Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Varázslatos...

2008.10.04. 13:26 - Doris, a komisz

Ezt a tesztet meg Elfnél találtam. Én annyira butaságnak tartom ezeket különben, de ez most nagyon betalált. De még annál is jobban. Szóval döbbentem nagyokat, és elemezgettem magam egész délelőtt (amíg főztem, meg süteményt varázsoltam). Nagyon javaslom kitöltésre, és le is jegyzem ide a sajátomat... amit nekem kidobott a gép:

Doris enneagram teszteredménye
 

Az uralkodó 1 3
Az istennõ 2 4
A varázsló 3 10
A müvész 4 6
A misztikus filozófus 5 7
A hõs 6 7
A mágikus gyermek 7 8
A harcos 8 8
A szent 9 6


A varázsló

Magasabb oktávja: A varázsló
Szent eszméje: A szent törvény
Szent ösvénye: Az igazmondás
Alsóbb oktávja: A hatékony személyiség
Szenvedélye: A csalás
Eszménye: Sikeres vagyok
Beszédstílusa: A propaganda
Amit elkerül: A kudarc
Védekezõ mechanizmusa: Azonosulás a szereppel
Csapdája: A hatékonyság
Végletei: Túl-aktivitás - fantázia

 A táblázatot nézve Doris bizony egy nagy varázsló, akinek eszménye a siker, eszméje a szent törvény (de hogy mi az?).
Csaló és ámító, sikerre éhes, kiváló alkalmazkodó. Utazik a fantázia világában, megfesti a valóságot, mert unja a szürkét... nem látja a szürkét. Csak színeket lát ő. Mutass neki egy mesét, és elhiteti veled, hogy az maga a valóság. Nem fog kímélni. Behálóz a szavaival, megérint, ha kell, és rád ragasztja a saját hitét. De nem kell félned, nagyon jó lesz, és úgy fogod érezni, hogy éppen te is erre gondoltál valahol mélyen. Doris egy mágikus gyermek ezen kívül, és harcos is, de nem istennő, és nem uralkodó. Ő nem fog elnyomni téged, csak elvarázsol, elkábít, elringat. Szent ösvénye az igazmondás. Nyíltan nem hazudna neked soha, bár az alkalmazkodásai néha őt magát is becsapják.
Dorisnak meséket kell írnia. Úgyhogy most el is döntötte, hogy küldjél neki egy mondatot, és az lesz majd a mese első mondata, Doris pedig megírja az összes többit, ami még utána következik. Na? Ez egy jó játék, nem igaz?

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr65695786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Huxley / Citizen-@ · http://citizen-e.blogspot.com 2008.10.05. 08:44:13

Kitöltve. Mágikus gyermek vagyok. Vajon miért nem lepődtem meg?? :)

óvatos_duhaj 2008.10.05. 10:53:41

Amikor fölébredt, ismét a Nagy Tölgy alatti mohapárnán találta magát.

Elf 2008.10.05. 20:13:19

Örülök, hogy tetszett :)

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.10.05. 20:37:45

Duhaj: Köszönöm a mondatot! Délelőtt olvastam, és azóta már itt van a fejemben a mese is. Elkezdtem írni, de pár nap kell neki, mert az időm véges. szóval hamarost lesz egy saját meséd :-)

óvatos_duhaj 2008.10.05. 22:51:53

Húú, ez tök izgi! :)

LESLIE · http://vorospezsgo.blog.hu/ 2008.10.06. 11:01:10

Dejó! :) Ez a mondat nagyon alkalmas szép mesévé szövődésre, várom én is nagyon. Ugye kiteszed ide? :)
A tesztet kitöltöttem én is: Harcos... Valahogy nem lepett meg. De a mágikus gyermek, és a misztikus filozófus is csak egy-egy ponttal marad el :)

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.10.06. 20:24:00

Engem meglepett. Én inkább a filozófust látom belőled.
A mese szép (nekem legalábbis), de lassan haladok, és nyilván hosszú lesz. Miér' vagyok ilyen szófosó dög??? Ezt nem szeretem. Szétfolyok a saját történetemben. De sebaj. meglesz előbb- utóbb. Úgy hét vége felé szerintem.

óvatos_duhaj 2008.10.06. 20:39:34

Ja, a tesztet én is kitöltöttem. Én vagyok a művész.
Leginkább talán mű-vész formában, ami az állandó parázást illeti. :P
Sorban jönnek utána a Hős, a Harcos, a Szent és az Istennő. És a többi. Nem tűnik minden helyénvalónak.

LESLIE · http://vorospezsgo.blog.hu/ 2008.10.07. 13:42:20

Doris, persze, hogy nem lep meg, mert netes identitásomban erősen hallgatok az agresszív megnyilvánulásaimról, amikről szeretem azt hinni, hogy kinőttem már őket (tényleg lényegesen szelídebb vagyok)... Meg hogy a fősulin Psicho-nak hívtak, mert rendszeresen tettlegességgel nyomatékosítottam mélységes megvetésemet a hím neműek irányában. Igen, férfigyűlölő is voltam. És ha valamiben hiszek, akkor azért bárkin és bármin átgázolok. Persze ez csak mindenki szempontjából jó eszmény lehet, amiben hinni bírok. Főleg az igazságért megyek el nagyon messzire. És kötekszem, és nem tűrök ellentmondást, ha már egyszer annyira törekszem a végső közös igazság megtalálására, akkor az legyen már igaz másoknak is... Szeretek vitatkozni, de mások nem szívesen szállnak velem vitába, inkább rámhagyják... Ami még inkább kihoz a sordomból. Ezért is nyüszköltem annyit a kommentek (elmaradása) miatt, asszem... azért csak ne hagyják rám!... Sokszor én is rácáfolok magamra, nem kisebb erővel, mint amekkorával a korábbi hitemet védtem. Furcsa ez. Egy konok dög vagyok, aki még magát is félreállítja a saját fejlődése útjából...
Szóval Harcos :)

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.10.08. 06:40:16

Ez jó. Egymás alatt a művész, és a harcos. :-) Azt hiszem, lennének meglepetések, ha személyesen ismernénk egymást. A blog azért jóval kevesebbet árul el az emberről, mint amennyi ő valójában. És persze ott a fantázia. Ha olvasunk valakit, elképzeljük, aztán a valóságban lehet, hogy sokkal másabb, mint aminek gondoltuk.

LESLIE · http://vorospezsgo.blog.hu/ 2008.10.08. 09:33:07

Bizonyám. Lennének meglepetések biztosan. De azért az, hogy a blogon mit mutatunk meg magunkból formálja is a "valós" személyiségünket, segít tudatosítani, elválasztani a jót és rosszat magunkban. Nekem, legalábbis, sokat segít. Vagy inkább az írás :)


süti beállítások módosítása