Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

.

2008.05.12. 06:44 - Doris, a komisz

Címkék: közélet kultúra gondolatok életem önismeret


Nahát újra csak láthatjuk, hogy kedves kis országunk ismét kiírta magát a margóra.
Szlovákiában januártól bent van az euro. Megcsinálták a reformokat, ömlik be hozzájuk a pénz, nincs már elég munkaerő, hogy elvégezzék a feladatokat, az infláció pedig 3% alá esett.

Ezzel szemben mi még mindig csak toporgunk...vagy hát lehet, hogy már tolatunk....de hova?
Már az irányt sem látni.
Nem látni semmit.

Nem szeretek itt.

Két dolog van, aminek örülök, mikor arra gondolok, hogy magyarnak születtem.
Az egyik, hogy beszélhetem ezt a nyelvet.
A másik, hogy mikor Sebestyén Mártát hallgatom, vagy Bíró Gergőt, ahogy a kedvenc dalomat énekli...hát olyankor mindig annyira kell sírnom....Na igen. Ehhez jó magyarhoz méltóan értek.
Sírni azt nagyon tudunk.

www.youtube.com/watch

Ps: Itt ülök 10 perce, és nem tudok címet adni. Mi a fene címe lehet egy ilyen posztnak? Sötétség. Vagy Köd. Vagy nem tudom.

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr76464536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ruszkibaka · http://ruszkibaka.blog.hu 2008.05.12. 06:58:52

mégha nem is szeretem,büszkén magyar vagyok! ez jó címnek?

Elf 2008.05.12. 07:41:33

Esetleg "Keresem az utam"?
Amúgy valahogy így vagyok vele én is. Ha elutazom, honvágyam van, de az emberek teljesen tönkretették ezt az országot. Nem hiszem el, hogy nincs kiút, csak nem így. De hogy hogy, azt sajnos én nem tudom megmondani. Erre lennének a szakemberek, nem?

Nyica · https://tarkabarka.blog.hu/ 2008.05.12. 09:01:39

Nem kell mindig cím, én már rájöttem. Egyébként jobb helyre is születhettem volna....

óvatos_duhaj 2008.05.12. 09:20:39

Nyugi. Szerintem még nem vagyunk a mélyponton. Még bőven van idő és hely a spirál aljáig. Akkor meg minek parázni? :)
Másrészt pedig a média is felfújja a dolgokat. Ha van egy kis időd, nézegesd ezt az oldalt: www.csakjohirek.hu/ mondjuk most épp nem volt hajlandó megnyílni előttem...

Ja, egyik kedvencem, Anthony de Mello: "Ha meg tudod oldani a problémát, nem éri meg aggódni miatta. Ha nem tudod megoldani, akkor az aggódás sem segít."

Treen · http://dontworry.freeblog.hu/ 2008.05.12. 09:28:54

Doris: Címnek lehetne: "A mai M.O. gondjai" vagy egy másik változat: "Miért tartunk itt, ahol nem kéne?"

óvatos_duhaj: Hm... mien optimista vagy! :) Jó neked. :)
Ja kis off: láttalak a cukiság blogon a dumbo patekhoz kommenteztél. :)))

pazzo · http://pazzo.freeblog.hu 2008.05.12. 15:43:11

Lehet,szomszédoknál nem volt népszavazás a reformokról.Vagy egész egyszerüen,az egyik oldal szót ért a másikkal.Azt hiszem,ez a valószínübb.÷)
Lehetne a cím: Eu-rom

Doris 2008.05.12. 17:30:49

Szavazásra bocsátottam a címjavaslatokat, és 1:1 arányban pazzo javaslatát fogadtam el. A szavazás nem volt egyhangú- néha tartózkodtam. Végül a büntetés kényszerítő ereje hatott rám (50 rúgó, ha nem szavazok), így sikerült állást foglalnom.
Tehát, ha eszembe jutott volna, akkor az Eu- rom címet adtam volna a cikkemnek.

proaktiv · http://proaktiv.blog.hu/ 2008.05.12. 18:01:14

Doris,

Ha a magyar attitűdöt akarjuk szemléltetni akkor a cím:
Add már Uram az esőt, meg mindent!

