Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Nem(am)azon

2009.02.11. 07:00 - Doris, a komisz

Címkék: életek


- Jaj, nagyon beteg vagyok!
- Mi bajod?
- Olyan fejgörcsöm volt délután, hogy még sírtam is. Nem tudom, csak úgy jött magától ez a fájás. Lehet, hogy vírus? Mondjuk, tegnap éjjel alig aludtam valamit. Z. is későn ért haza...
- Későn ért haza??? Mer' most ott lakik nálad, vagy mi?
- Hát... ott alszik.
- Igen? Mióta?
- Szilveszter óta.
- És ez jó neked?
- Ööö, igen, azt hiszem.
-???
- Sokat változott az utóbbi időben. Az Amway sokat formál rajta, én úgy látom. Az, hogy emberekkel foglalkozik, felelősséget kell vállalnia másokért, ez változtatott rajta. De megtérül neki. Jól megy neki nagyon az Amway. Mondjuk ha összeszámolnánk a ráfordított energiát,  képzésekre járást, a benzint, mindent, a fene tudja, megéri- e, de mindenesetre jót tesz neki.
- Veletek is más?
- Talán. Én mindenesetre azt mondtam neki, mikor itt aludt először: Figyelj barátocskám, lehet ide jönni... Lehet jönni, de nagyon gondold akkor át, hogy ez most komoly a részedről, vagy csak játék, mert ha nem komoly, akkor el lehet menni a fészkes fenébe innen, de gyorsan... nagyon gyorsan (itt színpadiasan ütögeti az asztal- asztalom- lapját, a hangját pedig majdnem fenyegetően megemeli)! El lehet innen takarodni most rögtön. Nem takarodott el. És amúgy meg mi azért akárhogy vesszük, többes szám első személy vagyunk... mi hárman vagyunk, ő meg egyedül van. Alkalmazkodjon most ő, ha velünk akar lenni. Neeem, még egyszer azt nem csinálom végig, amit múltkor. Már nem várok semmit tőle. Az elmúlt évben azért megtapasztaltam, hogy van élet férfi nélkül is. Boldogulok férfi nélkül is. Kellett ez nekem. 38 évig nem éltem férfi nélkül. Most látom, hogy lehet úgy is, és ez ad nekem önbizalmat. Nem azon fog múlni az életem, hogy ő mit akar...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr70936200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása