Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Csoda

2008.07.29. 07:20 - Doris, a komisz

Címkék: humor életem önismeret

Nos, átnézve régebbi (kimentett és törölt) bejegyzéseimet, rá kellett jönnöm, hogy bizony igen beszűkült gondolkodásom volt úgy jó 7-8 hónappal ezelőtt.
Semmi érdekes, csak tömény nyafogás...mondhatni, nyafogás a köbön.
Áh, szörnyű.
Furcsa ez annak fényében, hogy a köztudatban az van elterjedve, hogy az alkotás törvényszerű velejárója a boldogtalanság. A nagy alkotások szomorú művészek tollából születnek. És amúgy tényleg.
Kivéve engem :-) A művészek sorából... mármint kivéve a művészek sorából :-).
Én ha szomorú vagyok, nem látok mást, csak a saját kínomat.
Az meg unalmas.

Vagyis azért nem vagyok (még) Nagy Művész, mert nem vagyok elég boldog.
Szeretném ezt most itt a környezetem tudomására hozni és mindenkit felszólítani, hogy legyenek szívesek a mai naptól erőteljesen törekedni a boldoggá tételemre, hogy végre nagy írófestőzenésztáncos lehessek.

Basszus, itt ülök és várom a csodát...mindjárt megyek dolgozni és várom a csodát...remélem, ma lesz, hogy nagyon boldoggá leszek téve és az ujjam hegyéből ömleni kezd a csoda. Vagy valami ahhoz hasonló.

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr69590466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Treen · http://dontworry.freeblog.hu/ 2008.07.29. 08:29:49

Én úgy vélem Te sose nyafogtál. Az teljesen más nálam /mármint a nyafogás/, és Te intelligens vagy.
Boldog leszel, bízom benne! A körmeid alól meg sok más ember szép körmei kerülnek ki. Ápoltság rulez!

Off: Én viszont elbúcsúzom, 31.-én kilépek a blogolók világából. Eddig tartott, de nem halok meg. Köszönöm szépen, hogy megismerhettelek, ha virtuálisan is, nagyon tetszik a kék szemed! (elolvad). (Írtam Rólad is...)
Szia: Treen

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.07.29. 08:56:27

Te nem láttad az ominózus bejegyzeket. Az nyafogás volt, hidd el. Nyávogás inkább. Kedves vagy különben. Megyek, megnézlek, mi ez a "lelépés".

Enable · http://myenable.freeblog.hu/ 2008.07.29. 09:09:11

Szerintem az nem nyafogás, ha az ember leírja az érzéseit...
Vagy mégis?... :P

stali 2008.07.29. 09:54:11

Ne tessék a címemet elbitorolni, visszamenőleg se. Ámbár mindenkinek van egy álma, meg egyéb marhaságai, csak ez - ahogy elkezdtem írni, hogy mindenkinek, már folytatódott bennem Bimbamteri - pl. ragyogó alkalom a blogolás elkezdésére.
Nekem segített. Ritkábban nyavalygok.

dabdam 2008.07.29. 10:41:24

Kedves Doris, én annak idején még láttam azokat a bejegyzéseket, és maximálisan megértem miért írtad őket. A fájdalmat, a kétségeket ki kell írni magadból ha az segít, viszont tény az is, hogy amióta kiegyensúlyozottabb és boldogabb az életed, színesebb és élvezetesebb lett a blog. Egykor azért olvastalak, mert tetszett ahogy írsz, és különös, új tapasztalat volt bepillantani egy másik ember ennyire mélyről jövő és legbelső érzéseibe (említettem már, hogy egyike vagy az első rendszeresen látogatott blogjaimnak). Ma azért, mert továbbra is szeretem ahogy írsz, és pont azokat az apró, érdekes, netán szépséges dolgokat látod meg a világban, amik miatt megéri boldognak lenni.
UI: még több gyerekszájat :)

LESLIE · http://vorospezsgo.blog.hu/ 2008.07.29. 12:56:08

Az én fejembe is befészkelte magát sajnos, és túlságosan gyakran mutogatja magát, amit valahol olvastam, miszerint bolgod ember nem jó író... Most akkor író akarjak lenni, vagy boldog?... De meg miért kellene választani? Csak mert - állítólag - jobban tudunk olyasmit kifejezni művészet által, ami nincs, aminek a hiányát érezzük, ami tiszta ideaként él bennünk valahol; mint ami van, amit minden nap megélünk... Lehet benne valami, de én inkább a tiszta ideáim megélésére törekszem a mindennapjaimban, és akkor nincs vita. Van boldogság, és van belőle fakadó közlési kényszer :)
Az viszont tény, hogy az én boldogságom fokozásához is kell az írás. Egyre több, egyre jobban, egyre jobb akarok lenni. Lehet pont az kell a Te boldogságodhoz is, amihez úgy véled, hogy a boldogságod kell :)

