Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Érzések

2008.10.09. 08:20 - Doris, a komisz

Címkék: család szerelem kapcsolat

Azt mondja, hogy ő ebben a családban az utolsó, és nem törődök vele. Erős kételyei vannak, hogy egyáltalán szeretem- e. Annyit gondolkodom ezen. Aztán meg arra gondolok, hogy ilyeneken nem kellene gondolkodni, mert ezek érzések, és megélni kellene őket. Lehet, hogy tényleg ilyen vagyok. Nem vagyok elég gyengéd, meg bújós. Teljesen elvagyok a magam dolgaiban, és gyakran magára hagyom. De olyat is gondolok, hogy ha ő ezt érzi, akkor ezt ő csinálja magának. Lehet, hogy ő teszi magát az utolsó helyre, és aztán mindenben ezt látja bizonyítottnak.
Én nem tudom, hogyan kell ezt csinálni. Azt gondolom, ha vele élek, vele fekszem és vele kelek, ha neki adom az életem egy részét, az érzéseimet, a testemet, akkor ez éppen bizonyítja, hogy fontos nekem.
Engem idegesít, ha mindig külön kell bizonygatnom, hogy szeretek valakit. Ha valaki ki akarja csikarni belőlem az érzéseimet, az olyan, mintha sarokba szorítana. Mintha egy elakadt liftbe lennék bezárva.

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr42704527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

movhu 2008.10.09. 08:47:30

Ezt - de tényleg - már hallottam ugyanezekkel a szavakkal. Most itt nem akarom leírni részletesen mit gondolok, de valahol az önértékelésnél is keresendő a probléma. Dr. Csernus is azt mondja, hogy a féltékeny ember is magában nem bízik valójában. Aki azt érzi, hogy nem szeretik, annak magával van baja.
Ez most talán kegyetlennek hangzott, de sajna így van. Elég nagy a baj, amikor a szeretetnek meg kell testesülnie, mert csak úgy veszem észre.

óvatos_duhaj 2008.10.09. 08:56:48

Gary Chapman: Egymásra hangolva
Szeretetnyelv-problémának tűnik.
A Nagy Tanácsadó szólott.
Uff.

LESLIE · http://vorospezsgo.blog.hu/ 2008.10.09. 11:24:47

Hallottam már én is ilyet, de meg mondtam is...

Kettőn múlik ez is, bármily meglepő. Egyik részről már az is elég, ha épp egy rossz periódusa van, kimerült, úgy érzi, hogy alúlteljesít, gyengébbnek érzi magát, mint azt elvárná magától - és ha ilyenkor a nehéz időszakban a párja nincs mellette, nem támogatja, akkor könnyen levonja azt a következtetést, hogy már nincs is szeretve.

Másik oldalról meg megfontolandó: nem az számít, hogy mi volt a szándékom, hanem az, ahogyan ő érzi magát tőle. Mert magát csak ő érzi. Én hiába akrok jót, ha az neki rossz. Vagy nekem rossz, amit ő jónak szán.

Meg kell tanulni egymást, és folyamat figyelni magunkat, és a másikat is. Melós, de nem kapjuk készen a társunkat, mi hozzuk ki a társat egymásból.

Milyenokosvagyok? :) Épp ezzel küzdök, de halálpontosan ezzel. És látom, hogy ő is. Ráadásul már beszélgetni sem tudunk, mert mindent személyes támadásnak veszünk, és tüskéket osztunk.
De várok. Mert a sürgetés csak tovább ront mindent. A várás és a kitartó szeretés segíthet csak. Meg a türelem végtelenítése...

Elf 2008.10.09. 13:43:05

Attól függ mit hiányol. Megőrülnék, ha amikor elmegy mellettem, nem érintene meg vagy én nem tenném ugyanezt. Ezek önkéntelen mozdulatok, kifejezik. Nem hajtogatjuk mi sem sokat, csak amikor azt érzem, muszáj kimondani. Feleslegesen nem szabad dobálózni vele. DE! Mi még csak másfél évesek vagyunk, nyilván 10 év múlva más lesz. Az előzőből meg nem tudom, mert ott már nagyon rég nem volt semmi érzelem...

hohohó 2008.10.09. 21:48:21

ezek csak mentegetőzések....Hogy húúú, én szeretem ám, csak tanulja meg hogy hogyan....
Egy nagy büdös fenét!!!Aki ilyet mond az magát szereti, és ezzel is azt veszi ki a kapcsolatból ami neki jó!
Kényelmet, amire megvan a mentség.
Szeresd ahogy ő akarja.
akkor szereted

hohohó 2008.10.09. 21:50:33

aki így gondolja, annak küldök tíz!!!!10 megvalósítható áramköri modellt

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.10.10. 22:32:06

movhu: A szeretetnek meg kell testesülnie. Miért nyalom- falom a gyerekeimet gátlás nélkül éjjel- nappal, és miért nem teszem ezt a párommal, ha ő erre vágyik? Miért nem tettem ezt soha senkivel? Gyávaság.

óvatos duhaj: Te mindenre tudsz valami olvasni valót? :-) Tanulható vajon a szeretet kimutatása? Jó. Elolvasom. Akkor könnyebb lesz levetkőzni 38 év berögződéseit? Soha, érted? soha senkihez nem bújtam, nem mondtam, nem mutattam... hamarabb beszélek nbeked arról, hogy szeretem mr. Darcyt, mint neki. Gyagya vagyok, és félős, és nem romantikus, és bezárkózós.

Elf: Mi találkoztunk, és láttalak benneteket. Az egész "máshogy kapcsolat", mint a miénk. Ha én megérintem őt "csak úgy", azt ő jegyzi, és megjegyzi. Szar ügy.

hohohó: Egy önző állat vagyok. Egy egoista barom. "Mondd a Napnak, hogy nyugodjék le!"


süti beállítások módosítása