Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Rodeó

2008.04.05. 07:46 - Doris, a komisz

Címkék: blog család gyerek szerelem gondolatok napló életem


Óriási előrelépésen vagyok túl az életembn.
Végre ennyi év után RODEÓZTAM!
Hoppáré!

Mezőgazdasági kiállítás van ugyanis minálunk. Áh, mindenféle kombájnok, traktorok, ekék, egyebek- a legjobb fajtából. Olyannyira klasszak, hogy még engem is érdekelnek.
 Sokkal inkább viszont az a hatalmas sátor, ahol van kaja, sör, na és kábé 100- féle játék. Egyszerű népi ügyeskedők, fából összerakós logikaik, műtehén, amin  a fejést lehet gyakorolni....na és a legfajább, a RODEÓBIKA.
Na és ki volt az egyetlen 18 éven felüli, aki ráült? Naaa?
De bizony, hogy én. :-)
Több dolog is feszélyezett.
Először is, mikor kiderült, hogy le kell venni a cipőt, nagyon bizakodtam, hogy a harisnyám teljesen hibátlan és korrekt a cipő alatt.
Aztán izgultam, hogy jól nézzek ki a bikán ülve.
Aztán pedig azon, hogy amikor majd leesek, akkor is lehetőleg elegánsan tudjam ezt megoldani....

Mindebből csak a harisnya jött össze. :-(

Az az igazság, hogy egy ilyen bikán pisis gyerekké változik az ember, aki sikongat és kiabál és röhög nagyokat.
Persze mikor leesel, azonnal azt nézed, hány VALÓDI gyereken kell átgázolnod, hogy újra felülhess rá.
De én korrekt voltam.
Meg az is zavart picit, hogy az a rengeteg ember, aki ott volt, észre sem vette a gyerkőcöket, de remekül szórakozott, mikor én bénáztam.
Na és persze a saját fiaim is.
De tőlem megjött a bátorságuk, és vígan váltogatták egymást a "karámban".

Aztán logikaiztam. Kiderült, hogy remek tehetségem van hozzá, hogy mindenféle formátlanságokból értelmes testeket pakoljak össze. Ettől a játékmester is felvillanyozódott, sorban rakosgatta elém a különböző nehézségi fokozatú játékokat, és figyelte, mennyi idő alatt alakítom ki belőlük a kívánt formát.
Ezalatt a fiúk, és mr. Darcy kipróbálták az összes többi ügyeskedőt.
Végül kimentünk, pasikáim végigmászták a gépeket (na, azt én már nem).

A napot egy puha fotelekkel ellátott helyen zártuk, ahol a fiúk két fehér golyóval igen speciális szabályok szerint biliárdoztak, mi pedig egy serital mellett méláztunk.


Okoska mondta jól: "Ez életem legszebb napja volt!"
Na jó, ő még csak 6 éves, és minden héten van egy ilyen mondata, de tény, hogy remek délután volt.
És volt benne kb. 1 óra, mikor tényleg gyereknek éreztem magam. Huh, az volt a legjobb.

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr95412006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ruszkibaka · http://ruszkibaka.blog.hu 2008.04.05. 08:47:00

nekem a rodeóról a brokeback mountain(túl a barátságon)jut csak az eszembe..felejthetetlen oscar díjas film...alakítás...egy igazi őszinte,nem sztereotípiáktól,és melegeket kifigurázó,megszégyenítő film volt,mint amit a tudatlan cinikus heteró társadalom sugall,és erőszakol a melegekről az emberek fejébe nap mint nap..unos-untalan..

Enable · http://myenable.freeblog.hu/ 2008.04.05. 10:47:46

Még soha nem volt merszem felülni egy ilyen "bikára"...
A gyerekeim már bátrabbak voltak...
Viszont igazi bikán már ültem, falusi gyerek lévén...
Na az se volt ám semmi érzés...
Nagyon jók az ilyen családi programok, én is szerettem mindig ezeket...
Nagyon szeretnék még ilyenen részt venni...

Gilyankata · http://maezvagyok.blog.hu 2008.04.05. 11:08:51

Na ez igen. Mindegyre kellene ilyen programokat csináljatok. Hát ami engem illet? A műbikára tuti, hogy felülnék, már a hecc kedvéért is, de az igazira? Nincs az a pénz....vagy mégis hm hát ..... na nem tudom. De lovagolni már ségen készülök menni, csak valahogy még nem jött össze. Már olyan is volt, hogy mindent lebeszéltünk, a fiúknál nagy az izgalom, és reggelre olyan havazás lett, hogy mindent elvitt a hó. De ami késik nem múlik.

Angel · http://thefallenangelofthedeepness.blog.hu 2008.04.05. 11:22:55

Biztosan szép délután lehetett! =)
Én is tuti kipróbáltam volna a rodeót! =D És tuti nagyon bénákat és nagyokat estem volna! =D
Szeretek gyerekként viselkedni még mnidig, mert olyankor érzem, hogy a rossz kedvem, meg a terhek, amiket cibálok elszállnak! =)
Gondolom Te is valami ilyesmit érezhettél! Igaz? ;-)

Doris 2008.04.05. 18:01:23

Ruszkibaka: Maradj már ezzel az örökös üldözési mániával! Messze nincs annyi sztereotíp sugallás, mint amennyiszer te előhozakodsz ezzel a témával. Ha nem folyton erről beszélnél, akkor az emberek is másképp állnának hozzá. Számtalan meleg van, aki méltósággal éli az életét, nem kürtöli világgá a hovatartozását, és nem is nyaggatja vele senki. De hogy még egy hülye gyerekjátékból is ezt hozod ki....tiszta neurózis.

Enable: Csak az első nehéz...aztán abba se bírnád hagyni. Kihozná belőled a kemény macsót, ez tuti. Belőlem is kihozta. :-)

Kata: Egy igazira én sem szívesen. Álltam már valódi bika mellett- nem egy életbiztosítás. Lovon is ültem párszor...na, azt minden héten szívesen csinálnám.

Angel: Igen, az tényleg olyan. Az ember elengedi magát, nem gondol a bajokkal, csak elmerül a játékban...olyan ritkán van ilyen.

cesztina68 · http://cesztina68.blogol.hu 2008.04.05. 18:51:21

Doris örülök, hogy ilyen szívmelengetően gyremeteg mertél lenni és csudijó délutánotok volt a fickókákkal. :)

pudingocska · http://pudingocska.com 2008.04.05. 18:56:10

tyú, ez nagyon jól hangzik.

Elf 2008.04.06. 15:17:25

További ilyen élményeket kívánok, én tuti nem ülnék fel rá :)


süti beállítások módosítása