Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Cápák

2008.12.16. 21:20 - Doris, a komisz

Címkék: gondolatok iskola

Amikor Nagyfiam elsős volt, volt egy osztálytársa, aki rendszeresen bántotta. Sokáig nem tudtam erről. Láttam foltokat, de soha nem volt egyenes válasz a miértekre. Aztán egyszer elszólta magát a gyerek, és ahogy faggattam, elmesélte, hogy egy kissrác rendszeresen földre tiporja, rugdossa, megveri. Akkor én bementem az iskolába, és azt mondtam nagyon közelről a kis zsiványnak, hogy ha még egyszer megtudom, hogy hozzáér a fiamhoz, le fogom tépkedni a füleit. Mélyen beletiportam a gyerek lelkébe, bizony. Meg is kaptam az anyjától, hogy mennyire méltatlanul viselkedtem. A fiam barátaitól pedig az elismerést, amiért megállítottam a szóban forgó gyereket. Mint kiderült, többeket bántott már. Attól a naptól kezdve azonban vége lett az uralmának.
Nemrég Picike panaszkodott, hogy néhányan csúfolják az óvodában. Hol a kabátját kezdik ki (állítólag lányos), nemrég egy világos színű zokni miatt ment a fikázás. Bementem, kértem az óvónőt, hogy figyeljen oda, mert a gyerek már nem akar oviba menni reggelente. Elbeszélgetett velük, miegymás, de a csúfolás nem maradt abba. Eluntam ezt, és valamelyik reggel, mikor Picike éppen a főfikázó kisfika mellett öltözött, jó hangosan megjegyeztem: Na drágám, aztán ha valaki csúfolni fog ma, csak mutasd meg nekem délután, és én majd jól szájba vágom. Aztán jól ránéztem a kiscsávóra.
Azóta nem piszkálják. Senki.

Ez csak azért jutott eszembe... mindegy miért. Egy mai beszélgetésemről jutott eszembe, és az egésszel oda akarok kilyukadni, hogy manapság a pedagógus egy imamalom, egy borsófalrahányó, egy elakadt lemez. Csak hajtja a magáét jóságról, illemről, tolarenciáról, mondja, mondja, mondja hasztalan.
Milyen jó, hogy én már "csak" egy szülő vagyok, akit nem rúgnak ki az állásából, ha megemelem a hangom, vagy megmutatom egyszer egyszer, hogy minden erősnél van egy még erősebb.

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr47826965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Loge · http://bloge.blog.hu/ 2008.12.17. 08:59:36

Jól tetted. Én is így fogok eljárni. :)


süti beállítások módosítása