Melissa Etheridge

Napra pontos

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Dinnyésnőcis

2008.07.11. 22:12 - Doris, a komisz

Címkék: humor életem

Amikor én vásárolok, akkor vagy beszorul a cipősarkam a lábtisztítóba, vagy elcsúszok a kövön, vagy leborul a szalagról valami üveges, folyékony, törékeny izé (ahogy ezekről már többször is beszámoltam).

Ha ezek közül egyik sem, akkor...akkor...hát akkor egyszerűen beborulok a dinnyéskartonba...

 

Basszus- ahogy mr. Darcy mondá legott- ilyet még nem láttam. Hogy valaki lábbal fölfelé vegyen dinnyét...hát ilyet még nem láttam.

 

 


De már megint nem tehetek róla.
Vagy tehetek róla, hogy a karton, amiben tárolják, a mellemig ér?
És hogy már csak az alján figyelnek gyümölcsök elérhetetlen mélységben?
És hogy a fejem nehezebb, mint az alsótestem? (a sok észtől bizonyosan) Lehúzott, na!

Belezúgtam a ládába, közben megtörtem a karton szélét némi ropogással, zörgéssel kísérve. Erősen kalimpáltam a lábammal, így hamarosan sikerült visszakerülni a rendes "kerékvágásba", majd- ahogy szoktam- megráztam magam, és mintha mi se történt volna, elegánsan továbbhaladtam.
Ahogy Hofi mondaná: Nem én voltam, láttátok!

Nem tudom...egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy mi mindent tudok még produkálni csak úgy "neménvoltam" módjára.
De élvezem, komolyan mondom. Annyira jókat röhögök utána mindig...nagyon jókat.
Na ja. Majd egyszer elmesélek néhány sztorit szingli koromból...Azok voltak csak a szép idők! Lezárt biciklivel elindulni, harisnyába betűrt szoknyában mulatozni, arra hazamenni, hogy a macskád egy egész délelőttön át üvöltve hívta a kandúrokat az erkélykorláton állva, tél közepén lemaradni a buszodról félúton, majd stoppal beérni és leordítani a sofőr fejét a pályaudvaron, egy hónappal később pedig a szomszédjába költözni, kigyulladni egy koncerten úgy, hogy észre sem veszed, csak mikor már oltanak....na igen... Sokat konszolidálódtam az elmúlt években. Egy ilyen dinnyés beborulásnál már csak szelíden rebegtetem a pilláimat.

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr76564372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

donofrio 2008.07.11. 22:20:38

Végre egy aranyos,vidám blog.Kicsit hasonlítok rád!!!

pudingocska · http://pudingocska.com 2008.07.12. 00:29:05

hehe.:D
királyság.

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.07.12. 08:50:43

donofrio: Köszi :-)
pudingocska: vidám az élet, úgy bizony :-)

Rabótnyica lánya :-) 2008.07.12. 18:37:28

Doris! Nem vagyunk mi rokonok? :-) Ilyen dolgok a mi családunkban szoktak előfordulni! :-) Nagyon jókat nevetgélek a történeteiden és magamra (vagy az Anyukámra) ismerek bennük! :-)

2008.07.12. 19:11:34

Hehe. :-)))))))))) Nem rossz. Remélem, kivételesen nem nadrágban voltál, pusztán a látványosság kedvéért. ;-O
Néha a feleségem is produkál. Egyszer beleült a Tescoban a kocsiba. Már eleve az, hogy a segge alatt összetört a tejfeles pohár, és csak nézték, mi folyik alóla. ;-)))))))))))))
De az, hogy nem tudtam kiemelni, mert a kocsi folyton elgurult. :-)))))))))) De két ficek jött és megfogták a kocsit, asszony ki, és minden oké....
Szerintem a dinnyés kartonba való fejes nem is rossz húzás: dinnye mellé dinnye. ;-))))))))))))))))

bi · http://www.bi.blogol.hu 2008.07.13. 00:56:15

Mindjárt egy óra és én itt ülök, és téged olvaslak.... nem hiába... de mivel a fiúk alszanak nem nevethetek hangosan...(-:

