Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Tavaszulunk

2008.04.13. 08:50 - Doris, a komisz

Címkék: blog család gondolatok napló életem


Kedvet kaptam a neccharisnyára. Hétfőn beszerzek egyet.
Kedvet kaptam minden szellős, vidám, pinkes, nevetős cuccra...tavaszi nagytakari, átalakítósdi...jeeee!!!
Ma előtúrom a tűsarkúkat is.
Le a csizmákkal, vastag harizsnyákkal, pulóverekkel!

Tegnap elkezdtük formálgatni a nyári projectet.

Alap:

- Bakonysági jazz fesztivál  zenéléssel, ismerkedéssel, táncolással, kreatívkodással éjszakázással, világmegváltással, nonstop sörivással.
Mindezt kettesben mr. Darcyval és jó nagy társaságban "őrült" emberekkel.

- Valami frankó bunga-ló kibérlése a Balaton partján vízibiciklivel, kagylógyűjtéssel, napon süléssel, pecálással éjszakázással, világmegváltással, nonstop sörivással.
Mindezt családilag, a Fiúkkal együtt.

Feladatok ezzel kapcsolatban:

- Bungalovas hely kiválasztása, lefoglalása serdiszkont felkutatása,
- pénzügyi lehetőségek ser költségeinek számba vétele, gyűjtés megkezdése,
- új fürdőrucik, matracok, sátor, rövidgatyák, saruk ser beszerzése,
- gitáros tudományom bénaságom felelevenítése  serrel való élesítése,
- olcsó élelem ser beszerzési helyének felkutatása,
- autó vonóhoroggal való ellátása, utifuti hűtőkocsi beszerzése mindenféle holmijaink a ser elszállításának céljából.

Ennyi röviden.

Hogy érzékeltessem a fesztivál hangulatát, úgy érzem, le kell írnom R. történetét egy tavalyi performance- ról.
Szóval volt egy bicaj, amit kitámasztottak. Kifeszítettek elé egy óriási fotopapírt, amit bekentek a megfelelő vegyszerekkel. Egész Bakonyságot áramtalanították, a "művész" pedig felült a binyóra és őrülten tekerni kezdett. A bicikli lámpája megvilágította a fotopapírt, és szép lassan elkezdett formálódni egy kép.
Az egész társaság pisszenés nélkül figyelt, majd jó húsz perc múlva fixálták a "művet", ami persze egy nagy nulla volt, de ez senkit nem akadályozott abban, hogy őrült ovációval ünnepelje.
Ittak az alkotás örömére, röhögtek egy jót, és hajnalig táncoltak a harmatos füvön mezítelen talpakkal.
Hát van ennél jobb?

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr90423339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enable · http://myenable.freeblog.hu/ 2008.04.13. 11:30:12

Hát igen, itt a tavasz... :D

ruszkibaka · http://ruszkibaka.blog.hu 2008.04.13. 17:05:59

biztos érdekes volt..szeretem a bizarr dolgokat..az én életem is csak egy PERFORMANCE...

Emily 2008.04.13. 20:32:00

Hmm Neccharisnya...:)

Gilyankata · http://maezvagyok.blog.hu 2008.04.14. 09:53:06

Harisnya harisnya! Kedvet kaptam én is rá, sok év után felvettem egy majdnem mini szoknyát, hozzá egy finom harisnyát, ettől legalább barnák lesznek az egyébként fehér lábaim, és tipegtem én is a magassarkuba, nagy elegánsan. Magasabbnak és csinosabbnak éreztem magam mint bármikor..... de fújj, amikor lenéztem a lábamra.... a szem felfutott és...... a fene egye meg! Eddig tartott az euforia.
vissza a megszokott farmert.

Angel · http://thefallenangelofthedeepness.blog.hu 2008.04.14. 11:47:39

Én is azon gondolkozom, hogy új harisnyákat kellene vennem! :-)
Jaj, én is úgy táncolnék mezitláb a fűben! Meg beszáélgetnék át éjszakákat! :-)
Látom a seriváson nagyon rajta vagy! ;-)

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.04.14. 13:53:38

Irány Bakonyság! Ott megvalósíthatod.
Én nem csak szeretnék, hanem ma megvettem a harisnyát. És mellé egy leopárdos tűsarkút, ami nem volt betervezve, de olyan szinten volt akciózva, hogy nem hagyhattam ki. :-)
Állati dögös!

Szeretem a serivást ám én! Nyár= ser :-)
De nem vagyok alkesz azért- módjával, de szeretem. Ez kicsit játékból is íródott így.

Angel · http://thefallenangelofthedeepness.blog.hu 2008.04.14. 17:46:05

Hát azért sejtettem! ;-)
Én most mindenáron piros cipőt, övet meg táskát szeretnék! =D

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.04.15. 06:13:54

Angel! Imádom a pirosat! Van olyanom, hogy táska, sapka, pulcsi, öv . Egyszerűen utálom, ha nincs rajtam valami kis apró belőle. Egész máshogy érzi magát tőle az ember.

2008.04.15. 13:50:37

Jaj, a necc. Kellemes a szemnek.
Amúgy is érezni, hogy a tavasz ellenállhatatlanul jön. Jó kint lenni, bóklászni, vacserkázni a kertiasztalon.
Nagyon várjuk. De abból a neccből ... Igazán többet is mutathatnál. :-)) Jól van, no, a többit odaképzelem. OK?


süti beállítások módosítása