Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Pedagógyi

2008.09.12. 15:23 - Doris, a komisz

Címkék: emberek iskola életem életek

Ülünk a dohányzóban. A drámacsoport létszáma miatt jöttem. Úgy mondják ezt: kötetlenül beszélgetünk. Régi kolléga lép be, közel a nyugdíjhoz, hadarós, szétfolyó beszéddel... semmi pozitív változás, mióta utoljára láttam. Idén elsősei vannak, s nekem elképzelésem sincs, hogyan értik, mit akar.
- Nem jó a kedd, Éva... nem jó. Nagyértekezlet van. Most jöttem Endrétől, nem jó a kedd. Másik nap kell, hihi, a kedd lehetetlen. Majd mindjárt végeznek, megvárom, megkérdem, melyik nap jó. A kedd nem jó. Hihi. Hihihi. Megyek. Csengettek. Megyek Endréhez.
Kimegy. Mi újra szóba elegyedünk. Ráérünk, s én elmesélem, mi történt az elmúlt egy évben, és hol tartok most. Most jól vagyok. A dolgaim jól alakulnak. Minden rendben. Elmesélem, hogy volt olyan, mikor bántott, hogy elmentem a pályáról. Nem volt keresetem, nem volt kilátásom, nem volt semmi, és én arra gondoltam, ott csúszott el minden, mikor beadtam a felmondásom. Aztán elmondom, hogy máskor meg máshogy érzem. Úgy érzem, ez így nehezebb, de a világ tágasabb. Többfelé visz út, és nekem mind tetszik. Mintha az agyam kifelé nyílna, míg tanárként esélyes, hogy befelé csukódna most. Ő azt kérdi erre: Láttad  M-t? Teljesen hülye. Beszél valakivel, és nem kérdezi meg az időpontot, ami jó lenne. Most futhat kétszer ugyanaz miatt. Ezt csinálják. És marják egymást.
Mind csak a saját érdekeit nézi, de nem látják át az egészet. A pedagógusok borzasztóak. Hidd el, jobb, hogy elmentél. Nekem nem jobb, de megőrülnél itt.
M. hirtelen újra itt van, és mesél:
- Nnna, beszéltem Endrével. Szerda jó lesz. Én délutános vagyok, nem baj, majd cserélek K- vel.
- Jó. Cserélj vele! Hánykor lesz a megbeszélés?
- Uh, hát azt nem kérdeztem. Visszamegyek hozzá. Vagy nem is. 2 jó neki biztos. Múltkor is kettőkor volt. Vagy beszélek vele.
- Most akkor mi legyen?
- Legyen kettő. Az biztos jó neki. Szaladok. Sziatok! (hogy ezt a köszönést mennyire utáltam még régen is! Sziatok, így. Miért nem mindjárt "szívjatok"?)  Szóval szerda kettő, hihi...

A régi táncoló egeremre gondolok, aki egy üveggömbben futott körbe- körbe egy életen át.

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr7660454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stali 2008.09.12. 18:57:51

Tényleg sajátságos fajta. 4 nagyszülőm, szüleink és mi hárman, továbbá gyermekeink jelentős hányada mind-mind ilyen. Egy biztos: közelebb maradnak a tanítottkorosztályhoz, de be is szűkül a világ.
Amikor el kellett hagynom a pályát, meghaltam. De szerencsés vagyok, bármit képes vagyok megszeretni, annyira utálok öröm nélkül dolgozni.


süti beállítások módosítása