Viszont ha személyesen akarunk kitörni szerintem ez a lényeg, akkor a cím:
A felhők felett mindig kék az ég!
Bár tudnám kitől olvastam, de most is az jut eszembe: „kevés dolog van amit felülről kell kezdeni egyik ilyen a gödörásás”, nekünk ez már megy, de tartok tőle ha mi nem változunk akkor nem gödör hanem sír lesz a vége.
Miért pont a gazdaság lenne az, amit nem alulról kellene kezdeni építeni? Nem kibúvókat, kifogásokat keresni!

A saját magáért felelőséget nem vállaló ember, aki mutogat, mindenkit okol, a kormányt az időjárást, a szomszédot!

Könyörgöm, emeljük fel végre a fejünket, és arra használjuk, amire való, meg két kezünket!

És mi előre jutunk, ha minél több ilyen példát látunk egyre ragadósabb lesz és az ország is előre jut!

Provokátor

2008.05.12. 21:28:55

Én ajánlok címet: "Röhög rajtunk a világ". Ezt a népszavazás utáni első normális elemzésben hallottam. Képesek vagyunk 300 forintért elátkozni a reformot. De most már örülhetnek a maródik: megint tele van velük az orvosi váró, mert most már fusssssa.....

2008.05.12. 21:34:52

Ja, és a sok hülye fasz meg picsa megint ingyen lébecolhat 10 évig az egyetemen, főiskolán. De jó! És mindezt a mi pénzünkön. De jó!
Éjjjen, éjjen, éjjen! Mondtam én mindig, hogy a népszavazás méltó ünneplése volt Rákosi apánk szülinapjának (merthogy pont akkor volt).

2008.05.12. 21:37:16

Még valamit: én azért egy kicsit szeretk itt, mert itt vagy Te, meg még sokan mások, akik hasonlóan gondoljuk, csak még nem látszik eléggé.... De lesz ez még így se....

csibike · http://csibike.blogol.hu 2008.05.12. 21:52:04

Szerintem gödörben van az ország, és nem felfelé mászik, szóval, kifelé, hanem lefelé, de legjobb esetben is oldalra ás...
Mondjuk, engem legkevésbé az euró benemvezetése zavar :)

hohohó 2008.05.13. 11:31:04

Egy tál lencséért fent is, lent is....

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.05.13. 15:12:43

Provokátor: Ez jó: nem gödör, hanem sír....igen. És a gazdasági elemzések során, mikor a helyezéseket osztják, nekünk már csak posztumusz jut. :-(

kelgyo: Na ez meg a másik szuper....annyira fáj a sok léhűtőnek a tandíj...csesszék meg, a jó tanulónak nem kell fizetni- megmondták. Vajon kik ágálnak ellene? Mármint a tandíj ellen.

csibi: Letojom az eurót, az viszont egy jelzés a gazdaság helyzetéről. Ha törölnek a listáról, az nem jót jelent, ha bevezetik, az jót jelent. Szóval ahol lesz, az életképes gazdaság, ahol meg nem...az felejtős Európának is.
Kuka.
Minket már kukáznak. Lassan a fedőt is magunkra húzhatjuk.

hohohó: Ezt nem nagyon értem.

hohohó 2008.05.13. 17:58:11

Doris:-bibliai történet az éhes Ézsaiásé, aki egy tál lencséért adta el elsőszülöttségi jogát.

2008.05.13. 20:18:29

Jáhhááájjjj! Hohohó: gyanítom, hogy Doris nem így értette a kérdést. Azt én is megkérdezem: miért fent is, lent is? Nem a kedves "nép" adta el magát 300 forintért? A kormány (fent???) kinek adta el magát? Szerintem inkább vásárra vitte a bőrét, és elbaszott egy koalíciót, meg cserbenhagyott egy reformot. Hol itt a tál lencse fent?

