Melissa Etheridge

Napra pontos

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Higany

2008.10.21. 22:38 - Doris, a komisz

Címkék: gondolatok életem önismeret

Odaadja neki a főnöke a 9000 Ft- ot, hogy vigye be, és fizesse ki a névjegykártyákat. Ő meg beteszi a tárcájába a saját tízese mellé.
Aztán átteszi a cipzáros részbe(!!!), mert ez sok pénz, ő pedig ismeri magát. Tudja, hogy olyan kiszórós- elhagyós, ez meg itt biztosabb hely. Aztán megy, és leparkol az áruház előtt. Mikor kiszáll a kocsiból, valami fémpénzt kiszór a zsebéből, lehajol érte. A táska persze nincs behúzva, így az egész tartalma belehullik a nyakába. Ül ez nemnormális a földön, és rámolja be a cuccait. Bemegy aztán a boltba, kéri a kártyáit (hű de fa*ák, tényleg pipec!), és fizet. Kinyitja a tárcát, pénz sehol.
Úristen!

Rohan vissza a kocsihoz, mert biztos, hogy akkor szórta ki, mikor a fejére dőlt az egész cucca. Nézi az utat végig, de nincs sehol, nincs az autó körül sem. Guggol, hajol, fekszik, kukucskál. Már segítenek is neki. Két pasi fekszik az autó alatt, és keresik a pénzt. Megnéz bent is mindent. Ülés alatt, mellett, előtt, de nincs, nincs, nincs. Végül a táskát megfogja, ráborítja az ülésekre. Papírok, zsebkendő, szájfény, tárcák, kütyük, legok, deo, tollak, ceruzák, felírások, tampon, szolikrém, keksz, rágó... na még egyszer a tárcát. És nézi a hülyéje, keres, kutat.
Végül kinyitja a kis cipzárost is(!!!)
Hát nem normális, esküszöm!!! Hullik darabokra, vagy mi van vele. Széthagyja magát, és már maga se' érti. Nem látja a részleteket, az erdőtől a fákat, lepottyant higanycsepp lett.
Még jó, hogy mikor hajnalban, vagy estefelé írogat, az olyan, mintha gyöngyöt fűzne az elszakadt láncból.

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr58725550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stali 2008.10.22. 04:35:58

Szétszórt, mert szinte mindent egyszerre óhajt elvégezni, de legalább belefogni.
Van trükköm, de nem akarok észt osztani.
Keserves munka volt, de megtanulható. Egy cetlivel több.

zauberer 2008.10.22. 14:24:04

Vagyunk így még néhányan....:((( vagy :))))????
Én is mindent felírok, de arra azért nincs mindig energiám és időm, h.feljegyezzem, melyik (TUTI BIZTOS) rekeszbe/helyre/fiókba tettem el a pénzt vagy fontos iratot vagy kulcsokat....Vagy a papírt nem találom, amire felírtam. És sajnos az egész családom ilyen vagy még ilyenebb (ők fel se írják), gondolhatod, milyen őrült mindent kiborítós jelenetek fordulnak elő nálunk :))))
Gratula az új álláshoz!!!(Olvaslak ám minden nap, hanem is jelzek...:)

zauberer 2008.10.22. 14:30:17

Javítás: ha nem is jelzek.
Kiegészítés:
Élénken el tudtam képzelni a jelenetet :"dézsavű"...

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.10.22. 15:00:59

Felírni? Igen, néha az jó.
" Húzd be a táskád zippzárját!
A pénzt nézd meg a kisrekeszben is!
Ne hajolj az utcán, hanem guggolj le, mert ha mégsem húzod be, akkor a nyakadba borul!
Mielőtt halálra rémülsz egy esetleges elvesztéstől, gondolkozz hideg fejjel!" :-)
Vagy mint múltkor, mikor a kocsit vesztettem el: " 2- es szint, lifttől jobbra 56 lépés."

stali 2008.10.22. 18:35:30

Nem, az én cetlim nem erről szól. Egyfajta NAPIREND, valamely fontossági sorrend kialakítására szolgál.
Szerencsés vagyok, mert amit leírok, azt rendszerint meg is jegyzem. (Lassan már nem is, de még hiszem.)

Andi 2008.10.24. 12:01:33

Akkor leirom az enyemet. Nyar elejen hazavittem Magyarorszagra a lanyokat. Lent maradtak Hajduszoboszlon a nagyszuloknel - en felmentem Pestre vizsgazni. A suli az Arkad mellett van - Arkadba be kellett mennem potvizsgadijat fizetni. Befizettem. Atmentem az Intersparba, hogy veszek valami ragcsalnivalot. Vettem. Meg 3 Hitchock filmet is. Fizettem. Kijottem a boltbol, nezem a penztarcam, ficereg benne 2-3 ezer Ft. De hiszen nekem volt kb egy huszasom. Keresem, nem talalom. Leulok egy padra, mindent kiboritok - nincs merg. Teszek egy kort, erosen gondolkodom. Hol lehet? Visszamegyek a kasszahoz - azt sem tudom, hol fizettem. Nezek, engem is neznek. Odamegyek egy penztaroshoz - ott nem fizettem, biztos a masiknak, de az bezart. Megyek az informaciohoz. Senki nem tud semmirol.
A boges kerulget.
Azon gondolkodom, nem lehet. Elvittek az ufok egy kis idore? Merthogy semmire nem emlekszem.
Ures aggyal jarkalok korbe-korbe. Olyan vagyok, mint aki most kelt fel ez fogalmam sincs, mi tortent az elmult percekben/orakban...
Aztan egyszer osszeszedem magam, az agyam hirtelen megvilagosodik: basszus. Hiszen tankoltam. Meg bankban voltam. Meg boltban. Szoval a penzt, amirol azt hittem, meg mindig nalam van, a magam csendessegeben elkoltottem. Nem csoda, hogy az agyam nem akart emlekezni ra :).

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.10.24. 14:01:00

Ez se rossz egynek. :-) Ilyenkor azért mindig megnyugszom, hogy nem vagyok egyedi eset.


süti beállítások módosítása