Melissa Etheridge

Napra pontos

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Muffin és forradalom

2008.10.23. 17:16 - Doris, a komisz

Címkék: tv lélek életem undok

Hogy én mennyire utálom az ilyen munkaszüneti dögunalmakat!!!
Most majd négy napig nem lehet semmit elintézni, nem lehet dolgozni. A szemét tévét telinyomják állítólagos jó műsorokkal, így az egész család ott fetreng előtte, hogy nehogy lemaradjanak valamiről. Még az idő is vacak, így kicsalni sem tudom a fiúkat. Ezért aztán muffint sütök, mert azt képzelem, ezzel hasznosan töltöm az időmet.
 Mondjuk a Twist Olivért én is megnéztem. Közben azon gondolkodtam, hogy ha ők (a fiaim) látnak ilyen gyerekéletet, akkor vajon megfordul- e a fejükben, hogy a saját körülményeiket többre értékeljék? Vagy egyáltalán értékelik- e valamennyire?
Azt gondolom, ha az ember beleszületik valamibe, akkor nagyon sokáig azt képzeli, hogy az, ami neki adatott, teljesen normális. Ha szép élete van, akkor azt is épp olyan magától értetődően szívja magába, ahogy a rosszat. Eszembe jut egy régi diákom. Az anyja egy állat volt. Durva, büdös, agresszív, és igazságtalanul szigorú. A kislány szerette úgy, ahogy volt. Azt gondoltam akkoriban, hogy nyilván azért, mert nem tudja, hogy nem olyannak kellene lennie a nőnek. Nem látott még puha és szerető anyukát, kellemes családot, hát ahhoz ragaszkodott, ami volt neki.
Azt hiszem, az elégedetlenség, vagy a megelégedettség valamikor akkor kezdődik, mikor az ember kezdi átlátni a világot, kezdi magát és a körülményeit viszonyítani másokéhoz.

Szóval unalmas vasárnap- hangulatom van. Semmi ünnepi, semmi forradalmi. De valószínű, hogy a tévébe még beleb**k máma egy keményet. Majd húzok hozzá csuklyát.

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr14728367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Teknős 2008.10.23. 19:20:01

13 éves voltam, amikor rádöbbentem arra, hogy a történelemnek nincs vége, (eddig a pontig azt hittem)hogy senki sem biztosítja nekem, hogy mindig lesz fedél a fejem felett és lesz étel a tányéromon. Ezt a történelem- a világé, az országé, az őseinké - tanítja nekünk. Ezért a nemzeti ünnepünkön elmeséljük az őseink történelmét a gyerekeknek. Abban a szerencsés helyzetben vagyunk, hogy 1848-ból is vannak hagyományaink.

cesztina68 · http://cesztina68.blogol.hu 2008.10.23. 19:30:45

Maximálisan egyetértek az "unalmas vasárnap" érzéssel. Nekem nagy szerencsém van, végig dolgozom ezt a négy napot, munka után pedig órákig csacsogok a srácaimmal és eszünkbe sem jut bekapcsolni a "nemmondomkimitgondolokróla" televíziót:)

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.10.23. 19:46:02

Teknős: Látod- e, ma én nem meséltem semmit. Erről nem. Azért a napokban szóba került. Nincsenek bennem ezek a hazafias, koszorúzós dolgok. Dehát Te nem régóta vagy itt, így hát nem tudod, hogy nekem ezzel az egész "magyarnak érzem magam" dologgal komoly hiányosságaim vannak.

cesztina: Igen, a délelőtt nálunk is így telt. Aztán a délután már nem.

KingaBrit · http://kingabrit.wixsite.com/kinga 2008.10.23. 23:22:03

OFF

... viszont (dehogyis viszont) gyonyoruek az illusztraciok es a fejlec. Regen esett jol ennyire kepernyo.

ON

Teknős 2008.10.24. 10:22:41

Igen, ezt én is akartam mondani már. Nagyon tetszenek a képek a blogon!

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.10.24. 14:00:15

Köszi, köszi. legfőképpen köszönet érte Szegedi Katalinnak, és Rácz Zitának, akik bár nem tudnak róla, de jelentősen emelik az oldal színvonalát. :-)


süti beállítások módosítása