2008.05.13. 20:20:35

Doris: remélem, jól értettelek. Ha nem, akkor bocs...... :-((((

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.05.14. 09:10:02

kelgyo: Nem, sajna tényleg nem tudtam. Valami ilyesmit sejtettem az értelmezésből, de pontosan nem.
www.or-zse.hu/dvar/toldot-asztalos2006.htm
Így már okés.
Egyébiránt egy tál lencse lent és fent.....ez is megérne egy vitát. mert nem adja- e el lent is a jogait akár sok ember egy tál lencséért. ha már az egészségügynél tartunk. A reform része volt az is- ha átmenetileg is, de sok pénzt vihetett volna az egészségügybe. Más dolog, hogy ami van, azt sem jól osztják be. De tudjuk, hogy az országnak több az adóssága, mint ami normális. Most azt a pénzt elő kell teremteni máshonnét. Mindezt megszavazták a "csakazértis"- ért, meg az "oldjátok meg, ahogy akarjátok"- ért, meg a "szarok bele, mi lesz eztán, de most nem fizetek juszt se"- ért.
Lássuk be, az emberek többsége nem akar felelősséget vállalni az országért. Szar minden, de beleszarok én is.
MOST legyen jó, vagy ha lehet, még jobb. Holnap meg majd leváltjuk őket, aztán lesz valami. Legfeljebb tüntetünk egyet.

hohohó 2008.05.14. 09:19:07

Kelgyo: Nem csak a népszavazásra gondolok(ami pont egy akkora baromság volt mint az eredménye).
DE GyF-ék Ov-ék 2006 óta sírnak, hogy lepusztult az ország, GyF-ék szerint gyökeres reformok kellenek.
OV-ék népszavaztatnak(na itt adták el a lehetőséget a pillanatnyi sikerért).
Népszavazás eredménye-->GyF-ék bejelentik: nyugdíjemelés, további támogatás a rászorulóknak(megjegyzem lassan akik az ilyen támogatásokat finanszírozzák, lassan jobban rászorulnak mint a támogatottak).
Hát ők is eladták.
Meg az igennel szavazók is.
Én erre gondoltam.
Szlovák szomszédunknál 2 éve éhséglázadások voltak.
MÉGIS végigcsinálták Dzurindáék. 8 év alatt. Nem az 1 ciklusban gondolkodtak.
A mélymagyar nemzeti gőggel lenézett Románia is meg fogja csinálni.
Ami számít szerintem, hogy a szlovákok nem a magyarokhoz mérik magukat, hanem saját magukhoz.Meg a románok se.
Mi meg folyton a szomszédot méregetjük.
Na elég az észosztásnak tűnő véleményemből, abbahagyom.
De akkor is eladjuk a lehetőséget a pillanatnyi előnyökért.

2008.05.14. 11:12:08

Hohohó: sajna a népszerűtlen intézkedések elmulasztása a szav azatokért nagy hiba. Ezt kúrta el nagyon Fletó. Ezt a böszmeséget! Most mi is mondhatjuk.
A szlovák példa igen erős, de működik. Dehát nézd meg, mit eredményezett a Bokros-csomag is. Az tulajdonképpen olyasmi volt, mint a szlovák terv, csak jóval szolídabb, mert akkor még nem kellett uniós követelésekkel számolni - mégis belebukott a kormány, mert a populista FIDESZ elhitette a demagóg választóival (a jelzőpár megfordítva is igaz), hogy el lehet kerülni a megszorításokat. Hát, kérem alássan nem lehet! És ha netán megint a FIDESZ arat (amire bizony van esély), akkor megnézhetjük magunkat uniós körökben meg egyáltalán... Főleg, ha sikerül előrehozott választásokat kiíratni, mert akkor meglesz a 2/3-os többségük, hacsak a választók észen nem járnak, és az mindent elsöpör. Legfőképp az alkotmányt, és vele együtt az amúgy is nehezen felépített demokráciát.
És ez nem a kormány sara, hanem az evakult választópolgároké.

