Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Betti III.

2008.12.04. 08:40 - Doris, a komisz

Címkék: emberek betti életek

 

- Hamarosan barna leszek. Jövő héten kimelíroznak, aztán barna lesz az egész fejem. Nem bírja a hajam a feketét. És amúgy is öregít. Olyan mogorva az arcom így is.
- Nem mogorva, csak ritkán mosolyogsz.
- Soha. De ma sokat mosolygok (kedvtelve nézegeti a kezét)...

 

 

- Megbeszéltem anyával, hogy januártól két hónapig nem dolgozok. Annyira fel vagyok fázva állandóan ( hideg van az üzletben), hogy lehet, hogy azért nem lehet babám. Végigjárok minden orvost, megcsináltatok minden vizsgálatot. Nagyon szeretnék egy kicsikét végre. Tegnap is vigyáztam egy három hónaposra. Le se tudtam tenni a kezemből, annyira jó volt fogni.
- Biztos azért van. A felfázás miatt. Rendben lesz minden.
- Rendben lenne, ha anyósommal rendben lenne.
- Mi a baj vele?
- Valami tötént vele, és most gyűlöl. Mindenütt azt terjeszti, hogy egy kurva vagyok. A fiát is kitagadta.
- Rólad terjeszt ilyeneket?
- Igen. Na jó, nemrég szóltam neki, hogy az egymillió forintot, amit kölcsön adtunk nekik, próbálják meg törleszteni valahogy. Nem tehetek róla... nincs most nekünk se. Vettünk két kamiont apa segítségével, hogy Z. tudjon dolgozni. Minden pénzünk törlesztésbe megy... Szóval szóltam neki, ő meg azt mondta, nem dolgoztunk meg azért a pénzért, és nem adja vissza. Z. összeveszett vele, és ezért kitagadta. Állandóan gyalázkodó sms- ekkel zaklatja. Nem tudom, mi van vele. Mindig is jobban szerette a férjét, mint a gyerekeit.
- Ezt hogy érted?
- Hát Z.-t nagyon sokat verték... Volt is kint náluk a gyámhatóság. Egyszer moziba mentek, és a gyerekeket otthon hagyták. Z. vigyázott a kicsikre. Elaludtak, és nem hallották meg, mikor hazaértek anyósomék. Csak sokára engedték be őket, mert nem hallották a zörömbölést. Z. akkor kikapott nagyon, és másnap egész nap az utcán, a kapu előtt kellett térdepelnie. Végül a szomszéd értesítette a gyámhatóságot. Máskor meg az iskolából szóltak nekik, mert a fiúk kék- zöld foltosak voltak... De nem értem akkor sem... Engem szeretett.
- ???
- Igen, mi annyira jóban voltunk. Nem értem, mi történt vele.
- Szeretett, amíg pénzt adtál neki. Mikor már nem volt, akkor meggyűlölt. Ezt nevezed szeretetnek?
- Én akkor sem haragszom rá. Nem akarok haragudni. Úgy döntöttem, megállítom a szeretetemmel.

 Betti külön fejezetcímketörténetvilág. Nagyon szeretem ezt a lányt.

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr73802894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

teknős 2008.12.04. 17:55:01

Mindig csodálkozom, hogy mennyit kapok én tőled, Doris.
Ma beszélgettem az anyukámmal, aki elmondta mennyire fél, hogy a hugom be akarja vezetni az internetet, mert akkor nem fognak vele beszélgetni, hanem mindenki internetezni fog.
Meg foglak mutatni neki. Hogy az internet nem az ördögtől való, mint ahogy ő hiszi.

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.12.04. 22:18:07

Hu. Az előbb azt írtad, ez egy jó nap. Mostmár nekem is :-) Nagyon sokat jelent nekem, ha ilyet olvasok, köszönöm.


süti beállítások módosítása