Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Kutyák és gyerekek

2008.01.25. 14:08 - Doris, a komisz

Címkék: blog család gyerek kutya szerelem gondolatok napló életem


Itt van!!!
A neve mindent összevetve dr. Pitella lett ( Süti-Pite+ dr. Kotász+ SzörnyElla). Egyszerűen Pite.
Olyan is. Puha, meleg, zabálnivaló. Halvány capuccino a színe, orra, füle körül fekete.
Most sajnálom csak igazán, hogy a novemberi botrányos lakodalomban ellopták a digifényképezőnket, mert érdemes lenne felrakni róla képet.

Már levizelte a kanapét, de szerencsére néhány cseppben kifulladt a tudománya. Az is színtelen, szagtalan...áh, mindegy. Lesz még vele bosszúságom. De bírom a fejét nagyon.
Zsömi- akit fiam hurcolt haza még novemberben- eleinte rettegett tőle, most inkább kivonult. Lent flörtöl a szomszéd döggel.

Éééés dolgoztam, hurráhurráhurrá!
Gyönyörűséges lett természetesen, a gyors ismertség érdekében pedig egy jutalékos rendszerű szisztémát építettem fel. (Valamit mégis tanultam az MLM- ben.) A lényeg, hogy x ideig engedményt adok minden behozott új vendégért. Aztán ha már elég a vendégkör, akkor beáll a normális rend.

Nahát ennyi.

Féléviket kiosztották, és meg kell mondjam, bár sokan lehúzták az új rendszerű szöveges értékelést, én nagyon jónak tartom.
Tökéletesen képben vagyok a fiúkkal kapcsolatban, mert minden tantárgynál "szétszedve" jellemzi őket a bizonyítvány. Pl. magyarból leírja, hogy tökéletes a szövegértése, olvasható az írásképe, a szabályok ismerete pontatlan, de alkalmazásuk hibátlan...stb.
Teljesen átlátom, hogy mire kell ráfeküdni. Ez többet mond, mint egy négyes, vagy egy ötös.
Tanulság számomra: Nagyfiam dícséretet érdemel, mert ahhoz képest, amennyire maga intézi az ügyeit, egy jól megfelelt bizonyítványt produkált, magyarból dícsérettel. Én pedig elmarasztalást érdemlek, mert magára hagytam, és nem segítettem eléggé, hogy kihozza magából a maximumot. Nemrég jöttem erre rá, és mióta erősebben figyelek rá, a teljesítménye is látványosan javul....Óóó istenem, hány "csontváz esik még ki a szekrényből"??? Hány elszúrt, ügyem miatt érezhetem vacakul magam?
No mindegy. Jelenleg ráncba szedésem időszaka van, úgyhogy megyek is hajat mosni, mert hamarost Macskafogózunk.

De hogy a kutyával mit csinálunk addig?

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr21311262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csibike · http://csibike.blogol.hu 2008.01.25. 18:47:35

Szerintem teljesen jó, hogy képes vagy azonosítani a "hibáidat" és tenni ellenük :) Az első sorok után épp azt akartam írni, hogy tegyél fel képet, de gép nélkül nehéz lesz :D Mivel lány a kuty, beszélj vele, mint nő a nővel :P

ruszkibaka · http://ruszkibaka.blog.hu 2008.01.26. 18:38:54

örülök a névválasztásnak.tetszik.a biorezokütyüre meg lehet rákeresek,bár nem nagyon hiszek az ilyenekben..


süti beállítások módosítása