kell sikítanom, de nem tudok. Csak erőlködök, hogy valami cincogó kis hang kijöjjön a torkomon, de nem megy.
Ez régebben megijesztett, küszködtem, akartam toporzékolni, kitátani a számat, és teli tüdőből ordítani, de éreztem, hogy béna vagyok, nem mozdulok, nincs hang, és már levegő sem....akkor nagy nehezen felébredtem.

Mára már ezt is megtanulta az agyam.
Mikor elkezdődik, küld egy jelet az éber felemnek: Hé, bébi, nincs baj, ez csak egy álom!
Én pedig abbahagyom a vergődést, és felébresztem magam.


Nem olyan jó ám ez.
Néha úgy vágynék rá.... Régebben, mikor ébredtem, gyakran volt, visszavillantak képek....ültem az ágyon, és koncentráltam, hogy felidézzem őket. Kapkodtam a foszlányok után, és éreztem, hogyan úsznak ki a fejemből.
Ahogy az ébredés jött, úgy mentek ők.
De valami mindig maradt utánuk. Valami kis hangulat.
Mostanság csak szimplán felkelek.



Viszont így nyugodtan magamra húzhatom ezt: Valóra váltjuk álmainkat....nincs mitől tartanom, mert már nem álmodom.

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr96388754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gilyankata · http://maezvagyok.blog.hu 2008.03.20. 10:45:25

Elgondolkoztam azon amit írtál. Tömör de minden benne van. Légy önmagad Doris, én is azt probálgatom. Amikor mindenkinek meg akartam felelni egyebet se tettem, csak bénáztam és nevetséges voltam. Most ha úgy érzem magam akkor teljes torkomból üvöltök, nem másra csak úgy ki, jöjjön ki belölem. De tudod mit tapasztaltam : a tánc is tud lazitani, és pizsamába is lehet azt. Néha amikor táncolok ellazulok és még jól is érzem magam.

Doris 2008.03.20. 19:23:57

Na igen. A táncot én is alkalmazom erősen.
Én pedig azon gondolkodtam el, hogy ez pont az a helyzet, mikor a blog önálló életre kel. Tényleg az álmokról írtam- az éjszakákról....aztán a végére mégis tud többet mondani önmagánál.


süti beállítások módosítása