Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Horoszkópos

2008.05.18. 07:23 - Doris, a komisz

Címkék: blog humor szórakozás lélek gondolatok önismeret

Nem nézek horoszkópokat általában, bár tudom, hogy vannak komolyan kidolgozott, tényleg tudományos szinten művelt sorsmeghatározások, amikkel lehet azért mit kezdeni. A legtöbb viszont hülyeség szerintem, és nevetségesek is sokszor.

Elfnél bukkantam ma reggel az indiaira- gondoltam, megnézem, az indiai kultúra amúgy is érdekel.
Sokmindent nem tudtam meg, de azért nem rossz.

Az indiai hitvilág a reinkarnáción alapul. Azt vallják, két élet között mi választjuk ki sorsfeladatunkat- karmánkat, amit majd a következő életben teljesítenünk kell. Ehhez mérten a horoszkópjuk szerint is a különböző jegyek szülöttei különböző feladatokkal jönnek a világra.
Jó. Eddig tetszik.

Születésem szerint KECSKEBAK vagyok (
ááááá! Nem lehetne mondjuk nyílméreg béka? Vagy flamingó? Vagy rózsás gödény? Ezek sokkal szebbek és különlegesebbek...egy kecske..na hiszen)
Azt mondja: Ambíciózus, intelligens ember, aki nem egyszer kerül vezető pozícióba, vagy a társaság középpontjába (nagyon szívesen egyet értek :-). Ámbíciók vannak, intelligencia...az miaz? Bittos van nekem olyan is. Vezető pozíció- volt már olyan is. Meg olyan is, hogy jó sok embernek osztottam az észt, és egyáltalán nem riasztott, hogy a mikrofonból hallom a hamgomat, és 200 szempár tapad rám.
Igen, ezt én élvezem, mert egy exhibicionista dög vagyok- mint az köztudott).
Kezdetben kicsapongó, később lehiggad. (
Na jó. Csak most a kezdet van még, vagy már a később? Csak hogy tudjam, hogy lehet- e kicsaponganom, vagy már higgadni kellene. Mondjuk egy- egy nagyobb becsapódás kicsapongás után mindig erősen elcsendesedek. Haha...nyalogatom a sebeimet)
Ebben az életben tanulnia kell hibáiból (
Mér? Van olyan nekem????), az emberek nem fogják feltétel nélkül csodálni (Ez eléggé sajnálatos. Szeretem azt úgy csinálni, mint a Kishercegben olvastam: Megemelem a kalapom, te meg tapsolj egyet!
De sajna mindig akad valaki, aki arra hajt, hogy leessen az a szaros kalap :-( ), ez azonban fejlődését szolgálja (áhá. Szóval már megint azzal jönnek, hogy légy szerény- pont, mint a kisdobosok 6 pontja. Köcce! ).

Tehát jól megokosodtam, már a karmám is végre fölsejlik előttem, és kellett erre 38 évet várnom.
Vége az útkeresésnek, a tétovaságnak, a bizonytalanságnak!

Összevetve különböző horoszkópjaim, rá kell jönnöm, hogy
ezek mind teljesen mást mondanak velem kapcsolatban, de két dolog állandósult bennük: az élvezet és az intelligencia.

Na ugye.
Mindig mondom, hogy egy hedonista állat (kecske) vagyok, csak éppen okosan adom elő.

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr68474904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enable · http://myenable.freeblog.hu/ 2008.05.18. 08:16:28

Ááááááááááááááááá...
Ez nagyon yóóóóóóó... :D

Treen · http://dontworry.freeblog.hu/ 2008.05.18. 09:05:56

Én se hiszek a horoszkópokban, de speciel nekem most az exit magazin horoszkópja bejött. :)
Ezt írták: Tessék szépen hátat kiegyenesíteni, mert minden jóra fordul! Valaki már ott forgolódik körülötted, leseget szépen.
Eztírtanekemahoroszkópom. Na ki leseget? Hát a B! :D

Angel · http://thefallenangelofthedeepness.blog.hu 2008.05.18. 12:13:35

Doris, mindig mondtam én, hogy nagyon hasonlítunk egymásra! =)
Emlékszel még arra a posztomra, amikor összegyűjtöttem a különböző horoszkópok jellemzőit magamra? =)
Na ott az indiai szerint én is kecskebak vagyok! =)
A rendes horoszkóp is szerintem egyezik! =)

Elf 2008.05.18. 13:47:32

Baromira szeretem ezeket olvasni, aztán úgysem hiszem el egy szavát sem :) :) :)

ruszkibaka · http://ruszkibaka.blog.hu 2008.05.18. 13:56:17

és a disznók tényleg azok..meg a majmok?most komolyan..nembeszélve a patkányokról...van ilyen esmerősöm..

