Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Multi-Level(e)- Megőrülés

2008.01.24. 13:33 - Doris, a komisz


Találkoztam ma a hálózetvezetőmmel.
Már aki volt a hálózatvezetőm.
Amikor még én is az voltam.

Lassan felépül a drága.
Közel egy évig volt diagnosztizálhatatlan gyomor- és bélbetegsége, amiből kifolyólag 20 kilót fogyott, belenyúltak ezerszer alul és fölül, nagyjából egyetlen olyan szilárd táplálékot sem tudott magához venni, amitől ne lett volna embertelen görcsölése....szóval nagyjából halni készült.
Aztán találkozott egy agyturkász- természetgyógyász bácsival, aki kipuhatolta, hogy az agya zakkant meg szegénynek a millió stressztől, a megfelelési kényszertől, az ő hv- jének a terrorjától.

Barátom, kis híján kinyúvadt.
Akkor szépen letette a lantot és azt mondta: elég volt.
8000 pont egy hónapban elég.
Szépen kezdett felépülni, aztán már enni is tudott, most pedig szép gömbölyű és jókedélyű.
és persze keresgél "lábakat", hogy még ettől a 8000 ponttól se függjön ennyire az élete.
Ne attól függjön a jövedelme, hogy mások mit tesznek, mennyit vásárolnak, belépnek, vagy nem lépnek, a termékek megjönnek- e időben, és még sorolhatnám.
A hálózatvezetőjét pedig elküldte a francba az összes cseszegetésével együtt. 6 évig nem merte ezt megtenni.
Azóta tisztelettel beszél vele a főnök ( aki persze nem főnök, hisz az MLM- ben nincs főnök - beosztott.....ugyebár).
Érdekes dolgok ezek.



A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr86309967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

movhu 2008.01.24. 14:59:53

Az összes MLM-et szívből utálom. Ha meghallom, hogy Aloe Vera, akkor kiver a hideg, és menekülök. Egyszer egy ismerősöm, akit régen láttam meghívott egy baráti ebédre, és kiderült, hogy már a "főnökkel" érkezett, aki 1 órában megnézte, hogy ő hogy csinál ki engem. Pechje volt, mert 1 óra alatt csak a szkeptikusságomat hallgatta. Nem mondom, hogy ezek feltétlenül rossz termékek, sőt biztosan hasznosak is. De az egész arról szól számomra, hogy miként tudod ismerőseid zsebéből kiszedni azt a sok pénzt. Ráadásul az egész tök törvénytelen is, nem is tudom hogy maradhatott fenn, hiszen ez kereskedelem, és ne kelljen elmesélnem, hogy mi volna a törvényes módja.
Ha pedig igazán el akarok szörnyülködni, akkor megnézek egy honlapot, ahol hatalmas transzparensek kíséretében benyalnak a legjobbaknak.
Az MLM-es egy külön faj. Mint a biztosítási ügynök, vagyis mai divatos szóval befektetési tanácsadó. Ahogya Woody Allen mondta: Azt hiszed nincs rosszabb a halálnál? Tölts egy estét egy biztosítási ügynükkel.
Az MLM káros, be kellene tiltani. Szerintem

Doris · http://doris.blog.hu 2008.01.24. 15:55:05

Ez egy olyan rendszer, amiben csak akkor érsz el valamit, ha az egész életed erre teszed föl. Ezért van, hogy az MLM- es elől már végül menekül mindenki. Mert csak erről beszél. Mert tudja, ha nem ezt teszi, elveszíti a bevételét. Iszonyú stressz.
Közben arról beszélnek, hogy milyen egyszerű munka.
A fenét.
És ha egy hónapig kiesel, akkor vége, nem működik tovább.
Én nagyon besokalltam belőle, pedig egész életemben az egyetlen eset volt, mikor elcsábultam. had ne mondjam, tegnap lepett meg egy ismerősöm (oly régen csevegtünk már!) egy brókernet nevű "lehetőséggel. Már a mappájától rosszul lettem.
Most a szerver nem működik, vagy kitiltottál a kommentelők közül? A Csibinek akartam írni, és spamnek értelmezett a rendszer.

movhu 2008.01.24. 15:59:58

Try again :) Egy 5 percre nem ment az index és a blog. Várom a kommentet.

movhu 2008.01.24. 16:02:16

Kitiltani? Téged? Ez vicces.
Eddig senkit nem tiltottam ki, és senki kommentjét nem töröltem. Biztosan lesz így se, de nem te leszel az.

ruszkibaka · http://ruszkibaka.blog.hu 2008.01.25. 14:30:11

én nem hiszek ebben az mlm-es dologban.megalázó házalni..meghalnék,ha ezt kéne csinálnom.úgy érezném magam mint a jehova tanúi,akiktől az isten mentsen meg mindenkit..

Doris · http://doris.blog.hu 2008.01.25. 16:49:52

A házalás más. Ez nem házalás.
De már én sem hiszek benne. Nem nekem való. Sem időben, sem mentalitásban. Kész.
Van, akinek való, annak megy is. Vannak jó termékek, 30 éve kitalálták rá a marketinget, de ahogy nem lehet mibndenki orvos, vagy kőműves, úgy ez sem mindenkinek való.
Ennyi.


süti beállítások módosítása