Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Született feleségek

2008.04.26. 06:40 - Doris, a komisz

Címkék: blog film család gondolatok életem



Nem vagyok nagy sorozatnéző...de ezt szeretem. Olyan igazi női karakterek....és azok az aprócska összefoglalók a végén mindig adnak valamit, amin elgondolkodhat egy igazi nőci. :-)

Mindig el szoktam mélázni azon, vajon az 5 nő közül kire "hajazok" leginkább. Arra jutottam, leginkább Suzanne és Lynette "keveréke" vagyok.
De most nagy bajba kerültem.
Suzanne retteg az öregedéstől, a menopausa lehetősége pánikot okozott nála.
Én igazán nem félek ettől. Nem rázott meg a 30. születésnapom sem, nem aggaszt, hogy közel a 40. Sokkal többet kapok az évek múlásával, mint amennyit elveszítek.


Lynette viszont beteg. Nagyon.
Ez rossz ómen. :-(
Mert attól a betegségtől én is félek. Sokkal jobban, mint az öregségtől, csalódástól, sikertelenségtől...néha úgy érzem, egészen közel van hozzám. Nem akarom, de mégis folyton gondolok rá.

Nincs pókfóbiám, tisztaságmániám, klausztrofóbiám (na jó, az úgy enyhe változatban)....én attól rettegek, hogy a testemben egy szörnyeteget növesztek egyszer, ami aztán kínok kínjával elevenen fal föl...grrrr

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr35442614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Impression · http://impression.freeblog.hu 2008.04.26. 09:35:04

Hát én még ezt sem nézem....:-S
Teljesen antiszociális vagyok...:-) Nagyon ritkán nézek tévét, akkor is inkább híreket, és a mindenféle ismeretterj., term. adókat....
A Tv öl, butít, és nyomorba dönt... mondjuk ez arra vonatkozik, aki éjjel-nappal válogatás nélkül...

ruszkibaka · http://ruszkibaka.blog.hu 2008.04.26. 14:43:54

hát ebben most egyetértünk..amellett,hogy nem bírom az amerikai filmeket..ez nekem is a -vészhelyzet mellett-a kedvenc sorozatom..nagyszerü..jól sikerült..ilyeneket mindíg megnéznék,ha készítenének..a betegség meg nem asszerint jön,hogy gondolunk-e rá,vagy várjuk..lecsap..váratlanúl..

2008.04.26. 20:30:24

Nem nézem, így nem tudlak összerakni kettejükből. :-(((((((
"Mert attól a betegségtől én is félek." Ne azt hangoztasd, hogy félsz tőle, hanem azt, hogy sohasem kapod meg. Pozitív gondolkodás mentett már meg életeket. Nálad is így lesz. :-))))))))))))))))))

mckoy 2008.04.26. 20:55:46

óó Doris! a menpoausa kényes kérdés.
én sem foglalkoztam vele, aztán amint közeledik, sőt vannak tünetei.. olyan mintha kevesebb lennék..bár lehet ez ökörség..:)
a másik dolog.. én inkább az Alzheimert választanám.mindegy csak ne fájjon..

Doris 2008.04.26. 21:15:50

kelgyo: TUDOM!!! Elolvastam a Titok- ot (vagy hogy a fenébe kell írni ezt így?). Nagyon- nagyon nehéz a jóra gondolni...koncentrálsz az egészségre pölö, és beúszik a fejedbe a félelem. Amit Proaktiv küldött át, az jobban segít összpontosítani- azt mondja, írd le, rajzold le, mondd el százszor naponta, és úgy tudod programozni az agyad...mióta foglalkozom ilyenekkel, rájöttem, mennyi negatív gondolat dolgozik bennem. Például ez a félelem is a ráktól.

mckoy: Nem tudom...nem tudom, milyen lesz. Az biztos, hogy minden nyűgjével együtt a nő- ségnek fontos része. Egyelőre nem tartok tőle, aztán majd kiderül....azért jegyeztem meg, mert EBBEN nem hasonlítok S- ra...csak nevettem az idétlenkedését, pedig ő halálosan összeomlott- jellemző, hogy végül kiderült, nem menopausa, hanem terhesség :-)

2008.04.26. 21:19:28

Doris: a szemléletet írtam le, nem a technikát. :-))))))))))) Ha a szemlélet hiányzik, nem tudjuk hitelesen alkalmazni sem a hozzátartozó eljárásokat.

Gilyankata · http://maezvagyok.blog.hu 2008.04.28. 13:46:05

Ez a film nekem is a kedvencem, bár nem nézem rendszeresen, de amikor rákatintok és ez megy akkor nézem.
Doris szerintem nem kéne annyit problémázz, igenis jó nő vagy, és ha ezt egy vetélytárs( egy másik nő) mondja elhiheted.
különben semmi okom hizelegni neked, csak egyszerüen kedvellek azért ami vagy.

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.04.29. 05:48:01

Puci puci, Kata, kedves vagy. A filmed még folyamatban, a srác elszúrta, a Parfümöt vette fel helyette, most újra csináltatom vele az egészet. Hö, most van kettő a Parfümből. Amint kész, amit kértél, küldöm.

Gilyankata · http://maezvagyok.blog.hu 2008.04.29. 13:23:31

Drága Doris, elküldheted azt is, különben pont akartam szólni, hogy ma vettem meg a Parfümöt és a Gésa is megvan.
Az a bajom csak, hogy mostanság nagyon el vagyok foglalva, alig tudom olvasgatni amit írsz, mert azért te látom pörögsz, na de lesz még másképp is. Legfeljebb majd írok egy levelet, úgy is már rég készülök
pusz
ja és Csernust befejeztem, úgy hogy jöhet Gergő, csak legyen rá időm

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.04.29. 13:49:07

Én is csak hajnalban tudok ám leülni, meg napközben néhány percre.
Látod,a Gergőre sincs időm(van is miatta lelkifurdalásom).
Levél jöhet, amúgy meg dolgozás ezerrel. :-)


süti beállítások módosítása