2008.05.14. 12:26:54

Ja, és a kedves FIDESZ elfelejtette megemlíteni, hogy ők is a Bokros-csomag hozadékából pazaroltak, abból lett az országblamázs központ, az igen mocsodékra sikeredett Széchenyi film, a förmevény nemzeti színház a Jurassic parknak csúfolt szobraival, amelyben azért késett az első bemutató, mert az épület beázott, pár héttel a nyitás előtt még agyagban lehetett dagonyázni a műfák között, közben meg ott tátongott az Erzsébet-téren a nemzet luka., ebből fizettek havi százast a millenárison a haletetésért.
Soroljam?

hohohó 2008.05.14. 12:27:00

Kelgyo:
A múltkor olvastam Békessyvel(Bokros Lajos elődje) egy riportot.
A z ő regnálása alatt téma volt az eü.,okt., államháztartási reform.
GyF akkor már mozgolódott ebben a társaságban(egy utcában lakik Békessyvel), Békessy egy innovatív, befogadó emberként jellemezte az akkori GyF-et.
Bokros félig megcsinálta, de az idő szűke miatt(a 4 évből az első 2 év lehet megszorító, hisz tudjuk, a tál lencse) a totális reformot nem hajthatták végre.
Aztán jött amit írtál.OV 93-ban emlegette ellenzékben ezeket a reformokat, mint elkerülhetetlen intézkedéseket.
Hja, ha a Fidesz arat, akkor kapufa.
És itt van ez az egymástól való félelem, hogyha az ellenség(mert lássuk be: így gonodolnak egymásra) győz a választásokon, akkor mi lesz az én elképzeléseimmel.
GyF és OV áll az ajtóban, és senki nem mehet be rajta.
Megtisztulás,nagykoalíció.Szerintem ebből lehet valami.
Le kell fejezni minden pártot, kb. derékig.
Gálvölgyi népszavazásának 3 pontja:
1. Az orsz.képviselő a mindenkori minimálbér 3szorosát kapja.
IGEN!
2. Államtitkár, miniszter a mindenkori minbér 4szeresét kapja!
IGEN!
3. Negyedévente tételes költségelszámolás az APEH felé!
IGEN!
Na akik maradnánk, átvinnék a reformot.
Akár feleennyien is.

hohohó 2008.05.14. 12:28:56

Elírtam: maradnának, bocs.

2008.05.14. 16:01:45

Jaj ne!!!! Ugye nem komoly? Nagykoalíció? Két ilyen embertelenül korrupt bagázs együtt? A megmaradt fél szemünket is kilopják, és kihúzzák a csíráját is a jogállamiságnak. Jaj, Istenem! Normális ember nem marad ebben a kurva országban, ha ez bekövetkezik.Hát nem vagyunk még elég mélyen? Tényleg mehetünk koldulni a Balkánra, mert akkor ők is verik a plafont hozzánk képest. Vazzeeeee! Ez fájt. :-((((((((((((((((
És tessen mndani mitől fog megtisztítani a nagykoalíció? A FIDESZ a parlagfűtől, a MASZOP meg a pénzünktől? Brávó!

hohohó 2008.05.14. 19:54:36

Akkor mi?
Lőjek?

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.05.15. 06:21:29

Isten őrizz, hogy lövöldözzél?
Hanem nekem eszembe jutott valami :-) A fociban mindig hoznak edzőt máshonnan. Mi lenne, ha szerződtetnének külföldről kormányt (mondjuk Dzurindáékat :-) ), ők meg megcsinálnák frankón az országot. Nekik mindegy lenne a népszerűség, csinálnák rendületlenül, amit kell. Naaa?

hohohó 2008.05.15. 07:55:07

Jja! Mindehhez a gárda meg tapsolna, meg az a 10000 politikai bűnöző akik szívják a vérünket.

