Melissa Etheridge

Napra pontos

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Pille

2008.08.27. 11:54 - Doris, a komisz

Címkék: lélek életem

Éjjel a lámpafényben pakoltam mr. Darcy reggelijét. Az ablak nyitva volt, hogy a nappal forróságát az este hűvösére cseréljem.
Hirtelen valaki bereppent a sötétből, és vadul keringeni kezdett a fény körül.
Hatalmas volt, zavarodott. Hangos koppanások kísérték minden próbálkozását, amivel kiutat keresett.
Dühös lettem. Aljas betolakodó, majd adok én neked! Ez az én házam, ha betelepülsz, itt halál vár rád. Fogtam a légyirtót, és egy jól irányzott lövéssel telibe kaptam.
Nagyon elégedett voltam magammal.
Néhány pillanat múlva kábultan zuhant a földre. Egy éjjeli pillangó volt. Szépséges, duzzadt potroha, finoman rajzolt szárnyai ... a fején két visszakunkorodó csáp- épp olyan, mint amilyet a mesekönyvekben látni. Csak pihegett, én pedig szomorúan néztem. Mit tettem? Mi a francot csináltam? Milyen szépséget pusztítottam el a territórium védelmében?
Ő nekirugaszkodott, és egy lendülettel újra felreppent. Neki a falnak, a lámpabúrának, újra a falnak, majd lecsúszott a tiszta poharak mögé.
Talán megússza, hiszen olyan nagy és erős- erre gondoltam.

Előbb találtam meg egy csúf, eldugott befőttesüvegben, amiben a használt étolajat tartom. Már nem volt mintázata, nem voltak csápjai. Szakadt kis cafat lett belőle. Gyűrött rongyocska.
Egy elhamarkodott, ostoba döntés tépett mementója.

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr39635644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pudingocska · http://pudingocska.com 2008.08.27. 13:01:52

Jaj, ez nagyon fájt.:( Olyan szomorú volt.:(( Sajnálom.

Elf 2008.08.27. 15:04:14

Este nekem is dünnyögött valami. Az istennek sem akart kijönni a félredöntött üveg alól. Szitakötő volt. Megfogtam egy dobozzal és kidobtam. Mondjuk én nem szoktam őket agyoncsapni, főleg nem lefújni. A legyet sem.

Impression 2008.08.27. 16:23:47

Óóó, ez szomorúságos... egy halott pillangó.
Emlékszem nagyszüleim házára, a nyári konyha hátsó északi falának szinte egyharmadát belepték a hatalmas éjjeli pillangók a fülledt nappalokon. Szinte félelmetes volt, ahogy ott pihentek egymás mellett sorban a hatalmas éjjeli pávaszemek, hogy éjjel útjukra keljenek.

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.08.27. 20:58:11

Ez igen. Engem is elszomorított.

Elf: A legyet sem? Hát mi? Kihajtod az ablakon?

Impression: Az csodás lehetett. Úristen! Olyan nagy pápaszemest egyetlen egyszer láttam életemben. Hát az egy csoda! Impression! Erről írni kellene. A pillék, ahogy várnak a falon a hűvösre. Gyönyörű lehetett. imádom a lepkéket.

GabY (törölt) 2008.08.27. 23:36:40

Ez az eset talán hosszú meditációnak is megfelelne. Gyakran közelednek felénk emberek, jó akarattal. Talán kicsit zajosak, talán nem a mi megszokott stílusunkban, és mi készek vagyunk fegyvereinkkel territóriumunkról elzavarni. Aztán bánjuk, de az idegen akit betolakodónak véltünk már elment.

Elf 2008.08.28. 06:29:35

Kihajítom... Egyedül a szúnyog hal meg, de az sem a falon, mert most festettem ugye :P
Meg a hangya a földön, de csak azért mert olyan kicsi és sok, hogy nem tudom máshogy kitessékelni. Nem szeretek állatot ölni.
Néha belegondolok, ha elmegyek egy csapat hangya felett az utcán: milyen érzés lehet neki és a helyébe képzelem magam. Egy annyival nagyobb láb megjelenik a fejem felett a belvárosban és rámlép és észre sem vesz. Mert csak egy kis semmi vagyok neki ott lenn. Hülye vagyok??

Huxley / Citizen-@ · http://citizen-e.blogspot.com 2008.08.28. 06:47:09

Tegnap láttam egy filmet a Spektrumon. Buddhista szerzetes-gyárról szólt. Ismertették a buddhisták 10 alapszabályát (parancsolatukat). Nem ölnek semmiféle élőlényt, még szúnyogot sem.
Szúnyog, légy őket nem kimélem, más jószágot próbálok..

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.08.28. 10:26:39

Gaby: Igazad van. Éppen így akartam. Ez egy olyan metafora- féleség akart lenni. A hülye döntéseinkről, a meggondolatlan agresszióról és egyebekről. Örülök, hogy észrevetted ezt.

Elf: Nem vagy hülye. én is szoktam ilyeneket képzelni, de a legyeket megölöm. A cserebogarakat is. Tolakodó, szemtelen dögöknek tartom őket. Erre a pillére is azt hittem, hogy cserebogár (pedig ilyenkor már nincs is csb.), vagy poloska, ezért ugrottam neki ennyire vadul.
Én pölö pókokkal tudok remekül együtt élni. Néha leszedem a hálójukat, de őket nem bántom.

Huxley: Ezt kicsit túlzásnak érzem, de nekik biztosan jó így. :-)


süti beállítások módosítása