Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Embermese

2008.08.13. 07:00 - Doris, a komisz

Címkék: blog emberek lélek önismeret

Gyakran ülök egy- egy postom fölött és azon gondolkodom, hogy talán ezt most nem kellene nyilvánossá tenni. Talán meg kellene tartani privátban. Merthogy túl sokat mond rólam, mert nem jó képet fest rólam, mert ezért vagy azért. Aztán legtöbbször mégis kiteszem őket.

Ennek az az oka, hogy rájöttem, nem zavar, ha nincs túl jó képe valakinek rólam, viszont ha valaki akár csak egy percig elgondolkodik azon, amit olvas, akkor már érdemes közölni őket.
Ha valaki végiggondolja a párkapcsolatát, a szüleihez való viszonyát, a világhoz való viszonyát, az álmait, a céljait, az anyai érzéseit és esetleg arra jut, hogy ő teljesen másképp látja, mint én, akkor is jó, mert legalább gondolkodott rajta.
Ha valaki azt gondolja, ez a nő egy idióta, az sem baj, hisz nem fog holnap szembe jönni velem az utcán és a szemembe vágni a véleményét.
És ha igen, még az sem gond.


Szóval ez a nagy körítés azért kellett, mert bi mesélte, hogy volt egy postom doris.blog.hu/2008/07/26/killing_me_softly , ami őt erősen megérintette.  Én pedig eközben arra gondoltam, hogy éppen így jó. Éppen ez a jó.
Ha van pár sor, ami egy pillanatra megállít és elgondolkodtat valakit, akkor már érdemes megmutatni. Itt én úgyis csak egy regény vagyok.
Embermese.

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr94613633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Elf 2008.08.13. 08:44:33

Nekem régebben sokkal több privátom volt. Most nincs is egy sem. :)

bi · http://www.bi.blogol.hu 2008.08.13. 14:16:51

Igértem pár linket: (-: Ehhez a bejegyzésedhez pont jó ez a komment...(-:

blogol.hu/comment.php?log=971027 szülőség
blogol.hu/comment.php?log=935412 házassági évfordulókor
blogol.hu/comment.php?log=1251160 szex

mckox 2008.08.13. 14:58:50

igen erre én is emlékszem.olyan megérintős, valóban.
van,hogy én is elgondolkodom,miért is vagyok olykor túlőszinte.meg hogy nem kellene.
aztán ilyenkor nem is írok egy ideig.
aztán kibújik a kisördög belőlem.
azért szeretem a blogod,mert az, bár nem ismerlek személyesen, úgy gondolom,valóba TE vagy.őszinte.
kedves,és szeretetre méltó.

Szélvészlány · http://leleksimogatas.blogspot.com 2008.08.13. 17:31:07

Arctalanul, inkognitóban az ember nem fél, nem szégyenkezik. Legfeljebb maga előtt, de azzal meg szembe kell nézni. Sosem szabad félni nyitni mások felé, el kell kezdeni vállalni aki vagy. Jól csinálod:) [bíztató mosoly]

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.08.14. 11:47:54

Csessze meg a blog.hu a szerverét!!!!

Elf: Nekem van azért privátom is :-)

bi: Köcce!

mckoy: Most akkor elmesélem, hogy ez az egész egy fikció! Valójában férfi vagyok és elvált. Doris nem létezik, csak én találtam ki. Könyvet írok az életéből :-)
De őszintén! :-)
Amúgy köszi. Örülök, hogy így látod.

pudingocska: Kíváncsi lennék, neked marad- e privát egyáltalán.

szélvészlány: Csak azért mondod, hogy jó úton haladok, mert nem ismered azt a nagyjából könyvnyi anyagot, amit már rég kivettem innét. Elhiszed, hogy ahhoz képest már egészen visszafogott vagyok?

Szélvészlány · http://leleksimogatas.blogspot.com 2008.08.14. 12:32:03

De minek visszafogottnak lenni? Attól hogy szebb betűk mögé csomagolod, attól még semmi nem változik...

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.08.16. 16:57:04

Nem erről szól ez. Nem a betűkről. Ami fontos úgy igazán, azt megírom, amiről pedig azt gondolom, hogy öncélú nyafogás, azt nem írom meg. Mindenkinek van, amit túlpörget egy adott pillanatban- ezek már nem érnek nekem egy postot, mert tudom, hogy egy hét múlva elmúlik a hangulat és tisztábban látok. ha még akkor is fontos, majd megírom. Akkor viszont igyekszem úgy csinálni, hogy önmagán túl mutasson. ne csak az én kínom legyen benne, hanem valami több annál. Úgy legyen megfogalmazva, hogy másnak is mondjon valamit. Ez egy másfajta blogolás, mint ezekőtt egy évvel mondjuk. Az sokkal öncélúbb volt.
Ezzel persze nem minősítek. Azon át kellett esni, ehhez pedig kell egyfajta kiegyensúlyozottság.


süti beállítások módosítása