Melissa Etheridge

Napra pontos

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Szecessziós, esernyős, kapuccinós...

2008.02.05. 06:27 - Doris, a komisz

Címkék: blog család gyerek szerelem gondolatok napló életem



Rabótnyica segédletével jutottam el a retronom.hu -ra. Onnan van ez a kép.
De milyen szépségesek vannak még ott!
Ez viszont az enyém teljesen.
Odavagyok a szecesszióért.



Erről a képről pedig eszembe jut egy másik, ami rólam készült úgy 9 éve Litvániában, ahová gyerekeket vittem egy európai kreatív bajnokságra...szóval ott a klaipedai tengerparton elég jól bírt a szél fújni, nekem pedig volt egy óriási piros esernyőm. Kint futkostunk, kinyitottam az ernyőt, és úgy alákapott a szél, hogy tényleg kis híján megemelt....de legalábbis pipiskedtem.
Na akkor készült az a Mary Poppins- os fotó, ami erről a fentebbiről jutott eszembe.


Tegnap vettem egy olyan tejhabosító kütyüt, amit a Fábry bemutatott a műsorában egyszer a  használhatatlan tárgyak között.
Jelentem, nem használhatatlan.
Igaz, hogy szerteszét csapkodja a tejet, aztán ha lerakom, akkor még a szerkezetből is csöpög a trutyi sokáig, de igenis a tej habos lesz, és igenis tudok olyan kapucinót készíteni vele, amelyben elválik a kávé a tejtől.
Arról nem is beszélve, hogy a pohár aljára mézet csurgatok.
Azé' azt el tudod képzelni, hogy az így reggel milyen lehet.
Kb olyan hatással van rám, mint a telefonom üdvözlőszövege: Ma is gyönyörű napod lesz.
Ha reggel bekapcsolom, ezzel a felirattal köszönt.


Nos, képeket már tudok feltölteni, már csak arra kell rájönnöm, hogyan tudom esetleg középre , vagy jobb oldalra helyezni őket. Eddig még csak betenni és eltüntetni sikerült. De így is nagyon üdítő a jelenlétük.


Nohát.
Szép napot, finom kávét, füstmentes reggelt mindenkinek.

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr93325871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nyica · https://tarkabarka.blog.hu/ 2008.02.05. 08:28:02

A szövegszerkesztőben balról fent van egy olyan rész,hogy stílus,ha az oldalán levő nyílra kattintassz,legördül a menü,kiválasztod a kép jobboldalra rendezése.Előtte ki kell jelölni a képet.

Triker 2008.02.05. 10:09:43

Szecesszió!?
Miket nem mondasz,ill. írsz. :)
Az a kor maga volt a csoda. Ha valamelyik korban élhetnék,csak ezt választanám...

movhu 2008.02.05. 10:15:30

Ó, cappuccino, micsoda emlékek. Ezt a készüléket még csak szárazon próbálgattam, úgy jó poén, de tejjes már kevésbé lehet az, amikor mindehol az csöpög. Ritka élvezet, meggondolja az ember.
Életem legjobb cappuccinoját kitalálható, hogy hol ittam :) Rómában, egy belvárosi - amúgy nem túl színvonalas - gyorsbüfében. Az valami fenomenális volt, olyan pontosan el voltak találva az arányok és a kompozíció. (Nem, a legjobb gyrost azt nem ott, hanem Görögországban ettem, de a IX.BP, Bakáts téren azért igen versenyképes gyros van :) )
Állítólag lehet itthon is kapni, én olasz piacon láttam, egy Mukka Express nevű olasz kávéfőzőt, nagyjából úgy néz ki, mint a hagyományos tűzhelyre rakható kávéfőzők. Bocimintás kiöntője van, és külön kell belerekni ilyen rekszekbe meg tartályokba a cuccokat, és a végén kijön a cappuccino. Az még nagyon jó otthoni élvezetekre.

Doris 2008.02.05. 11:00:42

Triker: Ebben nagyon egyet értünk. Én is imádom a képeket, az építészetüket...imádom az ilyen indásbuja, mégis letisztultharmonikus világot.

movhu: A bociminta már maga felér egy látványbeli "ollé"- val, hát még ha a capuccino is tényleg úgy és akkor jön....klassz lehet.
Viszont amit én szeretnék nagyon, az egy gyümölcsléfőző kotla, amit még csak egyszer láttam, és vízzel kell beletenni a gyümit vagy a zöldséget, aztán valami párolási technikával fantasztikus tiszta gylét képes alkotni.
Természetesen nem úgy, mint a gycentrifuga, tehát 1 kilóból 1 deci lé, hanem komoly mennyiséget produkál.
Akinél láttam, az kapta és fogalmam sincs, hol beszerezhető, de odavagyok érte, mióta ittam az almaléjéből.

Triker 2008.02.05. 12:09:30

Nekem volt az első tisztán szecassziós régiségüzletem az országban. :)
Úgy volt totál berendezve,mint egy lakás...
Remélem,most nem voltam gizda? :)

Doris 2008.02.05. 12:21:07

Nem vagy gizda, de utállak érte :-)

movhu 2008.02.05. 13:13:00

Oda vagyok a régiségekért. A szálószobánkban rusztikus szekrénysor van, ingás falióra, antik stúlusú irósztal, aminek a belsejében eldugtam a számítógépet(aminek csak ezért nincs még fából ácsolt háza :) ). (Ez az, bár csak gagyi kép van róla, és nekem jobb oldalt van a fiók: www.retzbutor.hu/index.php?modul=termek&termekkod=9850&cikkcsoport=11&cikkbeosztas=16&kezd=0 ) Van egy csomóg régi tárgyam, többek között egy műlt század végi Singer varrógépem is, sajna ez vidékem lakik helyhiány miatt.
Az óra volt a legkritikusabb kérdés, mert ami teszett és szépen volt faragva, az mind eszeveszett drága volt. Aztán Pozsonyban, világ vége utca kettő alatt találtam egy magyar tulajdonossú órásboltban ott figylet a falon álmaim órája. Meg is alkudtunk rá, azóta is működik. Vagy 3 hetente kell felhúzni, és a behangolás után nagyon pontosan üzemel, nem szorul állítgatásra.

Doris 2008.02.06. 06:45:34

movhu: Tudom, hogy véletlen, és nem is akarok kötekedni, de ez a szálószoba annyira király! Legalábbis mintha valamelyik ágacskám mondta volna. Hisz mi értelme annak, hogy hálószoba? Mikor nem is hálóból van? Mondjuk minimum van olyan jó, mint Okoska Szivárlánya. Haha, vajon kitalálja- e valaki, mi az a szivárlány?

movhu 2008.02.06. 12:19:29

Hogy a f*szba gépelhettem ezt így el ? :):):)
Most sem tudom kinézni a billentyűzetből.


süti beállítások módosítása