Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Internet és egyebek...

2008.07.10. 06:36 - Doris, a komisz

Címkék: emberek szerelem kapcsolat lélek gondolatébresztő életem önismeret

Van az úgy, hogy egy vasárnap reggel úgy ébredsz, hogy net nélkül már egy napot sem szeretnél tovább élni.
Keringsz a lakásban várva, hogy életed párja felébredjen, és megbeszéld vele ezt a "netovább" dolgot.
Ő pedig felébred halál másnaposan, mert előzőleg kerti partyban volt(atok), s ő reggelig ült a barátaival egy üveg pálinkát szopogatva, míg te egész korán hazatértél aludni.
Szóval kimászkál a hálóból, adol neki vizet, gyógyszert, s ő feljajdul:
- Áh, nagyon szarul vagyok!
- Milyen kár, pedig bemehetnénk a Tescoba. Megnézném ezt a T-mobilos internetet.
- Ok., adj tíz percet!
Akkor pedig bementek, ő ül a bolt előtt amíg intézkedsz. Sápadt és levert, és épp ezért olyan léleksimogató kinézni rá az üvegen keresztül.
Mert ott van.

Az is gyakran eszembe jut, hogy mikor mélyponton voltunk, sokan mondták neki: így csináld, úgy csináld, ezt mondd, azt mondd, majd akkor ez lesz, jó lesz, hidd el.
Ő meg nem úgy csinálta. Csinálta, ahogy jónak látta. Elkerülte az okosokat, nem hagyta, hogy befolyásolják. Nem tudta, mi lesz a vége, néha pánikba esett, máskor belefásult, hol így, hol úgy.
Azt hiszem, ha megfogadja a kéretlen tanácsokat, ma nem biztos, hogy együtt lennénk. Vagy nem biztos, hogy így lennénk.

És hogy mi ennek a tanulsága?
Nagyjából semmi.
Talán csak annyi, hogy nincsenek csodareceptek. Minden ember más. Máshogy kell bánni vele.
Nagy szerencsénk van, ha ráérzünk a megfelelő "módszerre".
Megszerezni, megtartani, vagy netán visszahódítani valakit kifinomult technikát igényel. Empátiát, ösztönösséget, tudatosságot- ezt így mind együtt.
Ha pedig végiggondoljuk a kapcsolatunkat, néha nagyra tudjuk értékelni, ha a párunk ezt jól alkalmazza.
Nagyra értékelem, hogy nagyra értékelsz :-). Hogy 5, 10, 15 éve rám tudsz hangolódni, tudsz szeretni, küzdeni értem, tiszteletben tartani, segíteni.

Na jó. Ennyit arról, hogy hogyan és miért pont vasárnap lett újra internet nálunk :-).


A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr94561591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nyica · https://tarkabarka.blog.hu/ 2008.07.10. 11:17:16

Azt hiszem , most nagyon hülye vagyok, de megkérdezem: ti most hanyadszorra cseréltek internetszolgáltatót ebben a hónapban? :-)

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.07.10. 11:25:52

Nem vagy az. Én vagyok az. Volt a voda- az ugye szar. Aztán a t- onlinenak nyomtattam ki egy szerződését, de szerencsére nem küldtem el, mert közben megnéztem a t- mobile- t (és még hat másikat). Aztán két napig ültem az infon, amit a t- mobile honlapján láttam egy gyors netkávézós kiránduláson. Két nap alatt összeállt a fejemben, meg is értettem, így hát bementem, hogy tényleg úgy van- e. És igen. Szóval csak nézelődés volt meg utána járás, de véglegesítve most ez lett. És nagyon nem szeretnék két évig valami extra sokkal jobbról hallani, mert akkor tényleg nagyon ideges leszek.

stali 2008.07.10. 14:02:37

Valahogy nem a szolgáltatóválasztásod fogott meg. Megértesz? Maradjon is meg!

Treen · http://dontworry.freeblog.hu/ 2008.07.10. 17:23:11

Nahát, ez mien aranyos poszt volt!!! :)
Vagyis Doris, Te is úgy gondolod, hogy az ember merjen nagyokat álmodni, és legyen önfejű, valósítsa meg azt amit akar bármi légyen is az?!

LESLIE · http://vorospezsgo.blog.hu/ 2008.07.10. 21:30:20

Szia Doris!

Eltűntem, dolgoztam, majd bejegyzek róla, meg bepótolom az elmaradásomat olvasásilag, most csak annyit szeretnék, hogy utolsó pillanatban találtam rá a Bookline blogversenyére:

bookline.hu/control/news?newsid=1435&tabname=book&affiliate=bklbokstd6268

Remélem olvasod még ma és össze tudsz állítani a sok-sok remek bejegyzésedből egy 3-5 oldalas pályázati anyagot, ha érdekel a dolog :)

Sok sikert!

Doris 2008.07.11. 13:09:13

Treen: Nem egészen úgy gondoltam, hogy mindent szabad. Inkább úgy, hogy tényleg nincs recept. Nagyon el is ronthatsz dolgokat, de el is találhatod, hogy egy másik emberrel hogyan építeheted a kapcsolatodat. Nem mindig az ösztönök a megfelelőek, nem mindig a tudatosság. A kettő együtt. Néha jól jön egy tanács, máskor nem válik be.

Leslie: Köszönöm, hogy szóltál. Még este feljöttem (mintha éreztem volna), de pont azért nem is kommenteltem, mert az időm azzal ment el, hogy a pályázati anyagot összerakjam. Fél 11- kor elküldtem, vissza is jeleztek, hogy beért.
Amúgy meg nagyon jól esett, hogy gondoltál rám. Lassan elhiszem magamról, hogy tényleg jól csinálom :-)

movhu 2008.07.11. 13:29:57

Ilyen TESCO-ba másnaposan történetem nekem is volt. A decemberben kapott céges jutalmamból mentünk másnap(a buli után :) ) venni a gyerekeknek ajándékot. Délben már, mire elindultunk, nem akartam meghalni, csak nagyon rossz volt :)

LESLIE · http://vorospezsgo.blog.hu/ 2008.07.13. 11:54:44

Örülök, hogy sikerült beadnod :)

A nettel kapcsolatban: nekem volt ilyen vodás vezeték nélküli netem, még Pesten. Fél évig használtam, háromszor döglött be fél órára, de egyébként teljesen megbízható és gyors volt. Persze Pesten. És persze még mindig megvan, mert többe került volna felmondani a két éves szerződést, mint fizetetni nekik két évig... :( De ez nem tarthatott vissza, hogy kijöjjek :)


süti beállítások módosítása