Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Jobb vagy bal

2008.01.09. 10:50 - Doris, a komisz

Címkék: blog család gyerek szerelem gondolatok napló életem


Este a Házon kívül- ben volt egy cikk a balkezességről.
Gyorsteszt: tedd keresztbe összfűzve az ujjaidat! Melyik hüvelyk van felül?
Keresztbe tettem.
A bal.
Aztán egy kép: nyuszi, vagy kacsa?
Nyuszi.
Konklúzió: Balkezes, és balszemes vagyok.

Minden 5. ember születetten "balos". Csak ő maga sem tud róla. Mert még akkor átszoktatja a környezete, mikor közelébe sem kerül ceruzának.
Észrevétlenül. Aztán mire ovis lesz, már magától értetődően fogja a JOBB kezébe a tárgyakat.

No nem mindenki.
Vannak kőkemény domináns balosok. Akik nem alkalmazkodnak, és módszeresen használják a jobb agyféltekéjüket. Aztán ha át akarod szoktatni őket, még akár bele is rokkannak.
Meg is vakulhatnak.
Ahogy egy mára már meglett férfival kis híján megesett a 60- as évek végén, mikor a tanára addig erőszakoskodott vele ezzel a (szélső)jobbos izével, hogy pszichésen romlani kezdett a látása.
Hozzáteszem, nagynéném nem lát az egyik szemével gyerekkora óta...hm, veréssel nevelték jobbkezesnek, minden egyebet ballal csinál azóta is.

Ahogy mondták: a legnagyobb kisebbség.
Emberek, akik "mások".
No nem azért, mert sötét a bőrük, vagy a saját nemükhöz vonzódnak, vagy egy lábuk van....neeem, ennyire nem szembetűnő a "másságuk".
Szinte semmiség az ő másságuk.
"Mindössze" annyiról szól, hogy az agyuknak nem azt a felét használják, amit az emberiség 75%- a.
Éppen ezért "csak" máshogy látnak dolgokat, máshogy éreznek, más a gondolkodásmódjuk, más a motivációjuk, más az érdeklődési körük, hajlamosabbak a depresszióra, döntéseikben érzelmi dominancia figyelhető meg, nehezebben koncentrálnak, kevésbé céltudatosak.

Csekélység.
És nincs külső jegye.
Csak az a hüvelykujj. Hogy hová teszed.
Hát van ennek jelentősége????

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr85290556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

movhu 2008.01.09. 11:06:34

A keresett tesztek alapján én is balkezesnek születtem, de ma már jobbkezes vagyok. A kézírást egyszerűen mindig is utáltam, talán emiatt. A kézírásképemre a legszebb szó a hányás, legtöbbek számára az általám írt számok fele olvashatatlan vagy mást látnak benne :)

KisA 2008.01.09. 17:33:19

Hmmmm:) Én balkezes vagyok, nem akartak átnevelni a jobbkezességre (mint a hugomat) anno. A hüvelykujjteszt nálam bedőlni látszik:) Nekem a jobb van felül, ha jól néztem:)
Ellenben szépen, szinte gyöngybetükkel írok, szemben a most már jobbkezes hugicámmal.

Semmiség:)

ruszkibaka · http://ruszkibaka.blog.hu 2008.01.10. 11:45:57

köszönöm,hogy megírtad a véleményed.biztos igazad van..én mint meleg,még máshogy szocializálódtam....egyébként,mint balkezes..örülök a blogodnak,várlak nálam mindennap.puszi:ruszkibaka/attila/


süti beállítások módosítása