Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Evolúció klikk(er)re

2009.01.03. 09:30 - Doris, a komisz

Címkék: humor állat gondolatébresztő


Cipő erőteljesen fejlődik. Már hetek óta megszűnt a sántasága, a karácsonyfát lebontotta, a bútorok szélét lassan teljesen kirojtozza. Esténként és hajnalonta a fülét hátracsapva trappol a lakásban fel s alá. Igényesen szórakozik, mondhatnánk. Az evéssel nincs sok gond, ellenben szörnyű igazságtalanságnak tartom, hogy ezzel együtt ürít is. Nem elég, hogy etetem, még a végtermékkel is nekem kell vesződnöm. A macskaalom folyamatos vásárlása súlyos anyagi terheket ró a családra, ezért új technikát fejlesztettem ki. Mikor a doboza fölé kuporodik, én egy műanyag edénnyel lesben állok, és még az elkaparás előtt kikapom alóla a "sütit". Rohanok vele a wc- be, és elengedem a többi cucc közé.

 Cipő nehezményezi ezt erősen. Tétován forog, szimatol, nem akarja elhinni, hogy nincs ott semmi. Látom az arcán a bizonytalanságot:
- Most akkor sz**tam, vagy nem sz**tam? Vagy mi van? Úristen, napok óta nem emésztek! Mi lesz így velem?
A minap kilesett akció közben. Beszaladt utánam a wc- be, felült a karimára, és idegesen szimatolt a kagylóba:
- Szóval itt volt. Ide rejtette az átkozott! Ellopta, eldugta, vízzel elmosta az aljas kétlábú!
Aztán elszomorodott, én pedig kiselőadást tartottam neki a kultúrált kakálásról. Elmondtam, hogy sokkal jobb használni a csészét. Megmutattam, hogyan tud fölé pucsítani, aztán tanítottam az öblítés technikáját is. Azt is elmeséltem, hogy a papír mennyire nagyszerű dolog:
- Gondold csak el! Azzal a nyelvvel segget nyalni, amivel szalámit is eszel... Nos, ez nagyon egészségtelen. De ha fogod a gurigát, tépsz és törölsz, megkímélheted magad egy ilyen guttustalan közjátéktól.
Cipő értett engem. Intelligensen pislogott. Azt olvastam ki a szeméből, hogy ő akarja ezt. Igen, ez volna élete fő attrakciója, ha sikerülne a több millió éves elkaparós berögződést legyőznie. Mondtam is neki:
- Ne félj, Cipő! Én, az ember, a Mindenható, ég és föld ura, majd megoldom ezt is. Kapsz majd egy klikkert. Pont olyat, amilyet azok a kutyák, akik feldíszítettek egy karácsonyfát nem is olyan régen... Igen, igen, a kutya élvezi ezt, hidd csak el! Klikkere fát pakolni, az ám a remek móka! Nem így bénán lelökdösni a gömböket, ahogy te szoktad. Ne hitetlenkedjél, hé! Mondták a tévében, hogy élvezték a kutyák. Látszott a fejükön is a videóban, hogy így röhögtek futkosás közben a nagy élvezéstől. Hidd el, te is fogod élvezni a klikkert! Majd ugrálsz fél lábon (az is élvezős), visszarámolod a fára a leszórt cuccokat, pörögsz a fejeden, elmosod a tányérodat, blogot nyitsz, és természetesen a  vécébe szarsz,  ahogy azt kell egy XXI. századi macskának, aki lassan hozzám, az EMBERHEZ válik hasonlatossá.
És még élvezi is.  Klikkre.

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr88854634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nyica · https://tarkabarka.blog.hu/ 2009.01.03. 09:48:51

Még a végén csakugyan rászokik a vécére :-)

hohohó 2009.01.03. 17:22:26

Nem volna egyszerűbb kivágni az ablakon mint ahogy a mondás tartja?
Mint macskát szarni!
Szerintem nem véletlen használjuk ezt a mondást a vadmacska domesztikálása óta.Őseink több ezer éves bölcsessége van ebben az egy mondatban:
Hiábavaló dolgokkal ne foglalkozz, zárd rövidre az ügyet!

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2009.01.03. 21:06:49

@Nyica: Vicces lenne. Az is elég jó helyezést érne el a Youtube- on :-)

@hohohó: Nem volna egyszerűbb. Örökre elkapálnám magam a fiúk előtt. Tavaszig kihúzzuk, aztán mehet ki. :-)


süti beállítások módosítása