Melissa Etheridge

Napra pontos

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Kaméleon

2008.12.28. 06:49 - Doris, a komisz

Címkék: film kultúra

Az új típusú, hangfalakkal telipakolt mozival az első élményem a Gyűrűk ura volt. Aztán a Ryan közlegény megmentése. Vagy fordítva. Emlékszem rá, hogy mindkét alkalommal az orkánerejű hang letépte a fejemet.  Egyszerűen megőrültem az iszonyatos zajtól, a fejem fölött elhúzó repülőktől, a hátam mögött tomboló orkoktól. Hiába, gyűlölöm a hangoskodást, nem tudtam élvezni a filmet sem. Akkor a kapuk bezáródtak, megmondtam, nem kell modern hangtechnika, marad a nálunk még mindig működő, múlt rendszerből maradt "elöl beszél, a többit meg elképzelem" filmszínház. Tegnap viszont adtam még egy sanszot az új világnak...

A Kaméleon piszkálta a csőrömet, gondoltam, méltó vége lehetne a páros napnak, amúgy meg a régi üvöltős mozit bezárták, most nyílt egy itt a Malomban, tegyünk próbát, hátha megúszom fejrobbanás nélkül.
Késünk, de még van jegy, nem baj, a reklám úgyis hosszú, bejutunk, végre végre, Csányi Sándort imádom. Olyan Hugh Grant érzésem van tőle, akit szintén, mert annyira természetes, kedves, odavagyok az ilyen pasikért, no meg a Keanu Reeves- féle hideg szépségért, meg a Jack Nicholson típusú intelligens, nemszép férfiakért. És ne felejtsük el Morgan Freeman rendkívül érdekes, nagyon csúnya arcát... bármelyik képes elbűvölni, csak legyen valami benne. Valami izgalmas, nem mindennapi, amiről megjegyezhető.
A film remek. Csányi felejthető, dehát nem is tud mit mutatni, zárt szerep az övé, sokat nem lehet villantani. Nagy Ervin viszont lenyűgöz. Igazi kaméleon. Szépséges arca rezdületlen, hidegen játszik az emberekkel, mígnem ő kerül a becsapottak oldalára. Neki is van gyenge pontja... Mindenkinek van gyenge pontja, senki nem kőszikla.
A macskánk jut eszembe. Ahogy a
nyakán van egy pont, amit megfogsz, megemeled, és nem tud moccanni, a szeme üvegessé válik, a lábai élettelenül lógnak; azt tehetsz vele, amit csak akarsz- az az ő gyenge pontja.
Hazafelé beszélgetünk, mr. Darcy kérdezi, vajon engem be tudna- e csapni egy ilyen férfi. Legyünk őszinték, bármikor, azt hiszem. Nekem is van gyenge pontom, de ne áltasd magad, téged is becsaphatna. Vagy talán nem, talán te szilárdabb vagy, talán gyanakvóbb, talán nincs olyan, amit hallani szeretnél magadról. Mindenki azt hiszi el, amit hinni szeretne, s ha ezt megkapja, boldogan gyalogol bele a legnagyobb átverésbe. Odaadja, amije van. A pénzét, az érzéseit, a munkáját, ha kell, hogy megvegye magának azt az álmot, amiről mindig is álmodott.

Ps: Dolby surround nagyon bejött. Nem üvöltött, élveztem. Öt éve égetem magam, hogy mindenféle alkalmakkor fikázom, mert egy szar moziban bírtam megtapasztalni egy szar mozigépésszel- átvertek, lássuk be. Elhittem, hogy rossz technika. Úgy elhittem, hogy mindenkit hülyének néztem, aki mást mondott.

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr100844721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása