Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Eszement

2009.01.19. 11:33 - Doris, a komisz

Címkék: életem

Jó is az, mikor indulás előtt tíz perccel derül ki, hogy a fiamnak egy teljes oldal matek leckéje hiányzik. Ne kapjak agyrohamot olyankor persze. Aztán míg ő a hiányzó sorokat írja, én a lángost tömöm a szájába, közben a másik gyerekre rángatom a pulóverjét. A macska őrjöngve szaggatja a fotel talpát, és a rácson keresztül pofozkodik az egérrel, aki páros lábbal rugdossa ki a forgácsot a padlóra. Végre elindulunk. Leérve a lépcsőház aljára felrángatom a csizmám, s kiderül, hogy a főnagymufti macskánk (8 kiló legalább) bent töltötte az éjszakát, aminek egyenes következménye, hogy beleszart a csizmám szárába, de ezt már csak akkor veszem észre, mikor már felvettem, és belenyúltam a trutyiba. Őrült mosakodás, üvöltve szentségelés (Hát nem hiszem el, more, hát összeszarja a csizmát a gádzsi, de elásom a kertben derékig, hogy nem felejti el sose!), majd bezúdulás az autóba. Késésben vagyunk, a  kocsiban iszonyatos szag (pedig lemostam!), végre megérkezünk, mindenki éppen időben, puszi, szevasztok, ezen is túl vagyunk, more.
Lehet, hogy az ilyen reggelek mondatják velem, hogy van némi igazsága annak, aki javasolta már, hogy kameraazzuk be a haazunkat, oszt majd mi is utazunk a pénzből, mint a Győzi.

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr60886958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mnmnbkhj 2009.01.19. 19:34:07

Igaz igaz. Szegény gyerek, jajj, amikor engem is a leckével traktáltak. Amúgy írasd is meg vele, ne legyen olyan, mint én :)

Nyica · https://tarkabarka.blog.hu/ 2009.01.19. 19:59:25

Hát ezt a valóságshowt lehet, hogy még én is nézném:D
Mert olyan jó látni, hogy mással fordul elő az, ami velünk is megtörténhetne éppen, de milyen jó,hogy mégsem...:D

vicger · http://vicger.blog.hu/ 2009.01.19. 20:25:11

És nem dohányzol? ;) Elismerésem! Macskát legalább a falhoz kented /sic/? :)

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2009.01.19. 21:44:04

@erosnegyes: Most először volt olyan, hogy diktáltam az eredményeket. Sose hagyom, hogy ellógja. De nagyon elszúrtuk. Az egy oldal felét megcsináltuk, akkor már muszáj volt rohanni, így a tanárnő látta, hogy elkezdtük, de a fekete pont még járt. Jobban jártunk volna, ha hagyjuk a francba.

@Nyica: Igen, ez valóban életszagú lenne. Azzal együtt üvöltős olykor, meg röhejes is.

@vicger: Ez a qrva dög a legszemetebb. Ő az "öreg", és már kölyökként azért lett kitiltva, mert direkte a szőnyegre fosott mindig. A lánya (aki fél éves, és tíz kiló- csodálatos állat) soha nem kakál be, és Cipő, aki még szopós volt, mikor találtuk, soha nem. Ez egy útálatos, falhoz csapós dög.
Én meg nem cigizek, és egyre jobban vagyok. Hö, de éjjel egykor rendszeresen felébredek kipihenten, és folyamatosan eszembe jut napközben, hogy most akkor rágyújtok. Mr. Darcy hősként tekint rám, és amúgy meg az is vagyok. :-)


süti beállítások módosítása