Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Forrest Gump

2009.01.03. 19:43 - Doris, a komisz

Címkék: film


Úgy négy óra lehetett, mikor leültem dolgozni. Mr. Darcy a tévét nyomkodta, és akkor hirtelen megláttam, ahogy a járógépben vezeti a mamája hazafelé Forrestet. Akkor én eldobtam mindent, és azt mondtam a többieknek, hogy azonnal üljenek le, mert ezt a filmet feltétlen látniuk kell. Ők meg megkérdezték, hogy miért olyan fontos ez, de én nem tudtam erre mást mondani, csak azt, hogy mert a legeslegtisztább érzésekről szól. Akkor mindannyian összebújtunk a szétnyitott kanapén, és néztük a filmet. Olyanok voltunk pont, mint a borsó, meg a héja. Vagy inkább egész borsóföld voltunk mi öten.

Akkor eszembe jutott, hogy régen, mikor először olvastam ezt a könyvet, az úgy volt, hogy belelapoztam valakinél, és azt gondoltam: Jé, micsoda egy hülye ez a fickó! Hazaviszem, és jót mulatok rajta. De aztán cseppet sem volt mulatságos, inkább nagyon is sírós és gondolkodós, és azt is olvastam, hogy az a hülye, aki mondja, így hát azóta én nem nagyon mondom azt senkire, hogy hülye, vagy utána megbánom biztosan.
Az is eszembe jutott, hogy a világ szépsége mindig az ilyen Forrestek kezében van, meg a mamájukéban, de mégis Dan hadnagyok és Jennyk futkosnak mindenfelé. Kinevetik a Forresteket, vagy elmennek tőlük, aztán végül megérzik mégis, hogy elvesznek nélkülük. Akkor arra gondoltam, hogy el is megyek a könyvtárba, és újra elolvasom azt a könyvet, hogy ne felejtsem el, hogy nem jó Jennynek lenni. Dan hadnagynak sem jó lenni, és nem biztos, hogy Forrestnek lenni jó, de hülyézni akkor sem szabad.      
Mindenki csendben volt a film alatt, még a fiúk is félrehajtott fejjel nézték, mert ők is értették. Az jutott eszembe, hogy minél egyszerűbbek a dolgok, annál szebbek és tisztábbak. Azért szerintem bennünk is ott van minden fontos dolog, csak nehezen látszik, mert túl bonyolultak vagyunk, és sodor minket a szél, Forrest pedig tudja, mire rendeltetett, ahogy a mamája is tudja. És akkor Okoska azt mondta:
- Éppen olyan, mint egy gyerek.
Erről most többet nem tudok mondani...

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr40855719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hohohó 2009.01.04. 13:23:39

"van olyan hogy az embernek nincs elég köve..."

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2009.01.05. 06:13:11

@csibike: :-)

@hohohó: "Az élet olyan, mint egy doboz csokoládé. Sosem tudod, milyet veszel belőle..."

movhu 2009.01.05. 11:27:03

Nagyon nagy kedvencem a film :) Pont egy éve postoltam róla:

mover.blog.hu/2007/12/31/boldog_ujevet_dan_hadnagy

Szerintem nagyszerű tanulságok vannak benne, többek között az, hogy nincs helyzet, amiben ne lehetne valamit tenni, amitől jobb lesz az életünk. Ezt kívánom mindenkinek erre az évre is!

Dead-End 2009.01.08. 11:17:07

Egy örök kedvencem a film. Sokszor el lehet rajta mosolyodni, valójában - főleg a végén - mégis szívszorító. Valóban nagy igazságok vannak benne. Nagyon elgondolkodtató film, számomra különösen arról, vajon nekem mi a rendeltetésem ezen a világon.

Mellesleg a blogomban már én is idéztem belőle, de még biztos, hogy fogok is.


süti beállítások módosítása