Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Vágy és vezeklés

2008.04.19. 10:07 - Doris, a komisz

Címkék: film könyv szórakozás gondolatok napló



"Ha beleesem, kimentesz?"














         "Szeretlek. Várlak. Gyere vissza!"













"Megtalállak.
Szeretlek.
Elveszlek.
És szégyen nélkül fogok élni. "





"A boldogság egy kaptafára készül, ugyanazon alapanyagokból, míg a boldogtalanság egyedi,szerteágazó, izgalmas."

A Vágy és vezeklés egy olyan film, amely már az első percben megérezteti, mire számíthatsz.
Semmi jóra...:-(
Ködös, szomorú...érzed, hogy valami nagy fájdalom lesz itt még ma.
És hiába oldódik fel a végén egy viszonylagos happy end- del, azért az író Briony bőrébe bújva elmeséli, hogy a történet maga a valóság. Ettől még megrázóbb.

Az ő vezeklése ez a történet egy szörnyű bűnért, amit elkövetett a nővére és annak szerelme ellen.
Az élet nem adott boldog véget, ahogy a regény, illetve a film (
mert az élet ritkán ad olyat).
Az élet csak a boldogtalanságot adta, a vágyakozást, szenvedést, majd a halált.

 

Gyönyörűen meg van csinálva (egyre jobban szeretem Joe Wright filmjeit- még a Büszkeség és balítélet is az övé). Érzékeny, kifinomult...remek.

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr46432405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ruszkibaka · http://ruszkibaka.blog.hu 2008.04.19. 11:46:33

na,ezért útálok én minden amerikai filmet..és veszekszem a zsaruval,hogy felesleges megnézni..mind ugyanarról szól..naponta 3000 film készül hollywoodban..úgy gyártják,mint a wc-papírt..igénytelen mind.semmirevaló..bezzeg a magyar filmeket nagyon szeretem..és az európai-ázsiai filmeket..mindegy..csak ne amerikai legyen..attól behányok""...

Doris 2008.04.19. 12:14:47

Mi van? Miről beszélsz? A post éppen arról szól, hogy egy rendkívül igényes film a Vágy és vezeklés. Olvass kérlek, és gondolkozz! Azt meg még mindig nem értem, hogy akkor most miért is utálod az amerikai filmeket? Egyébiránt angol- francia kooprodukció.

2008.04.19. 12:44:37

Doris: őszintén szólva nekem sem állt össze igazán ez a kép a filmről. Engem sem ragadott meg. Mindamellett, hogy amit írtál, biztosan kiválthatja a nézők egy részéből. Azt azért hozzá kell tenni, hogy nem az amerikai film ellen berzenkedem, ott a számomra elsöpröen jó amerikai mű, a Ryan közlegény megmentése. Nekem az jobban bejött. Vagy a Tizenkét majom.

pokbibi · http://pokbibi.blog.hu 2008.04.19. 13:56:16

Holt költők társasága?hm?nem hinném hogy pl ez is igénytelen,semmitmondó és tucatfilm lenne.én hetekig a hatása alatt bírok lenni...
azt osztom hogy pl a zimbes-zombis filmek semmitmondóak.de nem is az a céljuk,hogy hú de elgondolkodjon rajta az ember.szórakoztat.már akit.én pl kimondottan szeretek "B"kategóriás szarokon röhögni.kinek hogy...

Doris 2008.04.19. 15:21:57

Kelgyo: A véleményeddel nem vitatkozom, mert nem muszáj, hogy mindenkinek tetsszen- nyilván ez beállítottság kérdése. A felcsattanásom mindössze annak szólt, hogy egy 100%- osan félreértett dologra jött ez a becsmérlő komment. Baka el sem olvasta szerintem aposztot, úgy reagált rá. Hogy jön ide Hollyvood meg a wc papír? Ha neked nem tetszett túlságosan, az megint más, nyilván láttad, azért alkotsz véleményt. Na. Érted, mi a bajom?

Mindhárom film nagyon jó, amit említetek. És van még egy nagy rakás Ámerikából, ami jó.

Doris 2008.04.19. 15:26:23

pokbibi: Szóval szeretsz olyanokon röhögni???
Te igénytelen fuj fuj fuj! :-)

pokbibi · http://pokbibi.blog.hu 2008.04.19. 16:11:11

zimbes-zombison nem naon lehet mást.kedvencem amikor a zombi-néni kimászik a sírból,hogy a buta,ámde nagyon dekoratív mellékszereplő hölgyet jól megrémítse,és a néni hajában hajcsavaró van,und kés áll ki a hátából.ezek szerint hajcsavaróstul és késestül temették el.
meg amikor csák norrisz elérzékenyül.na az is frenetikus.én nem is értem hogy nem lehet ezeket értékelni.:D
igénytelen vagyok no.evvan. ;)

2008.04.19. 16:20:23

Doris: tudom, észre vettem. Egyébként azt hiszem, újra kéne látnom, valószínűleg hangulat kérdése is.

hohohó 2008.04.19. 16:55:29

Én meg a szeretem a szuperzsarut terensz hillel, mert elgondolkodtat, hogy a felesége a végén mi a francért festette be vörösre a haját, közben meg a férje(terenszhill) olyan, de olyan kunsztokat tudott,(de csak ha nem lát vörös színt!) hogy még a sokat megélt idősebb járőrtársa(pedig ő sok mindent látott az utcán) is csak csodálkozott.
Szóval a mai napig nem értem.
Ha valaki más is látta a filmet segítsen már ebben a dologban.
Előre is köszi.

Doris 2008.04.19. 17:39:33

Pokbibi: Csák Norisz visz mindent :-) Az megvan, hogy a gyerekek (ugye) Superman- es pizsiben alszanak. Szerinted Superman milyet hord?

kelgyo: Leginkább hangulat bizonyosan. Nekem a 30- as évek, a szerelmi történetek, a boldogtalanság feldolgozása mindig bejön. A legtöbb ilyen filmes postom ilyeneket hoz. Hanem ma délután ez a Parfüm...ajajajjj, ebből is már agyalok. Basszus, annyi jó film van!

hohohó: Hogy most akkor mi van? Hogy kinek a micsodája?

pokbibi · http://pokbibi.blog.hu 2008.04.19. 17:49:57

csák norriszosat természetesen.mert a lepörgőrugása felejthetetlen.
a Parfüm az nekem is...
bár mondjuk én ilyen ostoba szájönszfiksönöket szeressem a leginkább.meg a sorozatgyilkosos-darabolósokat.és nagyon tudom élvezni a bugyuta,semmitmondó akciófilmeket is,kirakatbaba jellegű főhősbácsikkal.meg minden olyat amiben vicent cassel van.
azé festette a haját vörösre a néni,hogy "normális"legyen a kedves férje.nem?csak kérdezem..meg gondolom..de nem tudom.
amit legutóbb rongyosra bámultam,az a Blueberry.ha vkinek mond vmit.kicsit elvont.ja mer az elvont filmeket is:)


süti beállítások módosítása