2008.05.15. 08:20:18

Doris: háááhááá! :-)))))))))) naddon jó ötlet. Volna nekem is pár személy, akit szívesen látnék külsősként. Pl. Thony Blair.
Hohohó: jaja, azokra a zsiványokra kellene lőni néha, az biztos. Nagyon úgy tűnik, hogy a rendszerváltás átment gengszterváltásba, mi meg tapsikolunk nekik a tribünön, a vérszívás meg optikailag inkább véradás. Ez van.
A gárda meg csak ne tapsikoljon, hanem fogja meg a kapát, kaszát - jól állna a kezükben, mert nagyon parasztok -, hogy tényleg azt tegye, amit az alapításkor leírtak. Végre csökkenne az allergiások kínja. De volna még haszna: végre megismernék a munkát is.

hohohó 2008.05.15. 17:07:52

Doris, kelgyo:
Ez ti is tudjátok utópia, és itt meg is ragad a magyar gondolkodás!
Majd más segít!
Jajjjajjjajjj, itt vagyok én a nagy bajok közepette, bezzeg a szomszédnak milyen jó, szép a kertje, jöjjön át, kapálja meg az enyémet is, én meg hagy fikázzak tovább mindent, mindenkit,aztán meg küldöm a jó büdös francba.
Ezek a magyarok általában.
Nem gondoljátok, hogy tanulni kellene inkább tőlük?
A németeknél is megy a nagykoalíció, és egy régebbi postra utalva, ők is ugyanolyan emberek mint bárki.
Hogy van ez kelgyo?

2008.05.15. 21:33:30

Hohohó: persze, hogy utópia. De a gondolattal azért ugye eljátszhatunk? Tanulni tőlük úgy lehetne igazán, ha a mi körülményeink közepette mutatnák meg, mit tudnak. Nem?
A németek? Igen. De valahogy náluk már kicsit régebbi a demokrácia, más a gyakorlat, és gyanítom, hogy ha az ő nagykoalíciójuk ilyen két pártból állt volna össze, ... háááát, talán az NDK-nak megfelelt volna, de egy normális államnak.... Két gengszter felváltva is katasztrófa, de ha összeszövetkeznek! Belegondolni is rossz. Korrupció dolgában nincs mit egymás szemére vetniük.

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.05.15. 21:36:34

Én hiába tanulok, basszus, meg ez a beszélgetés is egy utópia, mert VALÓJÁBAN nem tehetsz semmit. És én sem. Amúgy sokszor gondolok arra,hogy itt lent mindig mindenki tudja, hogy lenne jó, aztán akik a döntéshozók, mégsem jól csinálják. Hogy vajon mi minden lehet, ami a jóakaratot, tudást, egyebeket elmossa, mire odajutnak.
Kicsiben: én múltkor megálmodtam az itteni "nagykoalíciót". Hogy hogyan lehetne összefogni, változtatni dolgokon, hogy a városban jobb legyen. Bárkivel beszéltem erről, aki tehetne ezért (velem együtt), mindenki sorolta, hogy miért nem lehet. "Kedves szülők, ne akarjunk olyasmit kezdeményezni, ami eleve kivitelezhetetlen, törvénysértő, veszélyes(!!!) stb.".
Ők ott vannak, segíthetnének, de csak a kerékkötőket látják. Miért NEM lehet. inkább maradjon minden így.
Szóval vagy mi (én) nem látunk dolgokat, amik miatt ők nem tudják elmozdítani az országot, vagy tényleg megőrül nálunk mindenki, aki pozícióhoz jut. Nem szeretnék az utóbbiban hinni.
Én hidd el, próbálok tanulni, de kevés vagyok...akik pedig elegek lennének, azok miért nem tanulnak????

2008.05.15. 21:56:48

Doris: miért nem tanulnak? Mert a hatalom, és a meggazdagodás elveszi az eszüket, és mikor már megtollasodtak, minek tanuljanak?


süti beállítások módosítása