Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Délután...

2009.02.05. 21:04 - Doris, a komisz

Címkék: gyerek


Mindig kérem, hogy vigyázzon a ruhájára, mert nem tudok minden reggel tiszta nadrágot adni neki. Egyszerűen nem kell a sárban fetrengeni, nekifutásból térden csúszni... ezek nem annyira fontos dolgok. Én például egész életemben kibírtam ezek nélkül.
Gyönyörű tavasz van ma. Csodás napsütés, meleg. Kedvem támad délután gyalog menni a két kicsiért. Eltervezem, hogy megállunk majd a játszótéren, jókat beszélgetünk, sétálunk, beszívjuk a langyos levegőt. Beteszem a fülhallgatókat, s a könyvem is viszem magammal. Amíg nem érek be a központba, fél szemem a betűkön, fél pedig a tócsákon- így lavírozok a templomig.

Belépek az iskolába, teli örömmel, készülve a délutánra, amit majd együtt töltünk mi hárman, és mit kell látnom? A nadrágja, cipője, pulcsija telirakodva beszáradt sárral.
Már megint. Most is, mint mindig.
Olyan düh önt el, hogy magam is megrémülök tőle. Kedvem volna kirázni a (saras)nadrágból, és üvölteni a fejébe: Miért nem törődsz velem? Miért nem érted meg, hogy... Mit is? Mindegy. Dühös vagyok. Nincs játszótér. Nincs beszélgetés. Büntetés van. Neki is, nekem is, a Picinek is, bár vétke semmi. Mindannyiunkat én büntetem. Ő mögöttem ballag és lógatja a fejét. A vállát húzza a táska füle. Nem segítek azért sem. Jusson eszébe a sok kiszakadt, elkótyavetyélt ruha, és mindaz, amit elmondok nap, mint nap. Szenvedj!- ezt gondolom-  Szenvedek én is.
Sírnék legszívesebben. Jó lenne, ha megölelhetném, ugrálnánk a játszótéren, meg dumcsiznánk egyet. Nevetnénk is. Imádom a kacagását. A frissen kitöltött traubira emlékeztet, ahogy szétgurul egy ilyen szép tavaszi napon. Jó lenne egy ilyen délután...
De ezt már elszúrtam végleg.

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr32925170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hohohó 2009.02.05. 23:37:48

szarni bele az elkkótyavetyélt ruhákba, amikor én így érzek:
www.youtube.com/watch?v=OT6Aa0PV85k&feature=related
a ruhát használjuk,és pont.
gyerek vagyok, játszok, ha nem volna rajtam ruha, akkor én lennék sáros, szakadt, mert játszok.
semmi sem drága, mert játszok.
érted, anya?
játszok

Levena 2009.02.07. 16:31:26

Szia Doris! De jó, hogy ezt leírtad! Hogy én hányszor büntetem magunkat így... És mennyire haragszom magamra emiatt :(

teknős 2009.02.07. 19:31:08

Ilyeneket én is szoktam csinálni. De jó nagy marhaság. ( Mármint, hogy eltolok valamit, ami jó lehetne, de nekem felforr az agyam, valami mellékes bosszúság miatt )

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2009.02.08. 09:23:26

Nekem pedig az a jó, hogy mások is vannak ezzel így. Az embert néha kényszerpályára viszik elkezdett mondatai, betartandó szabályok. Eljátszik egy szerepet, mert nyilván nem hunyhat szemet az fölött, hogy alapvető szabályokat nem tart be a gyerek, de néha nehéz tartani magamat a saját, elindított szituációimhoz.


süti beállítások módosítása