Melissa Etheridge

Napra pontos

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Elveszős megint

2008.02.20. 15:33 - Doris, a komisz

Címkék: blog család gyerek szerelem gondolatok napló életem


Nahát, azt azért még leírom, hogy Picike nemcsak tőlem szökött meg...haha

Tegnap falfehéren fogadott az óvónéni, és nagy kéztördelések közepette elmondta, hogy Picike délelőtt meglépett az oviból.
Persze volt nagy fejetlenség és rémület, óvónéni lóhalálban futott utána. Csak reménykedett, hogy hazafelé vette az irányt.

ÉÉÉs igen!

Hoppáré. A házunktól 100 méterre érte utol, ami azt jelenti, hogy egy jó kilómétert lenyomott a gyerek.
Volt nagy felfordulás az oviban, és mindenki be volt parázva, hogy hogyan mondják el nekem (egyébiránt nem értem, miért félnek tőlem annyira. Minden bajukat olyan körülményesen közlik, pedig soha nem csináltam még balhét semmiért- hö, ismerem a fiaimat).

Láthatóan megkönnyebbült, mikor elmeséltem, hogy pár napja velem is megtörtént az eset, és hát megnyugtattam, hogy részemről nincs baj, megértem a riadalmát.

Nos, Picike azzal magyarázta a történteket, hogy nem akart ott aludni, és hiányoztam neki.

És akkor este feladtam emberbaráttá nevelési elvemet, és elmeséltem (- tük apával) neki, hogy igenis elgázolhatják, elvihetik, bánthatják.
Hogy veszélyes így mászkálni.
Szóval némileg lejárattam embertársaimat, és elkezdtem bizalmatlanná nevelését gyermekemnek...de basszus ha tényleg így van, mit tegyek?
Mert tényleg megtörténhet sajna ez.
Főképp azt figyelembe véve, hogy egy héten belül másodjára mehet végig 5 évesen úgy az utcán, hogy egyetlen felnőtt sem akad, aki megállítaná, és megkérdezné, hogy te kisfiú, te aztán hová mész itt tök egyedül?

Ugyan, mit is várhatnék?
Megdögölhetsz az utcán anélkül, hogy a fejüket feléd fordítanák.

És erről még eszembe jut egy történet, amit most itt bele is dörgölnék így szolidan a nagy cigányellenes kommentelők arcába.
Nagyfiam kb. 3 éves volt, mikor a piacon meglógott.
Futkostam, mint a hülye, végül a főbejárathoz közel hangoskodást hallottam.
Egy hatalmas cigányasszony és társasága fogta közre Fiamat, és kiabáltak, hogy kié a kisgyerek. A többi gondos magyarok (kb. ezer ember) meg letojták nagy ívben. Akkor is, és előtte is, mikor kb. egy órán át egyedül bolyongott a tömegben.

Ennyit erről.

Ma pedig virágot vittünk, és bocsánatkérés, és ígéret, hogy soha többé.
Hogy érezze a súlyát, és megjegyezze.




A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr21347257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pudingocska · http://pudingocska.blogol.hu 2008.02.20. 21:18:27

Egyszer a Tescóban esett meg velünk, hogy sétáltunk, és Pé meglátott egy 4-5 éves gyereket tök egyedül. Valamit nagyon keresett.
Odamentünk hozzá megkérdezni, merre vannak a szülei.
Azt mondta, hogy az most tök mindegy. Az anyukája elküldte, hogy cserélje át neki ezt a joghurtot egy másikra. Azt keresi.
Meg voltam, döbbenve.

(köszönöm a fontosságot, meg a cuki megfogalmazást.:))

Doris 2008.02.20. 21:27:09

Na igen, ilyen is van. Ilyen tescos. De jobb, hogy megkérdeztétek. Inkább kérdezze meg az ember tízszer feleslegesen, mint egyszer ne kapjon el egy elveszett gyereket. Szerintem.
Szeretem a blogod "cuki" hangulatát. :-)

Triker 2008.02.21. 05:03:50

Elveszős 2

Tavaly márc.15,-én kihasználva a verőfényes napsütést úgy határoztunk,hogy szezonnyitó gurulásként elmotorozunk Pákozdra és tiszteletünket tesszük az ős hősök előtt.
Utánna jöhet a négy napos hosszú hétvége.
Már hazafelé jártunk a városunk bevezető szakaszán amikor arra lettem figyelmes,hogy kb. 500 méterrel előttem egy autó lehúzódik a az út jobb szélére és megáll. Az őt követő autó szintén ezt teszi. Ebben nincs is idáig semmi furcsa. Abban már viszont igen,hogy a második úriember különös módját választotta a megállásnak. Nemes egyszerűséggel belement az előtte állóba...
Ösztönösen lassítottam gondolván,hogy majd megállok és megkérdezem,hogy segíthetek-e valamiben.
Már majdnem odaértem melléjük amikor a 2. autó vezetője hirtelen úgy döntött,hogy elindul valahová és minden jelzés nélkül kikanyarodott az útra,keresztben... akkor kb. 40 méterre voltam a helyszíntől és kb. 30-35 km/h volt a sebességem./az igazságügyi szakértői vélemény szerint is./
Nekem egyetlen egy gondolatom támadt: Mi lesz most a mögöttem ülő fiammal????!!!!!
Következő kép már az bennem,hogy fekszem az árokban az ellenkező oldalon és keresem a fiamat.
Nem fokozom,neki nem nem lett semmi baja,hála az Úrnak,nekem darabokra tört a bokám és a csuklóm. Ez utóbbi 50%-ban le is bénult.
Most jön az elveszés.
Figyelmetlen/????/ söfőröm a baleset után 1 percel eltűnt...Autóstól...Elveszett...
Nyomatűnt...
Romasrác volt.
Ez nem cigányellenesség...
Ez tény...
/ja,és akibe előzőleg belement az az unokatestvére volt.../

Tehát,kedves Doris,általunk leírt történetek is bizonyítják a példa-ellenpélda törvényét.

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.02.21. 06:15:30

Kedves Triker: Néha bekerülnek postok a "romakérdésről, amiket persze az index örömmel nyom fel a főoldalra, így aztán mill kommentelő megy rájuk. Ott szoktam ilyen elvakult hungarista hozzászólásokat olvasni.
Nem szeretem az ilyeneket.
Ahogy írtad is: van példa és ellenpélda bőven. De ha a rossz dolgokról beszélünk, beszéljünk a jókról is. Nekem volt már nagyon jó beszélgetésem romákkal, volt diákom, akit imádtam, és annak az aszonykának örökké hálás leszek.
Aki neked a balesetet okozta, egy szarházi volt- de lehetett volna magyar is.
Remélem, épülgetsz azért gyorsan. :-)

Tyria · http://tyria.freeblog.hu 2008.02.21. 08:39:00

... szóval ott tartottunk, hogy "felvilágosítottad" a gyerkőcöt, hogy mi várhat rá esetleg, ha egyedül kószál. Ez nagyon helyes! Tudniuk kell már ilyen kicsi korban, hogy mit miért! Ahogy azt is megmondjuk nekik, hogy ne menj a tűzhöz közel, úgy erre is fel kell hívni a figyelmét!


süti beállítások módosítása