Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Cirkuszos

2008.06.12. 21:57 - Doris, a komisz

Címkék: család humor gondolatok iskola életem


Barátaim! Sz***rá dolgozom magam!
Ezeken túl holnap Nagyfiam előrehozott születésnapi választása bulija lesz, amelyre komoly előkészületeket teszek két vendég közt (már három napja).

Lesz olyan, hogy kalandtúra a pusztaerdőben (saját szókreálmányom a "nagy semmi" közepén létesített műerdőkre), azután tábortüzelés meseszövéssel és gitárral kísért dalolgatással.
Ez utóbbihoz mostanra másfél centis körmöket bírtam növeszteni...gyanítom, igen abszurd pillanata lesz az estének, midőn egy "a" moll akkordot igyekszek majd lefogni nagy erőkkel karmokkal.
Ami vár rám: hajnali kókuszbogyó- gurigatás, pizzamasszafőzés, alkoholmentes bólé készítése, aztán ismét magam sz***rá dolgozása (
nem győzöm hangsúlyozni, hogy hurrá! Hurráhurrá!!! Szeretek dolgozni, na. Szeretem a pénzet is, na). Dolgozás után túra indítása, közben kerti asztal borítása virágokkal, egyebekkel, torta elhozása (nemfelejtinemfelejti)....huh, pergős- forgós nap lesz.

Imát kérek eső ellen, a túra után pedig lejegyzem pontosan minden moccanatát, mert szerintem ISZONYÚ jó lesz, de a kommentet le fogom zárni, mert nem szeretném, hogy bárki úgy érezze, hogy el kell mondja, milyen nagyszerű szülő vagyok.
Mert nem vagyok az.
Ajaj, nagyon nem.
De igyekszem fejlődni.

A túrát pedig azért írom le, hogy ha majd befordult, kötöszködő vénasszony leszek, és naphosszat bámulom a semmit, akkor a fiaim vagy az unokáim elolvashassák, hogy valaha voltam pergettyű is, meg vicces is, meg kreatív is.

 Mindez akkor sem árt, ha például holnap elgázol valami idióta autós, miközben én  fejemen pörgök a templom előtti zebrán.
Ez utóbbi pedig azért lenne fölöttébb dehonesztáló az image-emet tekintve, mert a mai napon mr. Darcyt megtalálta egy régi, nyugdíjas kollégám, hogy elmondja neki, miféle tehetséges tanítónéni voltam én valaha.

Történt pedig ez Picikének azon a Nagycirkuszos kirándulásán, ahol mr.Darcy FELLÉPETT A SZÍNPADON (!!!). Csengettyűket rázott a fején, a csípőjén (nyamííí), a kezén és a bokáján.
Nem tudom, látta valaki??? Én nem, mert sz***rá dolgoztam magam ( mint az köztudott :-))


Szóval, ha ott forognék a belvárosban a fejemen, még mindig lenne olyan ember, aki arra gondolna: nahát, ez tudod, az a tantónő a suliból...

Basszus, 10 éve nem tanítok!!!



Elég érthető voltam?
Nem?
Sebaj.
Lesz rá minimum 24 óra, hogy kibogozd a lényeget :-)
Amíg én sza......Na jó, ezt már mondtam nyilván.

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr28517314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2008.06.12. 22:35:30

Javasolnám neked a hosszú körmökhöz a gitár helyett inkább a hárfát. Tudom, hogy nem olyan könnyen szállítható, viszont légiesen nőies hangszer. :-))))))))))))))))))))

stali 2008.06.13. 05:21:26

Hát tudod, én már sokkal régebben nem tanítok, de mintha ez sose múlna el. Csak a helyszín nem az iskola.
A hülyeségeidet meg hagyd máskorra, nem szabad megidézni a bajt, jön az egyedül is.
Tortát elhozni! Nem elfelejteni! Boldog szülinapot egyébként.
Ja, szivesen megnéztem volna azt az előadást.

Doris · http://doris.blog.hu 2008.06.13. 13:31:53

kelgyo: Ja. Légiesen nőies. Főképp, mikor A- ból B- be vonszolod légisen könnyedén.

stali: Ez tényleg nem múlik el. Viszont jól esik, hogy még ennyi idő után is emlékszenek az emberre. És hogy sajnálják a távozását. Na ja. A csúcson kell abbahagyni. Most eszembe jutnak azok a kollégák, akiknek a nyugdíjba menését már alig várják az emberek. Az úgy gázabb, mintha sajnálkoznak a nemléte fölött.

hohohó 2008.06.13. 14:16:13

Nagy körmökkel próbáld a léggitárt!
Nem zavar a köröm, a siker még nagyobb, akuszitkus környezetszennyezés zéró.

2008.06.13. 15:46:17

Doris: ó, én nem a hárfa súlyára gondoltam, hanem a hangjára. Az olyan légiesen nőies. Nekem legalábbis így hat. :-)))))))))))
Tidod, hogy Adreas Vollenweider direkt a hárfázás kedvéért növeszti hatalmasra a körmeit? És ha ismered, tudod, hogy férfi létére fantasztikus a jhárfaátéka. Amíg nem tudtam, hogy kitől van a zene, egy karcsú nőt képzeltem el a hangszer mögött. Hát, tévedtem.


süti beállítások módosítása