Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Happy (fucking) Day

2008.06.21. 22:35 - Doris, a komisz

Címkék: blog család életem

 

Ajaj. Tök nagy szarban vagyok (Bocs, B.J. után szabadon idéz)...

Munka, lemondás (de még miről???), veszekedés...ennyi a mai nap. Ráadásul valamit itt is elszúrtam- ha sort váltok, sort hagy ki a rendszer....

Na pont így. Ez azért nem jó, mert én elég tőmondatokban fogalmazok, és elég gyakoriak a sorváltások. Így minden mondat új egység lesz. Bosszantó. Még nem tudom, mi a gond.

 

Szóval a jazztábort stornóztuk egyéb kötelezettségek miatt, de helyette barátnőm meghívott magához egy köpetre a vadkerti (közismert nevén Büdös) tóhoz, így lesz nyaralás, csak nem éppen úgy.

Mr. Darcy megrokkant, de a kerti zuhanyzó a helyén áll bebetonozva az ÉÉÉÉN és PICIKE segedelmével.

Nagyfiammal förtelmesen összevesztem, mert lusta és szemtelen volt velem, így hát elmeséltem neki a nagy igazságokat arról, hogy mennyire egyszerű lustának és szemtelennek lenni, és mennyivel bonyolultabb felemelni a fenekünket és segíteni ott, ahol élünk, valamint kultúráltan beszélni anyánkkal ahelyett, hogy érzelmi zsarolásokat alkalmaznánk. De ha mégis ezt a nehezebb változatot alkalmazzuk, utána mégis sokkal jobban érezhetjük magunkat.

Szóval osztottam az észt, és közben, mikor egyszer felrohantam a házba inni egy valamit, mert a nap már szénné égetett, azt láttam, hogy Horvát- és Törökország szétveri egymást, egy repülő bevágódott a földbe, mert épp úgy beakadt a házak kéményébe, ahogy nálunk egész nap esélyes volt, hogy beakadnak a lavírozó vadászrepülők, valamint láttam még, hogy Orbán és Fodor közös mikrofon előtt heherészik....

Óóóó, nagy ég!!!!

Tök nagy sz**ban vagyunk!

A derítőakna pedig fullra teli van. Sz**ral. Mi jöhet még?

Ps: A sorváltás továbbra is egyenlő a sorkihagyással. Nem értem, mi ez. Pedig már profi dizájner vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr69532822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LESLIE · http://vorospezsgo.blog.hu/ 2008.06.21. 23:39:12

Szép nap... Nem irigyellek, de fel a fejjel! Doris mindent meg szokott tudni oldani :)

A sorváltást nekem is így csinálja, nem tudom mi van. Meg vannak egyéb hibák is... :(

pudingocska · http://pudingocska.com 2008.06.22. 15:09:18

Sajna a Tiny MC ilyen, utálom. Ezért én inkább kód módba írok, mert úgy nem teszi,l és csak a végén formázok. De azt mondd meg légyszíves, mi kell ahhoz, hogy a szöveg a kép mellé kerüljön! Köszi.

óvatos_duhaj 2008.06.22. 16:20:24

A sorváltás ilyetén módon nekem tetszik, mert sokkal világosabban tagolt a szöveg (még a tőled szokásos normál-félkövér tagolással együtt is). Talán ha nem akarsz ilyen nagy sorközöket, ne csak Entert, hanem Shift+Entert üss, az szabvány szövegszerkesztőkben segíteni szokott.
Ja, és szerintem ne nézz tévét. :) Senkise nézzen tévét.

Gilyankata · http://maezvagyok.blog.hu 2008.06.22. 16:50:05

Igen igen, én se nézek tévét, esetleg egy romantikus filmet, vagy a régi magyar filmeket. Azikat egyenesen imádom.
Drága Doris, mi van a Kávédarálóval? Írtam oda valamit, de nem engedi, hogy élesre tegyem? Nézd már meg kérlek!!!!

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.06.22. 18:27:04

Megnézem, Kata, nem tudom, mi lehet. Én meglehetősen elhanyagolom, azt tudom. Hiába, ez az első "gyermek", őt dajkálom, szeretgetem...arra nem tudok időt fordítani. Pedig hasznos lenne. Talán hasznosabb, mint ez.

Angel · http://thefallenangelofthedeepness.blog.hu 2008.06.23. 11:37:59

Nekem is vált sort állandóan! Elég sokat bosszankoödtam rajta... =S

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.06.24. 07:57:30

Pudingocska: Nem tudom, hogy csinálom. A blog szövegszerkesztője így működik, hogy mellé teszi.


süti beállítások módosítása