Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Valódi

2008.02.27. 09:27 - Doris, a komisz

Címkék: média blog család gyerek szerelem gondolatok napló életem


Sokat írok mostanában, és keveset olvasok.
Nem jó az arány.
Úgy is határoztam, hogy egyensúlyba hozom a kettőt.

Első lépésként megvettem a Nők Lapját. Az is benne volt ebben, hogy barátnőm folyton hivatkozik rá a beszélgetéseink során, és azt mondja, legtöbb kérdésére választ kap belőle. Régebben gyakran olvastam, és tényleg azt gondolom, az egyetlen olyan női magazin, ami gondolkodó nőknek szól.

Első lépésként egy Szulák Andrea riportot néztem meg.
Azt mondja, új műsort készít.
Egy olyan beszélgetőst, amiben úgy kérdez, ahogy ő akar, és leteszi a bulváros- médiás- belemászós feelinget.
Hurrá!
Azt mondja, "VALÓDI" emberekkel akar beszélgetni.
Kíváncsi vagyok, kik lesznek az őszerinte valódiak....

Gyakran eszembe jut, mikor nyafka médiamorzsákkal látok erőltetett partikat, hogy milyen érdekes lenne, ha egyszer valaki körülnézne mondjuk a bloglapokon (ahol millio VALÓDI ember VALÓDI gondolata olvasható), és onnét ültetne be valakit a székbe.
Neki tenné fel a kérdéseket az élet fordulatairól.
Miért ne lehetne az ugyanolyan érdekes, mint Annácska, Molnár Anikó, G. Laci, vagy a többiek?
Mondjuk Csib, vagy Pudingocska, és még sorolhatnám a lehetőségeket. Nyilván ugyanúgy van véleményük, ugyanúgy meg is tudják fogalmazni, és hát tudjuk jól, hogy történésekben is bővelkednek. :-)

Sose fog eszébe jutni senkinek egy ilyen műsor.
Nem lenne elég valódi.

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr34356227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gurumenta · http://www.gurumenta.blogol.hu 2008.02.27. 10:23:26

Jaj ne finnyáskodj már..biztos ír az Annácska meg a Gospel Laci is blogot...
na jó..csak szemétkedek.. :-)
Nálad az igazság..
és most el kezdelek olvasgatni..:-)
Pudingocska volt nekem az első.. :-)...addig blogszűz voltam..:-)

2008.02.27. 11:16:04

Igen, ez így van. A bloggerek közt érdemes körülnézni, lehetne velük érekes riportokat csinálni, talán Szulák még el is találná a helyes hangsúlyt, és azt emelné ki, ami lényeges.
De gyanítom, hogy aki itt fejti ki magvas gondolatait, nem kívánkozik a tévébe. Azt nem kétlem, hogy vannak, akik ott lennének szívesen, de van egy olyan érzésem, hogy nekik szereplésvágyuk van inkább - magvas gondolatok nélkül. De rájuk ki kíváncsi?

pudingocska · http://pudingocska.blogol.hu 2008.02.27. 13:14:46

Szerintem arról van szó itten kérem, hogy ismeretlen, valódi emberekre a legtöbben nem kíváncsiak. Mert nem tudnak róluk semmit. Akik olvasák a blogodat, azok már azonosultak veled valamennyire, befogadtak belőled egy darabot. Ezért kíváncsiak lettek.
A külföldi tapasztalat az, ha egy blogger ír egy könyvet, és hatalmas siker lesz, onnantól ő is híresség, és el lehet képzelni mennyivel többen néznének meg vele egy beszélgetést, mint előtte.

Kelgyo: nekem van némi szereplési vágyam. Különben nem is írnék nyilvános blogot. Egyszerűen önmagam kifejezése a külvilág felé is számomra fontos. Néha még magvas gondolataim is vannak (amik nyilván nekem fontosabbak, mint a külvilágnak).:)) De egy nyilvános tévés beszélgetést a hátam közepére sem kívánnék, ez igaz.

Én már jó ideje nem olvasok Nők Lapját. Legutoljára éppen egy swingeres cikken húztam fel magam. Úgy írtak róla, hogy fogalmuk sem volt róla mi az. Két párral beszélgettek, és az egyik klub vezetőjével és ennyi. Nem mondom, hogy menjen el klubba, de esetleg egy-két internetes fórum??? Vagy valami.
Szeretem a Magyar Narancsot, meg a Marie Claire-t. Különben könyveket, és netet olvasok. A blogolvasás is olvasás, és annyira valódi, ezért is szeretem.

2008.02.27. 16:07:40

Pudingocska: rossz érzésekkel kezdtelek olvasni, de mire végigolvastalak, megnyugodtam, mert látom, megértettél, és tudod, hogy kikről beszélek. :-)) A tévés szereplésvágy azért jóval vaskosabb, és exhibicionistább érzés, és könnyen elnyomhatja a tartalmi igényességet. Sokan bele is esnek ebbe.

