Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Települős

2008.09.17. 16:00 - Doris, a komisz

Címkék: gondolatébresztő

A gépem megőrült. Mindennek oka a Mozilla. Vasárnap bemászott hozzám, és kérte, hogy telepítsem fel az új verzióját. Nézegettem egy ideig, aztán rábólintottam: gyere, ha annyira akarsz engem.
És ő jött, és nyomult, és települt.
Undorító a keresőablaka, lelassítja a gépet, keveri a jelszókat... téboly. Hétfőre elérte, hogy már a saját oldalamra sem engedett be. Mintha a bezárt lakásod küszöbén toporognál kulcs nélkül.
Telefon a PC gurumnak, majd délután jön- így a válasz. A délután eltelt, semmi jel, semmi változás. Éjjel 11 körül csörgött a telefonom. Azt hittem, ez már az ébresztő, vagy világvége, vagy más SOS probléma. Hát nem. Ő volt, a számítógép nagymestere. Hogy most jó- e? Ráérek- e, mert akkor megnézné most. Eddig ugyanis dolgozott.
Gyereee!
És ő jött, és nyomult, és települt!
Visszarakta a szeretett böngészőmet, leradírozta a titkos kémprogramot, begyorsította a rendszert, felrakott egy zöld szemet és egy aranyszínű szkarabeuszt, amik ezután vigyáznak rám.

Ah, ezúttal jól döntöttem, hogy kit engedek be a gépembe. Mert óvatosan kell ám bánni a kínálkozó lehetőségekkel. Soha nem lehet tudni, milyen hátsó szándékkal ajánlkoznak, és mit is akarnak valójában. Van, hogy beengedjük őket, és röpke idő alatt mindent szétrombolnak. Nem biztos, hogy kéznél lesz akkor egy nagytudású guru, aki segít rendet tenni. Az a legjobb, ha mindenféle szűrőket és pajzsokat használunk, megelőzendő a bajt, amihez olykor egyetlen kattintás (kattanás) is elég.

Ööö, igen, ez egy olyan post, ami némileg többet akar mondani a leírt szavaknál. A beengedésekről, a pajzsokról, és más efféle dolgokról.

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr69667931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

óvatos_duhaj 2008.09.17. 16:17:32

"Bemászott" hozzád a Mozilla? És utána le kellett szedni vmi kémprogramot a gépedről? Gyanús vagy nekem, te rigó...
(arra akarok kilyukadni, hogy a Mozilla - tudtommal - nem kínálkozik föl csak úgy. Viszont ha valami Mozillának álcázza magát, az máris más.)
Arról nem is beszélve, hogy a Mozilla Firefox részemről messze lekörözi az Internet Explorert - mondjuk azt kb. bármi lekörözi...

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.09.17. 16:21:59

Mozilla 2-es verzióm volt, és megszoktam, szerettem, azut hittem, ennek a jobbik változata lesz, de túl bonyolult... nekem nem tetszik. Most visszatette a 2- est, ez nekem tökéletes.
Azért mászott be, mert a gépen be volt állítva, hogy keressen frissítéseket. Na, ez most ki lett kapcsolva. Nem frissülök. Jó az, ami van.

movhu 2008.09.17. 16:48:53

Kár, hogy nem lakok közelebb, mert szívesen meggyógyítottam volna egy kis éhbérért a gépet. Éhbér alatt értek egy kávét.
Amúgy meg Chrome rulez, felejtsétek el a többit :)

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.09.17. 16:52:11

Hehe, I. is mindig egy tejes kávét kér :-) Na persze, egész nap a képernyőre meredni elég fárasztó.

Gilyannkata 2008.09.20. 00:14:15

Nem vagyok szakember, sőt, sokszor nem is tudom miről beszéltek, mégis most beszolók. Erről a posztodról az jutott eszembe, hogy régen olvastam egy nagyon jó könyvet, címe most nem jut eszembe, de nem ez a fontos. Lényeg...van egy nő NY.ben és keres magának egy bérlőt akivel közösen laknak. A lány, a társbérlő egy idő után átveszi a csajszi életét, annyira, hogy még a pasiját is lenyulja, sőt a végén ki is nyirja, de úgy, hogy a csajszi kerüljön gyanúba. Nos elég nehezen tudja végül is tisztázni magát....ja és egy hasonló témájú filmet is láttam, de ott a bűnöző egy férfi....
Most mond meg Doris, hogy nem vagyok normális....mik jutnak eszembe. Jó, hogy azért te megtartottad az uralmat....mármint a gép felett.....:)

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.09.20. 07:46:26

Köszönöm, Kata, hogy ezt ideírtad. Éppen valami ilyesmire gondoltam átvitten. Olyan könnyen beengedünk gondolatokat, embereket az életünkbe, a pajzsot leengedjük, vagy épp lejár a licence, mert sokáig nem használjuk, aztán szívunk, mint a torkos borz. Mindig résen kell lenni.


süti beállítások módosítása