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.07.29. 14:48:30

Enable: Egészséges lélekkel olvasni ilyesmit egy idő után fárasztó. Én amíg egy egységes anyagot próbáltam összeszedni belőlük, hogy teljesen egysíkú, unalmas, ugyanaz a lemez örökké. Semmit nem láttam magam körül, csak egy helyben forogtam.

Így utólag olavasva az "terápia" volt nyilván. Amíg írsz, össze kell szedned a gondolataid, egységbe foglalni valamelyest, szembenézni velük. Ez segít a megértésükben, így a továbblépésben. Nyilván a bloggerek többsége eleve így kezdi. hogy aztán ebből mi lesz, vagy ki kap rá az írás örömére, az más kérdés. gyanítom, sokan, akik túlvannak egy krízisen, abbahagyják. Én is azt hittem, majd elmarad, de mégsem.

dabdam: Köszönöm. Emlékszem, mikor egyszer elmesélted, hogy akadtál rám- őszinte csodálat, hogy maradni tudtál :-)
Gyerekszáj lesz, de most magam vagyok.

Leslie: Most úgy látom, egész jól vagy. Az írásaid pedig egyre kifinomultabbak. Úgyhogy próbáld együtt a kettőt, ha lehet.

kif · http://kiskifli.blogol.hu 2008.07.29. 14:49:31

szerintem meg legyél boldog. aztán írj. és miután írtál legyél büszke. a büszkeségtől meg legyél még boldogabb. a boldogságtól meg legyél még íróbb. ördögi. kör. menj bele, és várd a személyreszabott csodádat. (az ilyen dolgok úgyis csak egyszerhasználatosak, de legalább vannak)

ez most egy: megpróbálkoztamaboldoggátételedre,hogyvégranagyírófestőzenésztáncossálehess-komment.

stali 2008.07.29. 15:24:44

hülyék, a csodák itt vannak, bennünk, mint ahogyan a téma is az utcán hever!
Bocsánat, ez ÍGY jött. Elkapott a harci hév, ami mégsem villamos.

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.07.30. 06:23:02

stali: Bocsi a címért. Mély tudatlanságomnak köszönhető a rablás. Amúgy a téma az utcán...teljesen igazad van. Az utcán, a saját házunkban és bennünk. Mindig van téma- ugyebár. Valakit olvastam a napokban. volt egy bejegyzése, ami egy reggeli hangulatról szólt. de olyan gyönyörűen volt megírva! Az jutott eszembe, egy csomó ember észre sem vette volna, ha az a reggel vele történik meg. Ő pedig egy csodás mesét hozott össze belőle.

Kif: Köcce, már sokkal jobban érzem magam.

stali 2008.07.30. 18:52:53

nesze neked...

Citizen-@/Huxley · http://citizen-e.blogspot.com 2008.08.06. 18:39:14

Van ebben a boldogtalanságból írok dologban valami.. Anno a legjobb írásaim nekem is akkor jöttek, mikor a legjobban elvoltam keseredve.

Emlékszem a régi írásadira, és a kommentjeidre is:)

Terápiának a legjobb. Kiírni ami belül nyomaszt, sokat lehet magunkról tanulni :) És talán pont ez hiányzik sok emberből.. csak egy picit egyedül maradni. Ezért jó ez a blogolás. Magad vagy a gondolataiddal egy picit, amíg megirod a postod és rendszereződnek a gondolatok, majd mehetünk tovább, keresve a következő témát :)

Doris 2008.08.07. 13:03:03

Ebben igazad van. Pontosan arra volt jó. És igazán mostanság is sokszor úgy van. Főképpen a lelki dolgokkal. Írom, aztán mire a végére érek, már letisztul egy csomó dolog magamról. Amíg az érzések csak kavarognak, addig kusza minden. Ha leíod, muszáj összeszedni őket.

stali 2008.08.07. 15:15:29

Tényleg terápia.


süti beállítások módosítása