Melissa Etheridge

Napra pontos

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Tervek 2009

2009.01.02. 07:32 - Doris, a komisz

Címkék: újévi


2008- as összegzésem után most semmiféle fogadalom típusú hülyeséget nem fogok eszközölni. Irányelveket, nyomvonalakat fogok eszközölni.

Tehát 2009- ben semmilyen nagyobb változást nem szeretnék sem magánélet, sem munka terén. Ezt így tovább, csak még többet és jobban... Ha egy mód van rá...
 
 

- 2009- ben semmilyen hitelt nem szeretnék, hanem inkább egy újabbat kifizetni (épp ahogy idén is letudtunk egyet végképpen).
- Nem szeretnék újabb gyereket, viszont a meglévőknek lehetőséget teremteni, hogy abba az iskolába járhassanak, amit kinéztünktem nekik. Nem kis feladat lesz az anyagi és logisztikai háttér megteremtése.
- Idén végre utánajárni az üdülési csekk nevezetű okosságnak. Eddig mindig elbénáztam, így nem is voltunk normálisan nyaralni. Nyaralni most sem szeretnék belőle, ellenben a jövő év végét szívesen tölteném a hegyek közt valami pancsikolós helyen. Nyilván nem egyedül, hanem a családdal.
- Szeretném, ha a tó, amit a kertünkbe terveztünk, elkészülhetne. De lehet, hogy inkább a külső vakolást lenne jó megcsinálni normálisra... Vagy a fürdőszobát. Vagy Nagyfiam szobájába a bútort. Vagy ezt így mind együtt.
- Komplett fogsort szeretnék. A dolog sürgető- állandó problémáim vannak ez ügyben, és az esztétikai élménnyel sem vagyok elégedett. Állat sok pénz, így nyilván inspirál a több munkára.
- Szeretnék egy új gitárt ahelyett, ami eltört néhány hónapja. Nagyon régen kaptam egyszer karácsonyra. Szerintem a szüleim úgy vették meg erőn felül kigazdálkodva, hogy sose bíztak benne, hogy lesz kitartásom megtanulni játszani rajta. Megtanultam. Egyedül, könyvből. Most pedig eltörött egy buta véletlen miatt. Megvan, őrzöm, mert értéke van, de használni már sosem tudom.
- Blogügyben sem szeretnék változásokat. Nyilván itt leszek, írok továbbra is, bár mennyiségileg már pofátlanul nagynak értékelem a naplót. Fosom a szót, mondjuk így. Nem kell arról álmodozni, hogy utódaim közül bárkinek lesz ereje végiglapozni. Sebaj, nekem jót tesz, sőt tervezem, hogy nyitok egy újat. Ha megszületik, közéleti lesz, helyi. Kis városom ügyeivel foglalkozó, olyan magazin féleség. Meglátjuk, lesz- e kedvem, időm, erőm. Egyszer már belebuktam egy ilyen "legyen másik blog is" projectbe. Idő, törődés kell hozzá, ha nincs elég, kár is belefogni.

Nem tudom kihagyni, hogy ne mondjam el, köszönöm, hogy itt vagytok, olvastok, szóltok hozzám. Bízom benne, hogy idén tudok találkozni többetekkel. Nincs már olyan szó, ami miatt elbújnék, vagy törölnék postokat (ahogy ezt megtettem régebben). Vagyok, aki vagyok, minden sort vállalok néhány blogos party kedvéért.
Egyébiránt szeretném a 2009- es évet nagyobb zökkenők nélkül, kellemes hangulatban, munkában, szeretetben tölteni. Nem mondom, hogy legyen jobb, mint az idei. Legyen csak nem rosszabb, és akkor már rendben vagyunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr13852750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zAdrienn 2009.01.02. 11:02:32

Sok sikert kívánok mindenhez, amit tervezel!

teknős 2009.01.02. 13:24:25

Sok sikert a tervekhez! Én már régen nem tervezek ilyesmit. Túl sok ismeretlen van az egyenletben. Nekem már az is siker, ha meg tudok akadályozni valamit :)

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2009.01.02. 20:36:55

Köcce a bíztatást! Hallod, Teknős, a dolog itt is így működik, de ha nem is tervezek, akkor még azt sem tudom meghatározni, mi az, ami nem sikerült. :-)

mnmnbkhj 2009.01.03. 12:41:47

Minden jót menni fog ez, én is új blogba vágtam az amit látok projetk helyett.

Tóth Zsuzsanna · http://webdesigner.blog.hu 2009.01.07. 09:44:13

Csak feedből olvaslak, és kicsit kiverte a szemem most a háttérkép (bocs, szakmai vonás) - de mindenképpen egyedi :)

Egyik nap gondolkodtam a sok IT, design és tech blog mellett téged olvaslak nagyon szívesen, és Zolit (zolivagyok.blog.hu).
Úgyhogy ezévben is hajrá, de leginkább kedves, humoros, mint eddig! Neked is BUÉK!

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2009.01.07. 14:35:12

Én meg a statból találtalak .-)
Zolit én is nagyon szeretem, és hát nyilvánvaló, hogy a webdesignhoz nem értek. Nem mintha eddig lettek volna efelől kétségeim :-)


süti beállítások módosítása