Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Orgonavirág

2008.04.30. 21:42 - Doris, a komisz

Címkék: blog siker életem önismeret

Ma orgonavirág vagyok.

10 órát dolgoztam.
5 nőt tettem boldoggá. Ettől én is boldog vagyok.

4 napig ketten vagyunk mr. Darcyval.  Köszönet érte a szüleimnek.

Ma orgonavirág vagyok.

A fejem kavarog.
5 nő osztotta meg velem az érzéseit. Teli vagyok élményekkel, amikből újabb és újabb posztok születhetnek.
Hasznos tagja voltam a társadalomnak és a családomnak.

Ittam egy sört és elszívtam 2 cigit. Közben a tücsköket hallgattam a teraszon és zümmögött bennem a sok gondolat, amit kaptam tőlük- egyszerű és bonyolult nőktől.
Szeretem őket.

Kaptam választ az unokatesómtól. Azt mondja, nem akart tolakodni, de vágyik rám.
Vágyik a családjára, kéri, hogy írjak. Emlékszik mindenre: a Hofi paródiáimra, amit az emeletes ágy tövében adtam elő neki, a közös nyaralásainkra- mindenre, ami összeköt minket.
Köszönet érte.

Ma orgonavirág vagyok.

Kaptam választ az első szerelmemtől. Neki is vannak emlékei- sok- sok emléke.

Ma orgonavirág vagyok.

Nyomot hagyok emberekben, évek telnek el, és emlékeznek az arcomra, a hangomra, az érintésemre...

Ma orgonavirág vagyok.

Csillog a körmöm, tűsarkút húzok, táncolok, flörtölök, fürdök az emberekben, az Életben, járom az utam, vadul vagy szelíden....

Köszönet, hogy itt vagyok, Nektek is, hogy vagytok nekem, hogy egyáltalán idetaláltam, ahol leírhatom a gondolataim...

Vagyok, aki vagyok.
Egyszerű és bonyolult, félős és bátor...egy tűsarkon billegő, nagyon magas, zeneőrült, komolytalan...haj... haj de ki? De ki?

Ma orgonavirág vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr37449207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

chanson 2008.04.30. 23:09:29

Hmm... ezt olyan jó volt olvasni:-)
Tudod, azt birom, hogy annyira tudsz elégedett lenni, és jól érezni magad... én meg ha hasonló érzések is vannak bennem, csak futok, és menekülök, de nem is tudom, mi elől, és hová... talán csak saját magammal van bajom, ha magamra megtalálnám a választ, minden rendben lenne:-)

2008.05.01. 00:54:16

Ez igen! Csatlakozom. Szeretem az orgonavirág illatát. Nála csak a gyöngyvirágét szeretem jobban - de az már tényleg a leg-leg-leg. :-)))))))))))))))) Úgyhogy csak illatozzál szépen, hozz örömet, flörtölj, írjál, húzz körmöket, tűsarkat, és neccet, hagyj csillagport a szíveken, tégy boldoggá sok-sok embert. De ... azt az öt nőt ... khm ... igazán meghagyhattad volna nekünk, fiúknak... ;-)))))))))))))))))))) Nem?

2008.05.01. 00:56:22

Ja, és mi sem lennénk neked, ha Te nem lennél nekünk. :-))))))))))))))))))))) Ez van.

Nózi 2008.05.01. 01:05:00

Nagyon tettszik ahogyan írsz, és ahogy felfogod az életet. Bátyámon keresztül jutottam el hozzád és követem is életed minden apró örömét és minden változást. Szeretem ahogyan a gyerekeidről írsz (szakmám a gyerekek és én is így gondolom ahogyan te), bár még valahol én is gyerek vagyok, mint szerintem a legtöbb ember, aki nem fáradt bele a mindennapokba!
Ahogyan olvasom, sok embert boldoggá teszel a gondolataiddal. Csak így tovább... én követlek!:D

stali 2008.05.01. 05:12:32

Ja, és táncolni is nagyon szeretek! Kelgyo szerint nem neked kellett volna az 5 nőt boldoggá tenned. De ha ez Neked sikerült?!? Ezért járok ide, holott képtelen vagyok belinkelni a blogod hozzám, tehát Tyrián át jutok el, de nagyon rendszeresen. Mert azt én sem tudom, ki vagy és milyen, de azt igen, hogy sokat és mélyen tudsz az emberről, magad is emberből vagy és érzem, amit nem fogok ide leírni. Gondolataid, mindennapjaid, a gyerekeid, a társadhoz való kapcsolatod, a munkád és az ott szerzett élmények (néha borzasztó lehet, egy-egy negatív kisugárzóval), az egész személyiséged engem megfogott és örülök, hogy nem zavarsz el innen. Olyasmi lehetsz, mint mi voltunk: józan, szerető, másikra figyelő ember, aki nem megváltani akarja a hozzá fordulót, csak megadni neki azt, ami abban a percben annak a legfontosabb. Mentálhygiénés központ - így jellemeztem hajdan magunkat.

Elf 2008.05.01. 06:21:25

Örülök neked. Örülök az örömödnek. Jókedvre derít. Szép tavaszt neked :)

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.05.01. 08:50:28

Köszönöm. Őszintén szólva, ma azt gondoltam, törlöm ezt a posztot, mert ez olyan röpködős, meg gyerekes, meg minden ilyesmi...dehát mostmár nem fogom. Jó ez itt, ahogy van. :-)
Amit meg írtok, az olyan kis léleksimogatós (Csibi után szabadon). Szóval nagyon jól esik, és köszönöm.

Gilyankata · http://maezvagyok.blog.hu 2008.05.01. 18:10:06

Legyen még sok ilyen napod. Az orgona illat az jó, de nekem is a gyöngyvirág a kedvencem. Már ami az illatot illeti

2008.05.01. 18:42:28

Kata: bebeeeee, de nekem nem ugyanaz a gyöngyvirág a kedvencem, amelyik nekeeeed.... Bebeeeeeee. :-))))))))))))))))


süti beállítások módosítása