Doris 2008.02.27. 16:36:51

Azért ha én elképzelem, hogy egy olyan típusú beszélgetősbe, amit pl. a Kepes András csinálgatott néha összehívnának pár emberkét, aztán egy jó irányítóval (mondjuk Andreával) elbeszélgetnének kapcsolatokról, anyaságról, útkeresésről, exhibicionizmusról, szexről, munkáról, alkotási kedvről, barátságról, könyvekről, zenékről....ebből lehetne tartalmilag igényes, felvállalható műsort készíteni.

2008.02.27. 19:31:38

Doris: ó, igen! Kepes. Igazad van. Szerinted mi, akik így gondoljuk, milyen arányban vagyunk? Szerintem "törpe minoritás". A konszolidált beszélgetéseknek messze nincs akkora kereslete, mint a Balázs-, meg a Mónika-botránysóknak. A jó szaftos pletykák! Az igen!

csibike · http://csibike.blogol.hu 2008.02.27. 20:17:00

Köszi :) Ha egyszer találkozunk, nagy puszit adok neked végre. Meg az a beszélgetés, tudod... :)
Nem vagyok tévébe való: Nincs szopós szám, az IQ-m is bőven 3 fölött van, nem vagyok szőke, nincs minden nap új pasim és még sorolhatnám. Oké, a mellem nagy :D
Egyébként ha lehetne arról szavazni, hogy pölö Szulák kivel beszélgessen, nem hiszem, hogy a ma trendi sztárok bekerülnének az első 50-be...

2008.02.27. 21:03:00

Csibike:
"Nem vagyok tévébe való: Nincs szopós szám, az IQ-m is bőven 3 fölött van, nem vagyok szőke, nincs minden nap új pasim és még sorolhatnám. Oké, a mellem nagy :D" Öreg hiba. Nem is leszel tévésztár!
Nem szokott fájni a hátad? Merthogy cininek fájt, és levágatott a ... szóval kivetetett a szlikonból... ;-))))))))))) Csak azt nem tudom, mi lesz, ha Fekete Pákónak a dereka kezd el fájni.... :-)))))))))))))))

Nextzone 2008.02.27. 22:20:40

Én is egy új blog olvasó emberpalánta vagyok! Mondjuk tényleg nem ártana 1 ilyen műsor, de amilyen világot élünk nem biztos, hogy főműsoridőbe tennék be ezt az új Szulák showt!

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.02.28. 06:39:05

Addig izélgettek, hogy a végén feldobom itt- ott a lehetőséget. Szerintem lehetne ebből jót összehozni szopós száj nélkül is. Ha én lennék....na, igen. A jó kis műsoraimmal megbuktatnék néhány kereskedelmi csatornát nyilván.
Egyébiránt Szulák átment az m1- hez. Ott azért szoktak a kereskedelmi adók szerint "ehetetlen" műsorokat csinálni.
Üdv Nextzone. Jó, hogy itt vagy. :-) Mindig örülök, mikor valaki így belép a beszélgetők közé. Ha meggondolom, hogy a napi stat 150 körül van, és ebből kb. 10 ember szólt eddig hozzám...nagyon fura érzés.

Nextzone 2008.02.28. 09:15:51

Én is eddig csak olvastam a blogodat, de erőt vettem és írtam!:)

Nextzone 2008.02.28. 09:59:35

Nincs blogom! Csak puszta olvasó vagyok, és így probálok felkészülni az élet nehézségeire!

movhu 2008.02.28. 11:38:17

Az a baj az értelmes beszélgetős műsorokkal, hogy csak a köztévén mehetne, mert kevesen nézik. Nem csak azért mert későn van, hanem mert az emberek nagy része el van a szopósszájú interjúkkal, a többi nem érdekli. De a köztévén ugyan legyen már. Hátha az új elnök(akit azt se tudunk ki lesz) ideje alatt majd kapunk.

csibike · http://csibike.blogol.hu 2008.02.28. 12:18:59

kelgyo: Lüke :D Nem azt mondtam, hogy tőgyeim vannak, teeee :D A feketepákóson nagyon röhögök, kolléganőim nem értik, mi ilyen vicces az éves beszámolónkon :D

2008.02.28. 13:21:18

Csibike: Jó'van no, nem tudhattam én így látatlanban, hogy valódi-e, vagy kitömött.... :-)))))))

2008.02.28. 13:56:11

Csibike: szóval munkaidőben... Ennyemá', micsoda dolog ez?

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.02.28. 14:23:21

Nextzone: Sajna, az én blogom nem készít fel az életre. Tőlem nemigen lehet tanulni, és jómagam sok vizsgán megbuktam. Én is tanuló vagyok leginkább. De élvezem. :-)

Nextzone 2008.02.28. 14:29:17

Több blogot olvasok, és ott vannak azért történetek!:D Részben én is az vagyok,mármint tanuló!


süti beállítások módosítása