Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

"Nincs még egy pillantás..."

2008.04.07. 06:38 - Doris, a komisz

Címkék: blog család gyerek szerelem gondolatok napló életzem


Mr. Darcy depressziós kicsit.
Vannak ilyen időszakai. Nehezen gyógyulnak a sebei.
Összetörtem a szívét (szemét, szarházi, komisz Doris).
Így hát tegnap írtam neki graffityt a bejárat elé, hogy mikor hazaér, elolvashassa, hogy hiányzott. Főztem puszipudingot is.
(Először női szeszélyt akartam, de nem volt lekvár. Aztán legényfogót, de a cukor is kevésnek bizonyult. Akkor kigondoltam egy almás pitét, de ahhoz sem volt minden. :-( Végül maradt a puding).

Most nekem kell meggyőznöm őt, hogy szeretem, és nem akarok elmenni.

Soha nem kértem senkit, hogy szeressen, és ha néha előfordult, hogy engem hagytak el, az arcom sem rezdült belé.
Elbújtam meghalni.
Hogy életemben tízszer mondtam- e férfinek, hogy szeretem- ezt nem tudom.
Hogy neki mondtam- e ennyiszer a tíz év alatt- nem tudom.
Nem azért, mert nem szerettem senkit, csak azért mert kimondani....az nagyon, nagyon, nagyon, nagyon, nagyon, nagyon nehéz.
Kemény gyáva csaj vagyok. Gyáva, hogy kimutassam az érzéseimet, mert  régen úgy gondoltam, hogy akkor sebezhető leszek,  megalázhatnak és kinevethetnek.  Aztán pedig "úgy maradtam". És ma már akkor is bezárkózom, ha senki nem akar bántani vagy kinevetni.
Mr. Darcy bizonyosan nem tenne ilyet.



Hát az élet most rákényszerít, hogy kibújjak a kis páncélomból, és bebizonyítsam neki, hogy szeretem. Még mielőtt elveszíteném.
Ez nem könnyű.
Jól meg lehet szokni ott bent.
Kényelmes kis börtön az ott- bezárva önmagadba.
Nehéz elhinni, hogy kint biztonságosabb.

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr30414605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ruszkibaka · http://ruszkibaka.blog.hu 2008.04.07. 07:38:55

becsüld meg Mr.Darcy-t..tanulj az én hibámból..mert rossz...nagyon rossz egyedül..én mindíg kimutattam az érzéseim az élettársaimnak..lehet azért hagytak el..a rendőrt én dobtam ki ugyan..de ha változott volna kicsit..életem végéig velem maradhatott volna..és megörökölt volna mindenem..de nem becsült meg..téged legalább megbecsül a párod..vigyázz rá..és szeresd nagyon-nagyon..

Elf 2008.04.07. 08:11:55

Nekem Cat ilyen. Én értem. Kivártam. Megnyílt. Ha megvan a bizalom, a feltétel nélküli szeretet, te is ki fogsz nyílni neki. Lassan, türelemmel. Kitartást nektek. Szurkolok.

Gilyankata · http://maezvagyok.blog.hu 2008.04.07. 09:07:23

Ha tényleg szereted, ne engedd el, fogd meg szorosan a kezét, és ne engedd el.

stali 2008.04.07. 10:09:48

Látogass el néha a freeblogra, nézd meg pl. junikot - van nála egy nagyon szép mondás, ajánlás, mineknevezzem: nyitott kézzel szeretni. Egyébként ő is most tanulja, hogyan legyen nyitott, miért kell elsőnek önmagát elfogadnia.

Délibáb 2008.04.07. 10:22:35

Miért most bizonytalanodott el? A blogod alapján épphogy most nem lenne oka erre...

Pont ez van velem is. Hogy tudom, hogy szeret, biztosabban tudom, mint bármi mást ebben az életben, és mégsem tudom kimondani. Nagy ólomgolyóvá változnak a szavak, és nem tudok megszólalni. És tudom, hogy ettől még tudja, hogy én is őt, nagyon, de azt is tudom, hogy néha igenis ki kell mondani. Mert én is szeretem hallani.
Ki tudja, lehet, hogy egyszer majd úgy ébredek fel, hogy nem fogok már félni semmitől.

