Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

A kiválasztott

2008.05.04. 06:57 - Doris, a komisz

Címkék: közélet emberek gondolatok


Tegnap sikeresen belenéztem ebbe A kiválasztott című őrültségbe...már másodszor.
Az előzőben, amit láttam egy idióta szögbelövővel lődözött magára...illetve az Ullmann Mónikával lövette magát.
A fejét is.
A marha...
Teljesen kiakadtam már akkor is.

De ez a tegnapi...
Ott kapcsolódtam be, hogy Rubint Réka feküdt egy koporsóban, a feje fölötti lyukba beillesztettek egy dobozt, azt hirtelen kinyitották, ő meg sikítozott és kapkodta az arca elé a kezét...na, gondoltam, megint valami rubintos műbalhé....aztán jött a Norbi, hogy azonnal hagyják ezt abba, a remegő kezű mentalista meg csakazértis gyorsan kihúzta a biztosító szögeket.

Gondoltam, megvárom már, mi ez a borzalmas félelmetes, ami miatt így be van tojva ez a szerencsétlen.....
Hát barátom, kiakadtam rendesen...
Az utolsó dobozban ugyanis egy skorpió volt!
Ez az állatember éppenséggel az életével játszott a nőnek.
Ordítottam dühömben- ez az igazság.
Mert legyen trükközés, meg mentalizmus, meg bízzon a képességeiben a nagy varázsló, de én ezt akkor is felelőtlen marhaságnak tartom- és nem is értem, hogyan engedhető meg. Semmivel sem tartom biztonságosabbnak, mint az orosz rulettet...
Nem, egyszerűen nem értem.

Tudod mit csináltam volna Réka helyében?
Széjjelrugdostam volna azt az egész dobozt, hogy valahogy kijussak belőle, még mielőtt szívrohamot kapok.
Tudod mit csinált volna mr. Darcy?
Széjjelverte volna a fejét ennek az idiótának.
Tudod mit csinált Uri Geller?
Röpködött, hogy milyen csodálatosan felépített stresszhelyzetet teremtett Lui nevezetű követője a színpadon.

Nekem ez egyáltalán nem tetszett. Sokkal jobban tetszett volna, ha az utolsó dobozban langyos víz van, és mondjuk ha véletlenül rossz a választás, akkor nevetünk egy jót a kiömlő víz, és Réka szétcseszett haja láttán.
Ennyi kockázattal remekül szórakoztam volna.
Vártam volna erősen, hogy Lui elnézze a dobozokat :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr53452925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

deVilly 2008.05.04. 09:28:27

ne légy már ennyire naív!

egy percre is elhitted, hogy a skorpió potenciálsan bene lehetett volna az első három dobozban?

egyébként Norbi és Réka különszáma "vicces" volt, az egész helyzetért az előadót, Luit lehet kiemelni, hogy az előadás keretein belül igyekezett saját magára, a műsorra koncentrálni, mialatt folyamatosan kezelnie kellett ezt a hisztérikus, már-már burleszkbe hajló helyzetet

a hab a tortán, hogy a tv2 oldalán mindent meg lehet nézni, de ezt a műsorszámot nem, letiltatták gondolom... muhaha!

stali 2008.05.04. 13:01:50

Szerencsére nem is vagy az az átlagnéző, akinek alapvető igénye a Beja asszony, férjestől,meg esetleg Balázs, Mónika. Ha egyszer kimaradnának, tombolva követelnéd.
Na, meg úgy látom, betegesen tiszteled az EMBERt, legyen az akár Norbi az ő Rékájával.
Velem is gyakorta előfordul, hogy tisztelettel nézek embertársamra - nevezetesen Rád is.
A pénzt meg amúgy szivesen látom Nálatok, bár ezt a műsort sem láttam. Helyette is blogokat olvasok, pl. Dorisét.

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.05.04. 20:47:01

deVilly: Üdv Villy!
Ne hidd, hogy 100%- osan elhiszem, hogy ott majd tényleg minden a mentalista szellemi kapacitására van bízva.
Ami engem mégis taszít, hogy adott helyzetben egy ilyen dolog okozhat valódi félelmet, még akkor is, ha mondjuk a szájába rágták Rékának, hogy semmi nem történhet.
Bestresszel, rosszul lesz, pánikrohamot kap...bármi.
A másik, hogy a világon nincs olyan, hogy 100%. Lehet hiba- kár ezzel játszani.
A harmadik: azt is egy idiótának tartottam, aki a homlokához nyomta a szögbelövőt, de az legalább a saját kontójára csinálta. Tudta, hogy itt minden tuti, ha meg nem, akkor kinyiffan- kész.
De egy másik ember életére blazírozni (még ha csak jelképesen is, hisz abban megegyezhetünk, hogy valószínűleg nem volt valódi veszély) ez undorító.

stali: Annyira kedves vagy, külön plusz öröm nekem, ha jól érzed magad itt.
Az embereket próbálom tisztelni (néha sikerül :-) )...az ilyen dolgok azért piszkálnak, mert mindig magamat képzelem oda. Itt például valószínűleg azt éreztem volna, hogy ő az én hátamon (az én félelmemen, azon, hogy az emberek szemében úgy jön le az egész, hogy az ő kezében van az életem) akar sikerre jutni.
Még ez a gyagya nő is azt mondta a végén: hálás vagyok Luinak...hát normális ez??? Nem veszi észre, hogy csak egy eszköz volt ebben a helyzetben?

stali 2008.05.04. 21:23:32

Tudod... lehet, hogy annyiért engem is manipulálhatnának... Persze az is lehet, hogy mégse, mert az egész szituáció ellen vannak kifogásaim. Az általad vázoltakkal egyező okokból.

proaktiv · http://proaktiv.blog.hu/ 2008.05.04. 23:02:56

Tudod,

Mióta agykontrolozok (csupán autodidakta módon), elhiszek mindent, meg az ellenkezőjét is. (Fenntartásokkal ugyan!) :))

Egyébként semmi gond, a szemfényvesztéssel!

Mert Doris ugyan Te sem hiszed el komolyan, hogy bármilyen rizikó volt a skorpiós vagy bármely dologgal?

Provokátor

langi 2008.05.05. 11:47:34

Doris
A Réka balhéja is az előadás része volt Norbistól, mindenestől. A bűvészblogon elemezgetik is.

Doris 2008.05.05. 20:51:52

Halljátok, most láttam az Aktiv- ban az "előjátékot"...a "ki feküdjön a koporsóba" című felvonást...nevetséges.
Nekem azért mégsem tetszik az egész.

Gilyankata · http://maezvagyok.blog.hu 2008.05.06. 11:34:03

olvastam valahol, hogy a skorpiók között van olyan fajta is amelyik egyáltalán nem veszélyes. Nem lehet, hogy az is egy ilyen fajta volt?


süti beállítások módosítása