Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Goldenblog

2008.07.31. 10:45 - Doris, a komisz

Címkék: blog siker életem

Nos, elkezdődött a Goldenblog. Az 500 nevezettből 177- et tartottak meg. A lista balra található.
Én meg nem vagyok a listán, de most ezt nem is bánom.

Egyrészt azért, mert a múlt heti BOK számomra nagyon jól sikerült. Egy naplókivonat felkerült a Szívtárs oldalára.
Belinkelem ide, legfőképp azért, mert akik nem túl régen olvasnak, néha homályos utalásokat találnak arra, hogy a kapcsolatunk mr. Darcyval nem mindig volt éppen harmonikus. Ebben a régi naplóválogatásban, plusz a bevezetőjében azért eléggé össze van szedve ez az egész történet- ha valakit érdekel.
szivtars.hu/

A közölt naplórészleten kívül úgy tűnik, hogy egyéb más módokon is elindulhat valamiféle írás magasabb szinteken a lap, illetve a főszerkesztő segítségével.
Na és ez itt, ami a lényeg.
Már jó ideje nem vágyom olvasók tömegére és jelenleg nem látom, hogy a Golden ennél többet adhatna- e.
szivtars.hu/  lehetőséget ad, hogy aki akar, képes rá, az kiléphessen a blogvilágból, illetve kipróbálhasson mást is. (A blogból egyelőre nem tervezek kilépést).

Ha volt egyrészt, akkor van másrészt is. Másrészt azért nem bánom, hogy nem vagyok listás, mert baromira fáj a fejem, úgyhogy muszáj feküdnöm egy picinkét.
Megyek is.

Előtte még azért hadd reklámozzam kicsit Lesliet itt:  szivtars.hu/, meg amúgy is, mert olyan kis simogató írásai vannak. És felettébb örülök, hogy ezt nem csak én vettem észre, hanem az is, aki engem észrevett.

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr93594046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

óvatos_duhaj 2008.07.31. 12:11:16

Ohh, elolvastam mégegyszer azokat a régi írásaidat a SzívTárson. (Már amikor megtaláltalak, már akkor végigolvastam az összes bejegyzésedet, de azóta nem, és most jó volt megint).
Ja, és azért akartam ide írni, hogy na, ez a design nagyon tetszik! Jók a színek, szolid, egyszerűen szép, nem tolja ki az ember szemét. A zene is klassz. Először azt hittem, Norah Jones, de nem. De attól még fincsi.
Meg is hoztad a kedvem az íráshoz. Megyek is, csinálom. :)

óvatos_duhaj 2008.07.31. 12:13:04

Ja, és persze jobbulást a fejfájásból. Nekem az éjszakai most múlt el. Advil? Panadol? Kávé? Csontkovács? Gazolás a kertben? 2 liter víz? Te mit használsz?

LESLIE · http://vorospezsgo.blog.hu/ 2008.07.31. 13:05:44

Hát én azért meglepődtem, hogy Te nem vagy ott a Goldenblogon. Mert még a szigorú szelektálás mellett is minden felsorolt követelménynek bőven eleget tettél. Szerintem.
De azért igazad is van. A BOK, meg a Szívtárs többet nyújt. És köszönöm nagyon, hogy betettél ide, mert én is csak itt találtam magamra... Kerestem már a Szívtárson, de folyton lefagyott az oldal :( És most, innen kattintva... olyan jó érzés volt ott látni, amiket én csak úgy írogatok... Köszönöm és gratulálok a Tiédhez is, jó volt így olvasni, még ha az elejétől olvaslak is :) (Mert egyszer még régen visszaolvastalak a blog.hu-s kezdetekig...)

pudingocska · http://pudingocska.com 2008.07.31. 14:01:34

Pedig én nagyon szurkoltam neked...

Doris · http://doris.blog.hu 2008.07.31. 17:38:08

Óvatos: Úristen! Ez nekem annyira hihetetlen, mikor valaki ezt mondja, hogy végigolvasta a régieket. Hihetetlen és megtisztelő.
Most is, hogy újra.
Norah Jones-ra ráhibáztál- teljesen egy világ a zenéjük. Hát persze, hogy imádom mindkettőt!
Fejfájásra a legjobb nekem az Algopirin időben. Ha hagyom elhatalmasodni, akkor meg már semmi. Most éjjel klezdődött, gyógyszer nem volt itthon, így délelőtt már mindegy vol...mostanra lassan kialszom magamból. Basszus, egész nap aludtam, nem tudom, mi ez.

Annak fölöttébb örülök, hogy megjött a kedved az íráshoz, megyek is ma, megnézlek.

Leslie: Jól van, ha nem gond. Kicsit paráztam, hogy mit szólsz, mert annyira szerény vagy amúgy, de fontosnak tartottam. Remélem, többen megismernek így.

pudingocska: Kedves vagy, de tényleg nem gond. Úgy látszik, nem ez volt az én utam, hanem a BOK. Neked viszont gratula, megyek szavazni- ahogy olvasni is járok hozzád.


süti beállítások módosítása