Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

A folytatás...

2008.04.05. 18:52 - Doris, a komisz

Címkék: blog család gyerek szerelem gondolatok napló életem


Nos, amennyiben a tegnapi napot lehet überelni, akkor ez megtörtént.
Ugyanis ezen a bizonyos mezőgazdasági kiállításon ma egy óriási show- nak voltunk a résztvevői.
Kérdezhetnéd: gépbemutató show?
De bezony ám, hogy az! És még hogy milyen!


Képzelj el egy sátrat, ahol 1200 embert tudnak leültetni, plusz elfér egy színpad, egy zenekar és még egynehány kombájn, traktor, miegymás.
Na és a gépek úgy vannak tálalva, hogy mindegyiket egy kis műsorszám foglalja keretbe. Pölö az énekest egy manitou hozza be. Vagy a lézershow egy bálázó tetején zajlik.
Mindez olyan színvonalasan, hogy szó nem férhet hozzá.
Csodás két óra volt!
Bohóc, artista, légtornász, kerékpáros és lovas kaszkadőrök, oroszlán, kígyó, hastáncos...nem tudom felsorolni.

És ami eszembe jutott közben: Nagyon sok ember dolgozott ezért, és iszonyúan "tepertek", hogy ott, abban a két órában elengedjük magunkat és örüljünk.
Mégis, ahogy körbenéztem, az emberek úgy ültek, mint akik karót nyeltek. Legalább egy órán át nem tudtak feloldódni, csak faarccal néztek és tapsoltak.


Régen én is ilyen voltam.
Igyekeztem uralni az érzéseimet, és "kultúráltan" szórakozni.
De ma már nem. Egy ideje nem....egyszerűen elengedem magam és örülök a fényeknek, a zenének, a látványnak. Ma például hangosan énekeltem a dalokat, úgy ülve tánciztam is, aztán kiabáltam, hogy "húúúú", és megpróbáltam füttyenteni is, de sajna még mindig nem tudok.
Mindezekre erősen bíztattam Okoskát is, aki velem ült. ( A többiek a tömeg miatt másutt)

Akik pedig ültek mellettem megkövült arccal, borzalmasan irigyeltek valószínűleg.
Úgy a műsor felénél azért néhányan feloldódtak a sátorban, mosolyogtak, ütemesen tapsoltak, páran pedig végre füttyögettek is.

Végre azt érezték- azt merték érezni- amiért ez az egész megszületett.
Az örömöt.

Köszönet érte AXIÁL!
És ígérem, ha egyszer úgy döntünk, hogy ezen a négyszáz négyszögölön nagyüzemi termelésbe kezdünk, akkor csakis nálatok vásárolunk vetőgépet, boronát, bálázót és kombájnt is.
Cserébe ezért a csodálatos napért és a tegnapi rodeóért.

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr66412678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Angel · http://thefallenangelofthedeepness.blog.hu 2008.04.05. 19:02:28

Akkor tényleg két igazán terhektől megszabadító és lélekmelengető napban volt részed! =)
Remélem folytatódik! =)

Enable · http://myenable.freeblog.hu/ 2008.04.05. 22:57:21

Jóis az, ha az ember el tudja magát engedni egy kis időre, mégha ezt kombájnok, és traktorok közt is kell megtennie... :)

ruszkibaka · http://ruszkibaka.blog.hu 2008.04.06. 06:55:07

ez mind szép és jó,már csak az a baj,hogy magyarországon,még egy traktort is óriáskígyóval,és hastáncossal lehet csak eladni..ahogy minden termékhez kell egy pucér nő,különben nem veszi meg semmi...mi lenne,ha önmagáért,az értékéért vásárolnának az emberek,nem a körítés a púder miatt..

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.04.06. 08:38:10

Húúú, jó volt, tényleg.
Azt viszont nem gondolnám, hogy ez mindössze eladásról szólt. Nem, egyáltalán nem erről. Ennek a cégnek olyan forgalma van, hogy azt magyar mércével elképzelni sem tudjuk. Ebből akart valamit visszaadni. Nyilván köttetett néhány üzlet, de a csóró városlakók ettől függetlenül ugyanolyan figyelmet kaptak. Aki pedig ilyesmit akar venni, az amúgy is hozzájuk ment volna.
Bemutatkoztak, és a cuccaikat kicsit kiléptették a zsíros- olajos- trágyaszagú- izzadós feelingből. Elegáns és nagyvonalú volt az egész.

Gilyankata · http://maezvagyok.blog.hu 2008.04.06. 09:25:21

Hát tudod Doris, fütyülni én is tudok mint a rigó, dallamra, de azt a kétujjas éles füttyöt még soha nem sikerült megtanulnom. Pedig ilyenkor az a legjobb.

Elf 2008.04.06. 15:19:41

Én bakfiskoromban hónapokig a tökör előtt gyakoroltam, mire megtanultam, de azóta megy :)


süti beállítások módosítása