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.07.13. 06:11:28

Rabótnyica lánya: Üdv néked! Örülök, ha jól szórakozol. Nem is gondoltam, hogy szoktál olvasni. Szeretm amúgy, ha valaki mulatságosnak találja ezeket a történeteket. A nevetés fontos. Néha fontosabb, mintha mélyenszántó filozofálgatással töltenénk az időt, nem igaz?

kelgyo: Az gyönyörűűűű! Tiszteltetem a nejedet. Csodálatos nő lehet, komolyan mondom. Gondolom azért nem bírt kimászni, mert annyira nevetett, hogy már arra nem volt ereje, hogy kapaszkodjon.

bi: :-)

2008.07.13. 15:14:27

Igen, az is közrejátszott, meg hogy kalimpált is a lábával, mint a karba ragadott boldog menyasszony. Meg hát röhögve segíteni sem könnyű .... ;-)))))))))))))))

Gilyankata · http://maezvagyok.blog.hu 2008.07.13. 16:28:15

jaj úgy tudom imádni ezt a hangulatot amit itt produkáltok, kell , többet kell bekukkancsak, hogy egy kicsit viduljak
Köszi Doris.

2008.07.13. 19:25:07

Kata: csak kukkan'gassál, sőt, szólj is be, mert nem tenném tűzbe a kezem azért, hogy neked nem voltak ilyen malőrjeid. ;-)))))))))))))) Elég szeles társaság vagyunk mi. De olyan jó hülyének lenni. (Ti hogy érzitek? ;-O )

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.07.14. 08:37:29

Nem vagyok hülye!!!! Ezt kikérem magamnak. Nem is értem kelgyo, milyen alapon általánosítasz. :-)
Amúgy meg tényleg elég ritkásan vagy, Kata. bár úgy látom a statból, hogy a nyár amúgy sem kedvez a blogéletnek.
Hallod, kata, Te hargitáról olvasol, ugye? Van egy rendszeres olvasóm ugyanis Bukarestből, és egy Hargitáról is. Az egyik Te vagy...a másik...rejtély :-9

2008.07.14. 20:10:22

Wáóóó, Doris! :-)))))))))))))))) Látom, kapcsoltál. ;-O
Aztatat meg honnan a ménkűből tudod, hogy honnan vannak az olvasóid? Ha belemélyednék a blog.hu lelkivilágába, biztos' rájönnék, de maradok továbbra is kommentátor, és egyben kíváncsiskodó. :-)))))))))))

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.07.14. 21:50:57

A blogról ezt nem tudom. Viszont a cset alattvan egy mérő. Arra kattintva kiad egy oldalt. Itt részletezi, hogy hányan és mit olvasnak éppen. Baloldalon van 3 fül. Maps címszó alatt pedig adja a térképet, hogy honnét jártak ott az elmúlt nem tudom hány órában. Néha töröl, de még nem jöttem rá, mennyi időnként..

Gilyankata · http://maezvagyok.blog.hu 2008.07.18. 21:14:58

Az a helyzet Doris, hogy annyira felpörögtél, én meg annyira elfoglalt lettem, hogy alig tudom tartani az iramot veled. Meg aztán ha írok, és válaszoltok, én meg késve adom a választ, akkor az engem bosszant, hát titeket?
Hargita, ez igaz, Hargita megye, de megsugom neked, hogy lehet a másik névtelen az lehet a párom, aki kutakodik, hogy én vajon kivel és mikor beszélgetek.
Nagyon féltős időszakokat élünk. Ez lehet jó is, de rossz is.

2008.07.19. 13:30:54

Kata: ne csináld. Gondolod, hogy tudtodon kívül figyelget? Hm. Ez már nem féltés. :-( Lehet, hogy mi vagyunk túl jóhiszeműek, sőt talán naívak is, de nálunk szemtől szemben kiderül az ilyesmi pár kérdés által. Ha éppen nem vagyunk egy helyen, akkor telefonon vagy Skype-on, Hülyeség? ;-)))))))))))))


süti beállítások módosítása