Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

László atya

2009.01.15. 20:35 - Doris, a komisz

Címkék: hit


Tegnap láttam egy beszélgetést egy pappal, aki Dél- Afrikában utcagyerekeket vesz magához, és igyekszik őket a normális életbe visszavezetni. (Vissza?! Soha nem is voltak ott)
Ő azt mondta, hogy ezerszer és ezerszer elmond dolgokat ezeknek a fiúknak, és néha olyan az a sok szó, mint a falra hányt borsó. De az ő filozófiája az, hogy amíg van fal, és van borsó, hát addig ő hányja szorgalmasan. És akkor én azt gondoltam, hogy ezt érdemes megjegyezni.

Mert ha Isten, vagy az ő elképzelt személye nevében akadnak emberek, akik így gondolkodnak, akkor ez a gondolkodás az, amit Istennek nevezhetünk. Semmiképp sem a jégpáncél, és az árokba csúszott autók.
Erről a beszélgetésről jutott ez most eszembe.

Ps: Megyek aludni. A Józan Ésszel ellenkezve mégis autóba ültem ma, és jó sokat dolgoztam. Nem volt egyszerű, de nem csúsztam árokba, nem estem el, nem történt semmi bajom. Sőt, mikor egy iszonyatosan szűk parkolóból kitolatva egy mocsok betonra felakasztottam a kocsi lökhárítóját, még három segítőt is "kaptam", akik megemelték(!!!) a hátsómat, és karc nélkül leszedtek a szikláról. A Jóisten küldte őket!

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr33880411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hohohó 2009.01.16. 06:59:58

Lehet az a 3 ember Isten akarata ellenére ment oda.

teknős 2009.01.16. 17:02:40

Ez a hit. Ugyanarról mást hisz Doris és mást te.

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2009.01.16. 21:28:15

Igen, hohohó minde rosszban őt látja, én pedig minden jóban őt látom.
Számtalan nehéz helyzetem utólagos elemzésekor, sajnos látnom kellett, milyen lépéseim vezettek oda. Sőt, láttam olyat is, amikor valami felé elindultam, és számos akadályozó tényező jött közbe. Én meg csak mentem, és mentem, aztán meg kiderült, hogy kár volt.
Persze vannak igazságtalanul nehéz sorsok,tragédiák, érthetetlen történések, de ha a kis kellemetlenségeknek van magyarázata, akkor kell lenni a nagyobbaknak is, nem?

hohohó 2009.01.16. 22:11:03

Nem tudom van-e, marad-e hite, Istene annak az embernek, aki pl. eltemeti a gyerekét?
Pedig azt is ő intézi.
Tegnap a tv-ben egy 16 éves lány egy vírusos fertőzésből adódóan lebénult, kerekesszék, stb.
Azt mondta, aki tudja milyen járni, az nem felejti el.Persze Isten merő jóindulatból adott neki választási lehetőséget.A lány döntött úgy hogy ő inkább megbetegszik, és a 100ezerből az egy lesz aki így jár.
Persze ez csak azért történt így vele mert tanul, és fejlődik, több lesz ezáltal.
soroljak még ilyeneket?
Persze biztos néha segít, csak az elvét nem értem ennek az egésznek.

teknős 2009.01.17. 17:54:57

Miért gondolod, hogy Ő intézi? ismered Jób könyvét?

Visszakérdezek, attól, hogy kerekesszékben él, emberileg értéktelen?

hohohó 2009.01.18. 10:28:29

Mondhatnám próbáld ki

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2009.01.18. 16:13:59

Igen, ebben az esetben én sem gondolom, hogy a lányon kívül bárkinek lenne joga megítélni az ő életminőségét. X helyzetet egyik így él meg, másik úgy. Én sem lennék csordultig szeretettel hasonló szituációban.
Apropó nézőpont: ma beszélgettem újra a tiszteletesnővel, merthogy jövő héten megont én csinálom a foglalkozást, és a témát beszéltük. Szóval Dávid menekül, mert Saul üldözi, ugyanis azt jósolták neki, hogy Dávid fogja a trónról letaszítani. Valahol papok fogadják be, de egyikük elárulja, így katonák jönnek. D. megmenekül, viszont egyetlen kivétellel minden ppot megölnek.
És akkor kerüljön fókuszba az isten hatalmas szeretete és megtartó ereje. Mondom, ez meg hogy? Hát hogy Dávidot segítette... És a papjai? Őket odadobta... Erre kicsit zavaros párhuzam Jézus megfeszítéséről (önfeláldozásáról), és a papok (nem önként vállalt) legyilkolásáról.
Tanulság: Minden helyzet nézőpont kérdése. A nézőpont pedig az, hogy minek akarsz látni egy helyzetet, amiben benne vagy, vagy kívülről szemléled.


süti beállítások módosítása