Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Jövőnéző

2008.12.10. 21:00 - Doris, a komisz

Címkék: emlék szellemek


A kártyavető lányának csináltam ma a körmét. Ott volt ő is, aztán kirakta megint a kártyát (persze a lapok szinte ugyanúgy jöttek ki, mint múltkor). Kirakta Nagyfiamra, öcsémre... a munkatársamnak, akinek 3 hete azt mondta, hamarosan babája lesz, 4 napja késik a menzesze.
Ahogy jár a keze, beszél, és néz a szemembe, mindig azt érzem, a lapok csak kapaszkodók neki, valójában láthatatlan csápokkal fon körül, és belőlem olvassa ki a gondolataimat... a jelent, és a jövőt(?).



Azt mondta, megtanítaná nekem, hogyan kell, mert bennem van erre érzék. Haha, vettem is hazafelé egy paklit. A fiúk pedig mikor meglátták, megrémültek, mert  hittanon mindig azt hallják, hogy ez bűnös és hamis dolog. Féltik az üdvösségemet és a lelki békémet. Jaj, szegénykéim, ha tudnák, hogy valaha hány éjszakát virrasztottam át gyertyafényben, borzongva, futtatva a poharat a betűkön, hogy társalkodjak holt lelkekkel mindenféle ügyes- bajos dolgaimról. De ők ott soha nem mondtak semmit a jövőről. Azt mondták, azt nem lehet. Nem szabad tudnunk arról semmit.
Egy éve kb. újra megpróbáltam egy társaságban, és akkor már nem ment. Hiába hívtam őket, nem jött senki. Őszintén szólva nem is bántam cseppet sem. Mikor annak idején benne voltam ezekben a dolgokban, már olyan volt egy idő után, mint a drog. A lakásunkban mindenütt leégett gyertyák várták, hogy besötétedjen, mi pedig a barátaimmal körbeüljük az asztalt. Aztán jött a borzongás a tarkón, és a pohár elindult. Néha szelíden, máskor vadul száguldozva, pörögve, a levegőt fagyosra hűtve.
Átjáróház voltunk... szellemek játékszere. Néha úgy éreztem, napközben is ugrásra készen várnak valakik, hogy a papírt végigsimítsuk az asztalon, és ők a mi erőnket használva mókázhassanak.
Nem hiányzik ez egyetlen percre sem. Sőt, nagyon hálás lennék, ha MOST kitakarodna mindenki a házunkból, akinek nem ez a bejelentett lakcíme.

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr20815963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stali 2008.12.11. 05:53:54

Nagyanyámnak voltak ilyesmi adottságai, s mert mélyen vallásos katolikus volt, gyóntatója szigorú utasítására nem vette kezébe az ördög bibiliáját többet.
De a megérzésein ez semmit nem változtatott. A keze, ujjai látását örököltem, ha ki kell masszírozni egy oda nem illő csomót, szólj!
A lánya élete - gondolom - mit sem változott.

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.12.11. 06:52:45

Annak mr. Darcy venné jó hasznát. Épp tegnap mesélte, hogy egy jó éve valahogy megrogyott. Már nem olyan erős. Hol itt fáj, hol ott. Nem bírja annyira a gyűrődést. Erről is én tehetek :-(
Majd ha egyszer végre eljössz hozzánk... tudod, akkor kimasszírozod.
Apropó! Februárban indít egy buszt a velencei karneválra az iroda. Érdekel esetleg, Világutazó stali? Vagy érdekel valakit esetleg? Éjjel indulunk luxusbusszal, másnap egész nap Velence, éjjel indulás vissza. 15 ezer forint az út.

Loge · http://bloge.blog.hu/ 2008.12.12. 10:58:25

Inkább csendben maradok.
Nem kell az ilyet bolygatni.

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.12.12. 11:38:22

Gondolom, hasonlóan vélekedsz az ügyről, mint a fiúk. Én azt gondolom, ez egy játék. Nem teheti fel rá az életét senki, nem igazíthatja ilyen dolgokhoz. Utána érdekes azt mondani: jé, hát a kártya is ezt mondta!


süti beállítások módosítása