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.05.18. 16:31:35

Enable: :-)
Treen: Nem akarlak elkeseríteni, de ezek mindig azt írják, hogy most aztán minden jó lesz. Így vagy úgy, de jó. Az a néhány, amibe belebotlottam ifjú koromban, sose arról szólt, hogy pusztul a világ. :-)
De azért hátha....
Angel: Szerintem is egyezik. Jómagam bika (állandóan valami trampli háziállat vagyok :-( )De a bika még annyira sem passzol. Még leginkább a kínai "kutyája", ami talán valamelyest (néhány sarkalatos pontot leszámítva). Dehát hogyan is lehetne valakit egy dobozba beletaposni. Valamilye úgyis kilóg belőle.
Elf: Ne is! Még elrontanád az életed .-)
Baka: Foggalmam sincs. A disznókról hallottam, hogy kínában az egyik legmegbecsültebb jegy.

2008.05.18. 17:37:15

Hm. Érdekes.
De meg kell mondanom, hogy az én két jellemzésem (vízöntő, és a kínai szerint majom) szinte teljesen fedi a valóságot. Tökéletes jellemzés. (Nézd meg a weblapomon, ott van a két horoszkóp, pontosabban típusleírás. Nem tudok belekötni sehol.)

2008.05.18. 17:51:49

Te nem szereted a kefkéket? Olyan édik pedig. Aranyos állatok. Kicsit szeleburdik, de helyesek.

Doris 2008.05.18. 19:14:18

No, látod- e. Erre nem is gondoltam. A szeleburdira. Kecskés történetem is van, amiatt nem szeretem őket. Volt nekünk (bármikor megfejek egy kecskét hehe), és megtapasztaltam, hogy nem szelesek, hanem őrültek.
Horoszkópod nem olvastam (nem olvasok horikat :-), viszont éppen ma olvasgattam az írásaidat. Azok tetszenek. Tegyél úgy gyakrabban :-)

Angel · http://thefallenangelofthedeepness.blog.hu 2008.05.18. 20:04:11

Igen igen bika vagyok én is! =) Kínaiban meg bivaly! =D Szóval tényleg szép kecses állatok! =D

Elf 2008.05.19. 13:29:38

A kos nagyon illik rám, a kecske kevéssé. Ez az indiai szerintem egyáltalán nem, de akkor is elolvasom :D

Gilyankata · http://maezvagyok.blog.hu 2008.05.20. 14:28:15

Ez igen, most tapsoljak, vagy kalapot emeljek?
Doris a pszihológus. Nekem is vannak őrültségeim, talán kigyogyíthatnál belőle?
Ami azonban tetszett az a stilus a recept volt.
Vegyünk egy kis pszihológiát, keverjünk hozzá egy adag szarkazmust, félcsipet öniróniát, majd öntsük le mindenféle zagyvasággal kecskebak, meg majomürülék, meg mittomit, rázzuk jól össze és kijön belőle a na mi?
Doris a kis komisz aki keresi magát, de nem találja.
Miért olyan ismerős ez a szitu?

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.05.20. 16:12:00

Kata: www.youtube.com/watch?v=iBhNVIRnZ7s
Naaa, ezt figyeld!Naddon tanulságos kis szövegezés van itten.

2008.05.20. 16:25:15

Kata: szerintem emelj kalapot, jobban mondva dobd fel, és közben tapsolj. :-)))))))))))) Miért ismerős? Talán mert míg élünk, keresünk. Mndig van alami, amit felfedezhetünk magukban. Jobb híján kullancsot egy séta után. Az is meglepi. Nem? :-)))))))))))))))

Gilyankata · http://maezvagyok.blog.hu 2008.05.20. 16:58:32

Meghallgattam, tetszett, köszi.
kelgyo a kullancsot még a kutyádnak se kívánom, brrrrrrrrrr


süti beállítások módosítása