Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Kívülről

2008.12.28. 09:29 - Doris, a komisz

Címkék: önismeret

Méghogy a macska nem társas lény! Cipő egyedül töltötte a tegnapot teljesen, azóta képtelenség levakarni magamról. Most is itt ugrál, kapkod a billentyűkön mászkáló ujjaim után. Élvezi a műkörmök kopogását, az ütemes mozgást, azt hiszi, ez egy speciálisan neki kifejlesztett játék. Nem vagyok hát egyedül, bár egyedül vagyok amúgy, a fiúk anyáéknál, mr. Darcy már dolgozik.

Nekem is azt kellene, vagy ha nem, akkor is sürgős írnivalóm van, megígértem, csak nem tudom felvenni a fordulatot, nem érzem ezt most valahogy, pedig megmondták, nem az a jó író, aki azt írja, amit élvez, hanem azt is tudja csinálni, ami kiadott feladat. Alázat, barátom, alázat! Jacuzziban tespedős, mélázós napok nem adatnak, csak egy évben egyszer, dolgozni kell, erőltetni az agyat, ha már van, mert amúgy hiába a tehetség, gazdátlanul elszálló, gyenge léggömb lesz minden álom.
Jó ez a wellness, zsibbasztja a buborék a lábaimat.  Megérintem magam az ujjaimmal, nem érzem. Csak a kezem érzi a bőrömet. Ez most olyan, mintha azt érezném, amit azok, akik engem érintenek. Simabőrű- ez mr. Darcy mondása; és tényleg síma, kellemes, sehol egy kiemelkedés. Ellazultam egészen. Olyan egy kicsit, mintha kívül kerülnék magamon. Ez a legjobb. Most legalább kipihenhetem a világot, és benne a legfárasztóbbat: magamat. A víz ernyedten lobogtatja a bőrömet. Nem elég feszes, kell valamit tenni érte. Igen, sportolni kell ismét, de minél hamarabb.
-  Majd akkor kifeszül újra, nem lesz lebegés, remegés, csak tetszetős keménység.
-  Mi a francnak ez is? Minek érdekel ez is? Már nem kell ilyen, minek szépnek lenni, szültél is, nem is vagy fiatal, a vadászatnak vége, minek hát ezzel foglalkozni?
- Magamért.
- A fenét magadért. Magadért kell a siker, de nem azért, hogy a tükörben nézegesd magad: szép vagyok, okos vagyok... Ne mondd, hogy ez kielégítene! A más szemében akarod látni, mert magadnak úgysem hiszed el. Nekik elhiszed. Nem beteges ez kicsit?
- Nem beteges. Most olvastam egy könyvben... ki is jegyzeteltem. Összeadtam a születési számaimat, és az életfeladatot írta le. Ott is azt írta, hogy vágyom az elismerésre minden tekintetben... De hogy ez nem beteges.
- Nem mondod, hogy idióta könyvekből rakod össze magad?
- Unalmas este volt...
- Idióta könyvekből rakod össze magadat??? Nem vagy normális. Holnap már horoszkópokat nézegetsz, vagy mi?  Az vagy, aki vagy, kész.
- Nem lettem, aki akartam lenni, és az sem, aki nem akartam. Valahol a kettő közt vagyok.
- Mer' mér? Ki a fene akartál lenni?
- Nem tudom. Ezen sosem gondolkodtam, amikor még gondolhattam volna rá. Csak azt tudtam, hogy mi NEM.
- Na és mi nem akartál lenni?
- Vacak.
- Látod. Szarul fogtál hozzá eleve. Ezért nem tudod, hol tartasz, mi a cél, és mit kell tenned érte. Egy lúzer vagy, barátocskám, épp olyan szánalmas lúzer, amilyen sose akartál lenni.

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr78844793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

teknős 2008.12.28. 17:00:51

Időnként én is érzem magam úgy, hogy a világ szerencsés, mert ha akar, akkor hátat fordíthat nekem. Én pedig borzasztó szerencsétlen vagyok, mert együtt kell élnem magammal.

De vacak vagy lúzer azért nem vagy! :) Érdekes vagy. Más mint én, de ez olyan természetes a te tolladból...

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.12.29. 07:37:48

Nehéz ügy az ilyen. Pihenésre marad a testen kívüliség :-)


süti beállítások módosítása