Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Egyeztetünk

2008.09.05. 09:15 - Doris, a komisz

Címkék: munka siker életem


Nos, a dolgok affelé tendálnak, hogy az életem szellemi síkra helyezzem át. Nem készülök a túlvilágra, ez nyilvánvaló, mindössze arról van szó, hogy pénzkereseti forrásaim ebből merítem. Vagyis elmegyek kreatív munkatársnak, egyben rendezvényszervezőnek, és színházat csinálok ezzel egy időben.
Ó, jaj, szegény műkörmös diplomám sikítva toporzékol a dossziéjában! A fodrász párom pedig hasba fogja szúrni magát egy héten belül, ha elhagyom.
A műköröm már kétszer húzott ki a bajból, és most ő lesz, akit ismét kissé megnyirbálok. A meglévő vendégeket megtartom, újakat csak módjával.
Tarammm! Még egy kis gondolkodás belefér, de lássuk be, szükségem van arra, hogy az agyamat működtessem egy teljes műszakban. Ha nem így teszek, akkor ellenem kezd dolgozni. A tünetek: depresszió, ingerlékenység, közveszélyes gondolatok, leromló önértékelés, mániák, függőségek kialakulása. Hiába no, nem tudok kihívások nélkül élni. Akkora az egóm, hogy nem fér el bennem, így hát muszáj belőle adnom másoknak is.

Kérdés: mi lesz a gyerekekkel? Nem aggódom. Igyekszem nem aggódni. Színházasdiban intenzív részvétel (tehát nem lesznek egyedül, sőt nyernek valamicskét rajta). A másik meló napi szinten nagyjából kora délutánig tart, kivéve néhányszori hétvégi programok (ebben intenzív részvétel a fiúknak, ezzel ismeretek és ismeretségek gyűjtése).
Ezeken túl azt gondolom, hogy persze a gyerek az első, ez egyértelmű, de bizonyos helyzetekben neki is kell áldozatot hozni. Nem lehetek mindig itt, ha közben pénzt is kell keresnem. Kicsi a nyereség, ha állandó jelenlét van, közben pedig anyuci állandóan stresszel a napi pénzügyek miatt. Azon sem nyernek, ha anyuci becsavarodik. Tehát ahogy már egyszer írtam is: okos egyeztetés, egyensúly megtartása, hogy lehetőleg mindenkinek jó legyen.

Nahát, de találtam egy anyukát itt (a kommentelők között), aki a kilencedik gyermekét várja, és egyeztetünk éppen arról, hogy írásbelileg megriportolom az effajta életformáról. Fura és titokzatos nekem mindaz, ami őt mozgatja, és érdekel az élete.
Na ugye, hogy mondtam! Tünetek: függőség, ezúttal a billentyűzet és más emberek élete felé irányulva.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr14649291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stali 2008.09.06. 05:32:01

Terjedj csak nyugodtan, alighanem tökéletes vagy erre a célra.
Ja, meg a függés. Aki egyszer igen, az aztán mindig, legfeljebb a függést más váltja ki. Részemről 33 évi dohányzás után 14 éve nem gyújtottam rá, de legalább net- és blogfüggő lettem. El ne vegyék a netemet!

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.09.06. 08:15:57

Cigi nálam is állja, plusz van ez az írás. Anno a munkám volt ilyen, a színház volt minden gondolatom, aztán a gyerekeim.
Nagyon nehezen tartok mértéket, mert ha valami belém fészkeli magát, képes vagyok a rabjává válni. Micsoda hülyeség, nem?

stali 2008.09.06. 12:41:40

Aha. Az. De nem adom! Kezdem megszokni magamat.
Komoly önnevelés volt, hogy tudjak mértéket tartani, de szerencsésen elértem, hogy hitegethetem magam azzal, sikerül gyakorta objektívnek lennem.

Gilyankata · http://maezvagyok.blog.hu 2008.09.06. 21:15:38

ajaj errol csak annyit tudok mondani ajajaaj mindennap nevelem magam es hasztalan Mindenki fugg valamitol vagy valakitol. Ez mar csak igy van. basszus hogy idegesit ez a billentyuzet

Gilyankata · http://maezvagyok.blog.hu 2008.09.06. 21:16:54

ezen a rendezvenyszervezesen en is sokat gondolkoztam. Erdekel hogyan fog alakulni, kivancsian varom a fejlemenyeket

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.09.08. 12:17:25

Újabb variáció. Rendezvényes storno :-)
Ez a végleges.


süti beállítások módosítása