Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Ovis

2008.04.26. 12:31 - Doris, a komisz

Címkék: blog gyerek gondolatok iskola életem önismeret

RadioAktív Doris kitett magáért, bezony ám!
Óvodaszépítés egész délelőtt, trallalaaaa....

Vagyis hajnalban keltem, zserbót sütöttem, aztán kerítést festettem, aztán fajátékokat is, szóval belehúztam rendesen a közmunkába, és a társadalmi "tegyükodamagunkat"- ba.

Kérdéseim, melyek ezenközben felmerültek:

- Vajon mennyire hatékony a zománcfesték tapadása, amennyiben homokra, penészre, rozsdára, légyre kenjük?
- Hogyan lehetséges az, hogy a legpompásabb tuti diétás ételek receptjeit a legducibb nők ismerik?
- Vajon tetszeni fog- e Nemgondosanyuka Doris seteménye, amit majd ebéd után fogyasztanak el, amikor én már nem vagyok ott?
- Vajon a festékre vagyok allergiásabb, vagy a gumikesztyűre, avagy a testemet elborító viszkető foltok még mindig a körömzselének tudhatók be?
- Vajon latba esik- e a mai délelőtt jövő héten, mikor végre leülnek velem az óvónénik, hogy megtudjam, mi a fene rendellenes van Picikével?

Amúgy pedig ovi szépséges, én sikeresen el bírtam némulni úgy 3 órára, ami nagyon jó volt arra, hogy szépen átgondoljam Provokátor által megjelölt weboldal kérdéseire a válaszaimat. :-)

manhertz.com/celkituzes/ingyenes_celkituzo_tanfolyam.htm

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr29442989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pudingocska · http://pudingocska.com 2008.04.26. 14:50:08

csak gondoltam szólok, hogy a mokkék visszajöttek ám!

proaktiv · http://proaktiv.blog.hu 2008.04.26. 17:10:17

Doris,

Mire jutottál Célkitüzésileg?! ;)

Provokátor

ui.: a fentebbi linket szándékosan nem élőlinként copyztad ide?

2008.04.26. 20:36:29

- Vajon mennyire hatékony a zománcfesték tapadása, amennyiben homokra, penészre, rozsdára, légyre kenjük?

Abszolute! Tökéletesen konzerválja ott ezeket a díszeket. ;-))))))))

- Hogyan lehetséges az, hogy a legpompásabb tuti diétás ételek receptjeit a legducibb nők ismerik?

Egyszerű: a kóstolás az igazi próba. Kóstolgatva jutnak el a profizmusig, és a diciságig is. :-)))))))))

- Vajon tetszeni fog- e Nemgondosanyuka Doris seteménye, amit majd ebéd után fogyasztanak el, amikor én már nem vagyok ott?

Hát, ha én ott leszek,akkor tuiti, hogy nekem ízleni fog, mert imádom a zserbót. Ahogy az egy ducitól elvárható. :-))))))

- Vajon a festékre vagyok allergiásabb, vagy a gumikesztyűre, avagy a testemet elborító viszkető foltok még mindig a körömzselének tudhatók be?

Szerintem a gumira vagy allergiás.... ;-))))))) Én is az avgyok. Tompítja az ingereket....

- Vajon latba esik- e a mai délelőtt jövő héten, mikor végre leülnek velem az óvónénik, hogy megtudjam, mi a fene rendellenes van Picikével?

Nana! Korrumpálunk, kérem, korrumpálunk? ;-)))))))

(Kielégítők a válaszaim?)

Doris 2008.04.26. 21:31:15

pudingocska: Láttam Mókutyékat...most vagy nem hiszem el, vagy nagyon utálom őket, ha tényleg Nepálban mókutykottak 6 egész napon át :-)

proaktiv: Csak így tudok linkelni :-(
Próbáltam már úgy, hogy szövegre kattintva jöjjön be, de sajna még nem jöttem rá, hogyan kell...ahogyan a zenelejátszóra sem...:-(
A célokat illetően inkább gondolkoztam, aztán itthon írkáltam...tudod, úgy az egészen filóztam...hasonlót csináltunk, mikor még hálózatépítettem, de ez annál sokkal komolyabb. Holnap szerintem lesz időm jobban elmélyülni benne.

Doris 2008.04.26. 21:37:03

Kelgyo: Nagggyon jól megfeleltél...amúgy ezen is gondolkodtam délelőtt, hogy vajon mennyire van benne ebben a buzgólkodásban az a bizonyos beszélgetés, ami rám vár? Igen, ha őszinte vagyok magamhoz, meg kell mondjam, erősen benne van...mert megfordult a fejemben, hogy egy kicsit lehet, hogy nem is Picikét tartják antiszocnak, hanem engem...már erre is gondoltam. Csak engem nem lehet pszichológushoz küldeni...még azt is félve mondják el, ha a gyerekkel van bajuk. Pedig nem vagyok egy ááálat (az vagy Budy, az vagy- Macskafogó!)

vallalkozasiotletek.com · http://vallalkozasiotletek.com/ 2008.04.26. 21:43:11

Doris,

Tudod volt néhányszor AHAAA érzésem miközben csináltam, és ahányszor újra belemásom magam, újabb ás újabb izek jönnek elő. Kiváncs lennék te hogy vagy vele, és egyáltalán, hogy viszonyulsz hozzá.

Provokátor


süti beállítások módosítása