Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Fontoskodó

2008.10.17. 21:00 - Doris, a komisz

Címkék: gyerek emberek iskola

"- Szia! X.Y. vagyok...
- ???
- Tudod, a Balázsnak az anyukája.
- Aha...
- Csak azért hívlak, mert nem tudom, tudod- e, hogy a kisfiad miket szokott rajzolni a füzetébe?
- Hogyan?
- Tudod, valamelyik nap bevitte a rajzfüzetét az iskolába, és véletlenül (!!!) láttam, hogy miket rajzolt bele. Te szoktad nézni azt a füzetet?
- Hát, néha. De nem ellenőrzöm a rajzait, ha erre gondolsz. És mit láttál, ami ennyire feldúlt?
- Vannak benne ilyen horrorisztikus(!!!) szörnyjelenetek, és hát van egy rajz...szóval van rajta egy olyan izé...szóval annyira félreérthetetlen...egy olyan, ami a férfiaknak van, tudod?
- Pénisz?
- Hát ööö...olyasmi szerintem.
- De szexel az a pénisz, vagy csak úgy van ott?
- Neeem, nem szexel, csak le van rajzolva.
- És az baj? Tudod, ő tudja, hogy a férfiaknak van olyan, és látott is már olyat a magáén kívül, és mivel 7 éves, nyilván érdekli is. Szörnyet meg szerintem Balázska is lát minden szombat délelőtt a gyerekmatinéban, vagy ha van pár Bionicle- ja, akkor akár napi szinten is. Szóval nem értem, hol itt a baj.
- Nem baj ez, csak úgy mondom...hogy tudd.
- Azért remélem, nem okozott maradandó törést a fiad lelkében, hogy látta ezt a rajzot.
- Ja nem. De a tanító néni átnézte a füzetet.
- Miért?
- Mert véletlen meglátta a kezemben, és elkérte.
- Na persze, véletlen. És mit mondott?
- Hogy ha engem zavarnak a rajzok, akkor hívjalak föl, de ehhez neki nincs kompetenciája.
- Jó. Felhívtál. Majd nem viszi a füzetét."

Hogy azt a ráérős, álszent, prűd édes jó anyukádat!!! Hogy szüljél még vagy kettőt, meg keressél magadnak elfoglaltságot, hogy ne legyen időd a sz**t kavarni, meg fontoskodni, meg okoskodni! Hogy én mennyire utálom az ilyen anyákat, te jó isten! De átlapoztam a füzetet. Volt- van benne 15 db geometrikus ábra 50 színnel kifestve, 8 db képregény szöveggel, 10 db "szörnyek csatája" ábra, és egy kép, amely egy meztelen férfit ábrázol köldök és térd között, pontosan kidolgozva, lefittyedt állapotban, de frissen borotválva. Nnna. Nem bírok kétségbe esni ennyi perverzió láttán.

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr52719245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Elf 2008.10.17. 21:39:54

Ez a tipikus példája annak, amikor a szomszéd feljelent mert meztelenkedsz a kertben. Kimegy a rendőr és ha a padlás legcsücskéből leszedi a cserepet, akkor tényleg be is látni a szomszéd kertbe :) Na ezért ne foglalkozz az IQ csökkent anyukával, náluk valszeg a káposztából kel ki a baba.
Mesélek: óvónéni kiakadt a 3 éves fiamra, amikor az anatómiai pontossággal elmondta neki, hogy hogy születik a gyerek. nem tudott ellene tenni semmit, mert pontosan mondta el, a szexuális aktus nélkül. Hát ha egyszer érdekelték a szakkönyveim :)

pudingocska · http://pudingocska.com 2008.10.17. 22:26:36

Istenem.:(((
Ez a nő....
A fiad meg egy igazi művész. Felfigyeltek a műveire, és érzelmi reakciót váltott ki. Ez király.:)))

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.10.18. 06:13:34

Kérdeztem tőle, hogy mi volt a tanító nénivel. Azt mondta neki, hogy gyönyörű színeket használ, de péniszt ne rajzoljon, mert az nem neki való. Aztán filóztam, hogy mi lenne, ha később- mondjuk 14 évesen- rajzolna ilyemit. Akkor azt mondanák talán, hogy fantáziál, vagy perverz, vagy nem tudom. Szóval nem értem, mi az, hogy nem neki való. Mikor rajzolhat le egy emberi testet azért, mert érdekli? Én is rajzoltam meztelen nőket. Tényleg butaság. Meg az is, hogy egy huszonpár éves nő nem mer- tud- bír zavar nélkül kiejteni a száján egy szót, ami a nemiséget jelöli. Ez prüdéria.

pudingocska · http://pudingocska.com 2008.10.20. 11:09:44

Pé válasza a bejegyzésre:
Na ja, a péniszszörny...:D

Délibáb 2008.10.21. 08:01:11

Hű. Emlékeim szerint nálunk a fiúk rajzai talán már oviban is a robot-szörny-versenyautó-űrhajó keretein belül. Én akkor azt gondoltam, hogy elég béna is lenne, ha házikót meg puha szőrű nyuszikát rajzolnának.
Meztelen embereket (és ó, ne!) szaporítószerveket meg mindenki rajzolt. Mert érdekes volt. Bizsergetően rossz, pont, mert "nem gyereknek való téma". Én ezt is normálisnak tartottam. Közel húsz év után kell rájönnöm, hogy súlyosan traumatizált lelkivilágú kis perverzpalánták voltunk mind!

Nincs veszélyesebb a fontoskodó Anyukánál (mint típusnál), aki nulla tudással, meg a Kiskegyedben ovasott egyhasábos cikkel felfegyverkezve diagnosztizál!


süti beállítások módosítása