Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Don kanyon

2009.02.12. 21:22 - Doris, a komisz

Címkék: emberek

Egy program reklámján filóztunk ma. Valami mindig kell, hogy a dolgok kapósabbak legyenek. Ha azt mondod, ez most egy rendkívüli lehetőség, akkor az emberek jobban figyelnek rá. A Citadella alatti börtönkórházba akarunk tanulmányi kirándulásokat eszközölni jelenleg. A kérdés csak az, vajon azon kívül, hogy nagyon érdekes, mi tehetné még izgalmasabbá a programot?
Én: Nincs valami évforduló, amihez lehetne kötni?
Atibi: Mindig van évforduló. Minden hónapra jut valami. Lehetne valami olyan mondjuk, hogy idén lenne száz éves a Don kanyonban (!!!) meghalt katona.
Én: Katona? De melyik? Te jó ég!!! Don kanyon??? Azt mondtad, Don kanyon???
Atibi: Mert nem az?
Én: Kanyar, nem kanyon.
Atibi: Mindegy az. Vajon ki venné észre, hogy nem kanyar?

Na de tényleg. Ki venné észre? Nekem is alig tűnt föl így a huszadik telefonbeszélgetés után. Az agyam eltompult, teszem a dolgom, ugyanazok a gondolatok foglalkoztatnak órák óta. Amúgy meg hányszor van, hogy mondunk, hallunk hülyeségeket úgy, hogy észre sem vesszük? Nem halljuk se egymást, se magunkat elég élesen.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr8939878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

teknős 2009.02.15. 00:01:57

Én észrevenném. Az egyik nagyapám, hazajött onnan. Azon kevesek közé tartozik, aki hazajött Ha nem jön haza, ma én nem vagyok. Nekem fontos a doni áttörés, az január 12.

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2009.02.15. 07:56:03

@teknős: Jan 12.? Jól belenyúlt a főnök. Dehát nem is akart ő valódi apropót találni, csak poénkodtunk. Vajon ismerted a nagyapádat, és mesélt valamit ezekről az időkről? Elég érdekes családotok van nektek, meg kell mondjam.

teknős 2009.02.15. 13:43:09

Igen az apai nagyapám, 11 éves voltam, amikor meghalt, megjárta a Don kanyart. Érdekes és értékes élete volt. megmentett egy csomó embert. zsidót is, meg falubeliket is. Valami hihetetlen biztonsággal tudta az életet választani annak ellenére, hogy nem volt iskolázott. Nagyon szerettem hallgatni, ahogy mesélt, akkor is, ha nem értettem meg, csak jó 10 évvel később a szüleimtől a lényegét a meséinek. Amikor kimondom, hogy paraszt vagyok, őrá gondolok, meg a nagyanyámra, aki mellette végigküzdötte az életet. A gazdasági válságot, amiből kijöttek együtt a tehetségükkel és szorgalmukkal, a háborút és azt, hogy elvettek tőlük mindent, nagyapám okos éleslátását 1956-ban ( nem jár érte köszönet, de a nagyapám miatt nem vittek el senkit a faluból a későbbi megtorlások alatt) és 1965-öt, amikor az én drága nagyszüleim összeroppantak, mert belátták, hogy vége, megtört az ország.

Ők, akik megtanultak túlélni mindent, ők az adnak nekem erőt. Egy vagyok a parasztasszonyok sorában, akiktől az ország fennmaradt 1000 éven át. Ez a sorsom, ezért élek

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2009.02.16. 17:26:19

@teknős: Olyan fura, hogy néha nem tudok egy kommentre mit reagálni, és otthagyom. Aztán kis idő múlva jön valami, ami megérleli bennem a választ. Most is így volt. Szép ez a hsz- od, nem is tudtam mit hozzátenni, aztán olvastam valami olyat, hogy el kell mesélnünk mindent, és mindenkit, hogy ne tűnjenek el az emberek. Hát meséld el, teknős a nagyapádat. :-)

teadrinker13 · http://morzsili.blog.hu 2009.02.16. 20:38:10

@teknős: Olyan jó volna néhány posztot olvasni tőled. Azt mondta a nagyanyám, hogy minden ember élete egy regény, csak épp nincs lehetősége/energiája/tehetsége leírni. Mostanság ezért van az énblog. :)

@Doris, a komisz: fura dolog csak úgy dobálózni nevekkel és dátumokkal, amiknek "súlyuk van". Pedig annyian ezt csináljuk, szinte nap mint nap.

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2009.02.16. 20:40:45

@teadrinker13: & teknős: Részemről szabad a pálya :-) Akár ide is, ha már saját blogod nincsen :-)

teknős 2009.02.17. 20:45:23

@teadrinker13: Én is pont erre, a következtetésre jutottam, mint a nagymamád!

Ha lehet, nem indítok blogot, nekem jobb ráakaszkodnom Dorisra :)))) Nincs meg a kényszer, hogy írnom kell, ha meg ennek kapcsán eszembejut valami azt ideírom Dorisnak!

Szívesen írok a nagyszüleimről, nagyapámról, csak nem tudom hogyan. Ha lehet csak úgy ami az eszembe jut róla, nem időrendben, mert nem akarok regényt írni. Először a megmentésről. Hogy ki ment meg kit. Nagyapámnak két ilyen életmentős történet is jutott, sőt három is, minden háborúhoz egy. De nem kapkodom el. Ide tegyem majd?

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2009.02.18. 08:04:25

@teknős: Hamarosan küldök emilt, és megbeszéljük, mi módon lehetne megoldani. Én is szeretnék ilyen történeteket, hisz van is ilyen alfejezet (életek), ami éppen ilyen emberi történeteket gyűjt össze.
Teljesen egyet értünk teadrink nagyijával: Minden ember élete egy külön történet.

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2009.02.19. 09:12:25

@teknős: Küldtem emilt arra a címre, amivel ide regiztél.


süti beállítások módosítása