Tyria · http://tyria.freeblog.hu 2008.04.07. 10:58:59

Azért ez nagyon érdekes. Szinte hihetetlen. Nekem, az előző generációnak. Más blogban is olvasni ilyesmiről. Mondhatnám "felfordult" a világ mára.
Úgy látom: amire a többségünk sosem vállalkozott volna annakidején, a mostaniak simán bevállalják. De amiről mi annakidején természetesen és örömmel beszéltünk, arról mára inkább hallgatnak, vagy kutyanehéz kinyögni , lehetőleg 5 évente egyszer, ha nagy gáz van. Sőt még elméleteket is gyártanak, hogy miért nem lehet gyakrabban mondani.
Valahogy így van, nem?

Elf 2008.04.07. 11:23:55

Szerintem ez nem korfüggő, hanem személyiség. Ha nagyon megsérültél, nehezebben mondod ki.

Angel · http://thefallenangelofthedeepness.blog.hu 2008.04.07. 12:01:59

Vannak sokan, akik kevésszer merik kimondani az érzéseiket, inkább takargatják, nehogy sebezhetőek legyenek.
Én is nehezen mondom ki, de ha egyszer kimondom, utána meg túl sokszor. Az sem jó, mert onnan meg táényleg olyan biztonság érzetet keltessz a másikban, hogy sebezhetővé válsz.
Szóval egyik sem jó.
Itt is meg kellene találni az aranyközép utat! :-)
Mr. Darcynak pedig most nincsen oka amiatt depressziósnak lennie, hogy menni akarsz. Én úgy érzem az írásaidból, hogy most értél igazán haza! :-)

cesztina68 · http://cesztina68.blogol.hu 2008.04.07. 12:20:57

Doris, szurkolok Nektek! Szerintem vagy annyira belevaló csaj, hogy ezt a problémát is megoldod! Szívből kívánom, hogy így legyen! :)

Impression · http://impression.freeblog.hu 2008.04.07. 12:44:50

Én is nagyon nehezen mondom ki... ha egyáltalán eljutok odaáig, hogy akit kedvelek, azt nem lüököm el magamtól azonnal... talán nem is gyávaság ez inkább, hanem félelem. Félelem attól, hogy megnyílsz, és a másik visszaél vele.

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.04.07. 13:42:23

Rb: Igyekszem megbecsülni. Lám, a teljes kitárulkozás TÉNYLEG veszélyes. Bár néha azt gondolom, vajon ha valaki visszaél a másik érzéseivel, az vajon annak megalázó, akit megbánt? Vagy saját magának?

Elf: 10 éve próbálkozik megszelídíteni. :-) Azért ez jó kis türelemjáték, nem igaz?

stali: Köszi, megtaláltam. És Téged is. :-)
Kata: TÉNYLEG.

Délibáb: Ez furcsa dolog ám. Az elvesztett bizalom néha váratlanul támad. Elindulnak benne a gondolatok, és belehajszolják a szomorúságba. Akkor is, ha egy órával előtte még jól volt. Nem vagyok kiszámítható, és megtapasztalta, mennyire törékenyek vagyunk így együtt. Talán soha nem fog igazán megbízni bennem. De azért igyekszem.
És tényleg úgy van, hogy az ember azt gondolja, hát biztos tudja, hogy szeretem, hisz vele vagyok- ez csak természetes...mégis szükségünk van rá, hogy halljuk. és rra is, hogy kimondjuk. megkönnyebbül tőle az ember.

Tyria: Nem tudom, így működik-e ez mindig. Sokmindent bevállalnak az embrek, és vannak, akik ezeket a szavakat is könnyedén használják- ma ennek mondják, holnap annak. És vannak, akik most sem vállanak be többet, mint Te, és nehezen is beszélnek az érzéseikről.
És bizony az előző generációban is volt példa mindkettőre.

Angel: Egyrészt azért sem jó túl sokszor, amiért te mondod, másrészt pedig azért "elkoptatni" sem érdemes. Egyébként a biztonságról: a kapcsolat egy idő után már nem lehet "játszma". Pölö ha nekem azt kellene tudatosan figyelnem, hogy a férjem nehogy túlságos érzelmi biztonságban legyen...hát az gáz. Ha az életünk összekötjük, akkor teljes biztonságot kellene teremteni egymásnak (érzelmileg is). nahát ehhez nem értek én.

Cesz: Köcce, igyekszem.

Impression: Úgy látom, teljesen érted, amit akartam mondani.
De nézd csak végig a kommenteket....túl sokan vagyunk. És még az a sok ember, aki csak bejön, olvas, aztán magában morfondírozik...sokan vagyunk. Elvadult világ.

Elf 2008.04.07. 16:12:58

Türelem rózsát terem. Meg vallomást :DDD


süti beállítások módosítása